Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

adyneamtu

Pasajul nu se face pe strada Ciheiului, ci in zona paralela cu strada, pe langa acel canal. Nu stiu daca se intelege bine din imaginile din acest document

mariansb

#1081
Stire auzita azi la Radio Romania: contractul pentru pasajele de pe centura de nord a Aradului va fi reziliat si lucrarile vor fi continuate de catre Directia Regionala de Drumuri Timisoara.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

ciprebbe

Ca tot veni vorba de Oradea, cu bucata asta stie cineva ce se intampla?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

MHN

Quote from: mariansb on March 09, 2015, 05:35:47 PM
Stire auzita azi la Radio Romania: contractul pentru pasajele de pe centura de nord a Aradului va fi reziliat si lucrarile vor fi continuate de catre Directia Regionala de Drumuri Timisoara.
Esti sigur?! Cum sa fie posibil asa ceva?!

mariansb

#1084
Da, pentru ca ceea ce mai e de facut probabil ca se poate realiza cu resursele proprii.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

alecu26

banuiesc ca pot sa sparga lucrarea in bucatele suficient de mici astfel incat sa mearga rapid procedurile de atribuire directa/negociere etc.

Mai problematic e cu garantia...dar asta e.

Din pacate nu vom scapa de chestiuni de genul asta cat inca se va da lucrarea celui cu cea mai buna oferta economica. Sunt zeci de firme in pragul falimentului care liciteaza la disperare, si doar rostogolesc datoriile si diferentele...la fel ca in jocurile de tip piramidal.

Sunt curios daca in acest caz, CNADNR a reusit sa incaseze vreo garantie bancara, ceva de la firma...sau ca si orice alt debitor s-au inscris la masa credala?
Drumurile noastre POATE;

Dan74

Ciprebbe, acea bucata arata si in realitate asa, intre CF si DN1 nu s-a facut mare lucru, am citit pe forum ca s-a emis recent o autorizatie de constructie pentru acest sector, posibil acesta sa fie motivul pentru care nu s-a lucrat pe acea portiune.
Legat de pasajul de pe strada Ciheiului, cred ca se va construi pe unde trece strada acum, pentru ca e zona cea mai libera de constructii. Ce va trebui demolat sunt ceva constructii vechi pe partea dreapta cum se intra pe Ciheiului de pe centura.
La pasajul de la intersectia centurii cu DN76 se lucreaza la pilonii forati, un articol cu un filmulet si fotografii, http://www.bihon.ro/circulatie-strangulata-la-iesirea-din-oras/1512450. Am vazut ca in zona Selgros si Praktiker s-a pus primul strat de asfalt, am facut ceva poze cu telefonul, dar sunt mai ok cele din articol.

ciprebbe

Stiu ca asa e si in realitate, am trecut pe acolo, si de asta intreb.
Nu am vazut sa se emita acolo autorizatie.
Este doar una pt :

Quote[150934] / 17.05.2014: "Constructie pasaj suprateran peste drumul de centura al municipiului Oradea în zona strazii Nojoridului"
    Oferte deschise in 01.08.2014 -> 10 oferte
    Stadiu actual licitatie: Contract atribuit in 30.01.2015 prin anuntul de atribuire [154679] / 04.02.2015 catre FREYROM (loc 5)
    Valoare estimata:  22.225.525,34 RON fara TVA
    Valoare atribuire: 14,688,774.01 RON fara TVA

Chiar sunt curios daca apare pe undeva finalizarea acestei traversari peste CF cu descarcare in DN1
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Dan74

#1088
In data de 5 martie NGC20 posta la DN:

MT a mai eliberat doua autorizatii de construire.

05.03.2015: "Sectorul cuprins între km 14+549 și DN 1 din investiția ,,Drum de centură în municipiul Oradea, Etapa a-II-a, Sector Etapa a-III-a, 1,78 km între km 13+933 al drumului de centură și DN1""




dan_c

Stadiu lucrari la Pasajul subteran de la Piata Sudului - Cel mai mare proiect rutier din sudul Capitalei

Lungime: 356 metri

Valoare proiect:  127.140.761  lei (cca. 28,6 mil. euro)

Constructor: Astaldi – Euroconstruct

STADIUL ACTUAL: Lucrarile au fost realizate in proportie de 15%. Termenul de finalizare este pana la sfarsitul anului

http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_proiecte-19590406-pasajul-subteran-piata-sudului-cel-mai-mare-proiect-rutier-din-sudul-capitalei.htm

Ionut

E topic special pentru acest proiect in board-ul Bucurestiului. Nici macar nu este pod asta, este pasaj subteran.

Dan74

In postul de ieri am uitat sa mentionez ca la pasajul dintre centura Oradea si DN76 lucreaza ARL Cluj, adica exact acelasi constructor care face acea portiune din centura. Ce am observat este ca cei de la ARL lucreaza in ritm alert la pasaj (lucrare finantata cu bani europeni), ceea ce ma face sa cred ca CNADNR nu are bani pentru lucrarile de pe centura (lucrare finantata de la bugetul de stat).

sebba

deci e clar, la pasajul de la CET, de pe centura Aradului nu se mai misca nimic
astazi pe la 12:00 era o coada de peste 3km, de la bariere si pana aproape de zona industriala vest
probabil si pe celalalt sens era la fel de mare

dezinteresul asta nu submineaza nici o economie nationala? chiar nu e nimeni tras la raspundere? chiar e sat fara caini? :(
Sailing away! S/Y Haimana

dan_c

Constructie Pasaj suprateran peste drumul de centură al municipiului Oradea în zona străzii Ciheiului

Contractul de lucrări a fost atribuit prin licitaŃie deschisă firmei S.C. PORR CONSTRUCT
S.R.L., având o durată de execuŃie de 18 luni şi o perioadă de garanŃie a lucrărilor de 24
luni.

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/com%20presa%20semnare%20contract%20lucrari%20Ciheiului.pdf

alecu26

oare centura Oradei sa fie primul DX adevarat? (dupa executia acestui pasaj si a celuilalt...castigat cred de Freyrom). Frumoasa tactica...cumva ca la centura Brasov. Picatura cu picatura, cate un pic, o largire aici, un tronson acolo, un pasaj dincolo.....
Drumurile noastre POATE;