News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

#1125
Asa e !
:lol:
Doamne, ce nepriceputi sunt... :D

PS
Poate avem noi monitoarele rasturnate... :o
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Eu m-am uitat de pe telefon, mai usor de intors :).

TibiV

horatiu, ai gasit solutia perfecta, care se potriveste manusa CNADNR-ului !
Astia nici un video nu il pot pune ca lumea, si noi vrem sa faca autostrazi...  :doh:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Is foarte curios cum au reusit in mod accidental sa intoarca video-ul, in mod normal e mai complicat sa faci asa ceva decat sa il pui normal :lol:

nicolaem

pai ei zic ca au finalizat lucrarile. cand sa ii laud si eu ca nu am vazut nici macar o groapa....in cer

danutzu_1069

Nu au intors video-ul prin metode software.... Pur si simplu "operatorul" a tinut camera invers....

mcm197

#1131
Cateva poze de la santierul pasajului Ploiesti Vest in data de 6.04.2015






Constructorii sunt:SC Strabag SA & SC Aquila Construct SRL
Valoare contract:48.087.206,44 lei fără TVA
Termen de executie:12 luni
Data inceperii lucrarilor:30.12.2014
Data incetarii lucrarilor:30.12.2015(daca nu il termina la aceasta data e posibil sa piarda finantarea europeana)
Lucrarea presupune realizarea a patru drumuri de acces, extinderea unei străzi de la două la patru benzi, construirea unui pasaj, a unui pod şi a unui sens giratoriu. Totodată, se vor amenaja piste pentru biciclete, trotuare, dar şi un sistem de canalizare pluvială,Adevarul.ro
Caracteristici tehnice:
-4 benzi (două pe sens)
-Lungime totală lucrare 471,60m;
-Lăţime  totală de tablier:
-Parte carosabilă:2x7,80 = 15,60 m
-Trotuare:2x 2,50 =  5,00 m
-Borduri separatoare în axul pasajului:  1,00 m
-Lungime totală tablier pod 296,30m;
-Rampe de acces pod cu lungime de 87,90m + 86,21m încadrate de ziduri de sprijin de înălţime variabilă (între 0,50 m şi 5,50 m).

P.S:E primul meu comment si sper ca am fost de ajutor:))

danutzu_1069

@mcm197
Multumim.
Ai "calcat" cu dreptul aici pe forum!

Mai asteptam poze odata cu evolutia lucrarilor.

alecu26

Daca tot mai treci prin zona....sa mai pui poze. Oare esti singurul ploiestean de pe forum?
Drumurile noastre POATE;

dr4qul4

In cazul in care nu ai observat pana acum, cei mai multi useri sunt din Transilvania.
Motivul este simplu: pe aici prin sud si prin est nu prea avem ce poza..... Dar o sa ajunga "microbul" si aici.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

mcm197

@danutzu_1069:probabil voi adauga poze cu lucrari(daca imi va permite si timpul)pana in iunie-iulie cel tarziu
@alecu26:locuiesc intr-un sat din dambovita,in Ploiesti doar invat,deci nu ma pot considera un "ploiestean" :lol:
ONTOPIC:Graficul santierului spune ca pana in luna mai, ar trebui sa fie executata lucrarea in proportie de 20 la suta,ziaruloval.ro
Din punctul meu de vedere nu se va respecta acest termen,deoarece nu s-a inceput munca pe cealalta parte a caii ferate,care e cea mai ampla.

rocklee

ce se mai aude de sensul giratoriu suspendat de pe centura ploiest ....parca intersectia cu dn 102..... :)

vrem noutati derpre pasajele de pe centura oradea ...se mai misca ceva pe acolo sau ..a venit deja pastele  O:-)

mcm197

#1137
"Conducerea Consiliului Judeţean Prahova a verificat, zilele trecute, stadiul lucrărilor la sensul giratoriu suspendat, primul de acest gen din România, care se construieşte la ieşirea din Ploieşti spre Păuleşti şi Valea Slănicului, la intersecţia dintre Drumul Judeţean 102 şi Drumul Naţional 1B. Autorităţile judeţene anunţă că stadiul fizic efectuat este de 40%, iar lucrările sunt în grafic, având termen de finalizare pe 30 octombrie 2015.
Pentru a permite derularea lucrărilor în condiţii bune, după Paşti urmează să fie impuse restricţii de circulaţie în zona intersecţiei. Astfel, anunţă reprezentanţii CJ Prahova, traficul rutier va fi mutat pe bretelele de legătură, deja realizate, pentru ca în centrul intersecţiei să poată începe montarea elementelor prefabricate din beton care vor asigura partea de giraţie la înălţime.
,,După Paşti, dăm drumul circulaţiei pe bretele, pentru a le permite constructorilor să lucreze în zona centrală a intersecţiei. Aceste bretele au fost realizate, rampele de urcare au fost şi ele turnate, urmează ca executanţii să înceapă montarea elementelor prefabricate care vor constitui, efectiv, sensul giratoriu. Progresul fizic, la zi, este de 40%, iar constructorii sunt în grafic, îl respectă foarte bine. Termenul limită este 30 octombrie 2015", a precizat Bogdan Toader, vicepreşedintele Consiliului Judeţean Prahova.",ziarulprahova.ro
Tot articolul aici.
Cu placere rocklee 8)

rocklee


alecu26

hai ca aia e declaratie politica. Acolo e mort demult proiectul. Cam de când l-a castigat SCT/CCCF. 40% in vreo 2 ani...sau de când se lucreaza...si caca il termina pana in Decembrie...:))). Inca nu s-au apucat de partile grele. Nimic din deschiderile care formeaza efectiv ""cercul"" giratoriului nu sunt incepute.

Calitatea lucraii si materialele folosite sunt de acu 30-40 de ani.

Plus ca finantatorul lui SCT-CCCF (Horia Simu) are mici probleme cu dosarul retrocedarilor.

Deja proiectul e preluat (ca sa se evite rezilierea) de catre subcontractor...pe aceasi reteta de la DN 76...Deva-Oradea.
Drumurile noastre POATE;