News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alecu26

Harry, nodul de la Poiana pe A4 e consolidat asa. La fel sunt si culeile podului de la pasajele de la Agigea, de langa sensul giratoriu, dar acolo nu se vede nimic ca fatada pamantului armat e din beton.

Si pasajul superior de la Cumpana, la fel, zona chiar inainte de structura de beton e consolidata asa. Se reduce suprafata expropriata.
Drumurile noastre POATE;

rocklee

imaginile din ziarul turnu sfstului...




sebba

am mai gasit ceva poze cu rampa aia
consolidarea pare facuta doar pe margine si cam "subtire"
e iluzie optica? e ok/


Sailing away! S/Y Haimana

radutm

Am auzit dimineata la stirile Radio Romania Actualitati ca a fost reziliat contractul cu firma care construieste pasajul peste CF de la Arad. :(
cont inchis

sebba

Sailing away! S/Y Haimana

Tavi


yetiman

Si daca n-au zis, eu cred ca e clar. Pentru ca de fapt nu construieste nimic. La cum arata lucrarea in poze, o firma serioasa ar termina-o in 2 saptamani, maxim o luna.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

MNU

Nu cumva e vorba despre celalalt pasaj?

sebba

mda, cam asa... :(
plus barfele de care ziceam cu cateva postari in urma, se pare ca sunt adevarate

@MNU, chiar daca ar fi vorba de celalalt pasaj... situatia e aiurea si fara finalizare in viitorul apropiat...
ambele pasaje ar fi trebuit - si chiar ar fi putut - sa fie gata de multa vreme
speram insa ca cel de la CET sa iasa din agonie anul asta
ghinion de nesansa sau - mai plauzibil - batjocura pe fata, fara ocolisuri!
Sailing away! S/Y Haimana

alecu26

sa speram ca se curata odata piata de firmulite si firme aproape in insolventa sau care nu pot sustine un cashflow.

Problema e ca multi cred ca pot, sunt multi patroni proaspat iesiti de prin Cluburi,  aviz de bani...care crede ca totul ""se rezolva"" si ca se fac bani usor din constructii.
Drumurile noastre POATE;

adiarc

Marjele s-au redus drastic....si unii sunt obișnuiți cu profituri din 2 cifre....in zilele noastre profitul e de doar câteva procente , pt cei care știu sa facă treaba gen Strabag , Astaldi , etc....restul încă viseaza
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Harry

Nenea hartia & alecu 26. Ma refeream daca va fi imbracat in beton sau lasat asa.

NGC

#1062
http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/comunicat%20pod%20Soimus.pdf
Quote
Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România S.A.
anunță participanții la trafic că, în urma unui control la lucrările efectuate pe
DN 76, km 0 + 069, la podul peste râul Mureș (lungime 562 m), în apropiere
localității Șoimuș, județul Hunedoara
, s-a decis ca astăzi, 16.01.2015, să se
demareze o serie de lucrări de intervenție, astfel încât de mâine, 17.01.2015
traficul pe acest sector de drum se desfășoare în condiții bune pentru această
perioadă.
Menționăm faptul că frecvența degradărilor este determinată de vechimea
îmbrăcăminții asfaltice, a condițiilor meteo specifice sezonului rece, cât și a
traficului greu prin dirijarea acestuia spre și dinspre autostrada A1. Din acest
motiv CNADNR a solicitat anteprenorului să mențină o echipă permanentă
pentru reparațiile curente necesare asigurării traficului, ultimele reparații
realizându-se în cursul zilei de 16.01.2015. Echipa de intervenție va acționa în
continuare până la intrarea în reabilitare a căii de pod, atunci cand normele
tehnice în vigoare permit execuția de lucrări, respectiv luna martie 2015.
Atragem atenția participanților la trafic că lucrările de reabiltare pe acest
sector de drum se execută sub trafic, ceea ce conduce la crearea de
disconfort și creșterea timpilor de deplasare.

sebba

Quote from: alecu26 on January 16, 2015, 04:12:42 PM
sa speram ca se curata odata piata de firmulite si firme aproape in insolventa sau care nu pot sustine un cashflow.

Problema e ca multi cred ca pot, sunt multi patroni proaspat iesiti de prin Cluburi,  aviz de bani...care crede ca totul ""se rezolva"" si ca se fac bani usor din constructii.

din cate am inteles - aceleasi barfe - firma asta are radacini adanci p-aci prin zona si a fost "injectata" si "tinuta in viata" artificial, atat de politicul contemporan cat si de ceva institutii care se termina in *ANK, d-alea de numara banii...
spargandu-se buboiul... bajetii incearca sa forteze râma in piatra si sa mai spele din pacate (sau urme), asa, de ochii lumii...
Sailing away! S/Y Haimana

alecu26

#1064
Quote from: Harry on January 16, 2015, 04:27:50 PM
Nenea hartia & alecu 26. Ma refeream daca va fi imbracat in beton sau lasat asa.

acea solutie daca nu ma insel se numeste chiar Green Terra Mesh, Se se presupune ca va ramane asa, in fata, ca fatada avand pamant vegetal insamantat.



primul minut e mai interesant.
Drumurile noastre POATE;