News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

horatiu.cosma

Stai putin sa avem un comunicat oficial de la CNADNR ca sa stim si noi exact ce e ala DX.

alecu26

ala va fi....:D sau cel putin va fi DX dupa normele internationale....(intersectii denivelate si accese doar prin noduri pentru mine e cel mai important aspect dpdv a sigurantei si asta duce la viteza).
Drumurile noastre POATE;

horatiu.cosma

Mai sunt cateva(vreo 7-8) sensuri giratorii de rezolvat pana acolo, dar cum zici tu, fiecare pas inainte conteaza.

alecu26

asa multe mai sunt? wow...am fost pe ea acu vreo 6-10 luni si nu mi s-a parut chiar asa multe.
Drumurile noastre POATE;

MNU

La sensul giratoriu cu DJ797 va fi cam greu de denivelat... centura face acolo aproape 90 de grade. Oricum... e departe de un drum expres. Poate mai aproape de un bulevard cu regim semi-urban.

cricric

^^E bun si asa, mai ales dupa ce se termina A3. Probabil profil de DX va fi centura N-S (A3-pana undeva in drept cu Nojorid).

La Brasov se poate transforma in DX destul de usor (de dupa curba dinspre Bucuresti).

horatiu.cosma

Dupa ce se termina A3 dispare tot traficul de tranzit spre Ungaria, dar mai e mult pana atunci...

SB76UFO

"Prostia este eternă și invincibilă"

dan_c

Pasajului Suprateran pe DJ 602 - Centura Bucureşti - Domneşti

Lungime de 257,49 m.

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunță iniţierea procedurii
de licitaţie deschisă pentru atribuirea contractului care are ca obiect: "Proiectare şi execuţie
Pasaj Suprateran pe DJ 602 Centura Bucureşti - Domneşti".
Valoarea estimată a contractului este de 185.322.034 lei fără TVA.
Contractul va avea o durată de implementare de 51 luni din care 3 luni perioada de
proiectare, 24 luni perioada de execuţie şi 24 luni perioada de notificare a defectelor.

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2017%2003%202015%20ref%20%20Pasaj%20Suprateran%20pe%20DJ%20602%20-%20Centura%20Bucuresti%20-%20Domnesti.pdf

TibiV

In sfârșit se mişcă !
Anunțul in SEAP mâine, deschidere oferte 30 martie...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

lungime = 257!!! o sa fie destul de lung. dar probabil va fi facut doar pe o banda.

Sunt curios daca lasa bariera pentru virajul la dreapta de pe centura sau trantesc si acolo un giratoriu sa o iei spre Domnesti unde sa intorci si sa o iei pe pod.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Cred că a doua soluţie e corectă.
Dacă e bariera lăsată si sunt 3 maşini care vor să facă dreapta s-a blocat un sens al centurii...
Acum nu sunt trenuri aproape deloc, dar dacă se rezolvă podul de la Gradiştea spre Giurgiu, va fi iar trafic feroviar...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

si ce te faci cu DX CB-sud? ca nu va putea avea giratoriu!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Vorbești de DX-ul in care va fi transformat actualul DNCB ?

Mi-e teamă că în zona Domneşti nu ai licitație, nu ai SF, nu ai fonduri, si că acolo va ajunge la stadiul DX la cel puţin 5 ani după inaugurarea pasajului !...
Iar când vor reusi să îl facă DX normal că se va putea repune în functiune bariera, pentru că la lucrările de lărgire se poate face o bretea specială pentru făcut la dreapta... Iar după intersecție bretea de accelerare pentru cei care vin dinspre Ghencea si fac dreapta pe DNCB spre A1....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

#1109
Pasaj suprateran pe DJ602 Centura Bucuresti - Domnesti.