News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

sebba

nu este nici un pasaj gata pe centura aradului
se lucreaza anemic doar la cel de la iesirea spre curtici
la cel de la iesirea spre siria/deva nu mai misca nici soarecii de camp
Sailing away! S/Y Haimana

TibiV

Imi reiau propria postare de pe "Centuri si inele de centrura", pentru ca merge perfect si colo si colo....

In lista HG-urilor aprobate in sedinta de Guvern de astazi, 26 noiembrie 2014:

14.     HOTĂRÂRE pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenţi obiectivului de investiţii "Pasaj suprateran pe DJ 602 Centura Bucureşti-Domneşti", Municipiul Bucureşti şi judeţul Ilfov
Guvernul a adoptat această Hotărâre. Valoarea totală a investiției este de 248.894 mii lei.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

248 milionae RON? 60 milioan euro? sunt sanatosi la cap?? adica OK...e cu TVA, si cu alte o mie de cheltuieli incluse...dar parca tot e prea mult. Penrtu un pod...cat de lung????
Drumurile noastre POATE;

horatiu.cosma


alecu26

aia e prea putin. ala e pret de casa.
Drumurile noastre POATE;

CataOT

Nu era mai bine si mai facil pentru termen lung ca pasajul sa se faca pe directia DNCB si sa se lasa intersectia la nivel pentru cei care ies din Bucuresti ?

horatiu.cosma

1 km de viaduct de autostrada e 15 mil de euro, inseamna ca 10 m e 150 de mii de euro, pe un sens ar veni 75 de mii de euro, nu e chiar imposibil  :lol:.Oricum, de 1000 de ori mai mult e exagerat.

dr4qul4

haideti sa lasam discutiile pentru cand vom vedea proiectul. pana atunci sunt doar speculatii.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alecu26

maxim 1000-1200 euro/mp patrat de pod (solutii normale in Romania). Dar acolo pretul e ultra all inclusive...am mai zis...expropieri, consultanta...avize, taxe...etc.
Drumurile noastre POATE;

udar

Am trecut joi podul de la Pecica si am avut mai multe surprize:
1.drumul este finalizat pe partea cu Periamul 100%
2.pe portinunea cu zona rezervatiei este limitare de 40 km la ora prin zeci de limitatoare mecanice acele ridicaturi betonate/asfaltate
3.dupa ce am trecut podul catre Pecica semn de interzis desi pana acolo nimic, este in lucru dar asfaltat, strecurat pe langa bolovani si continuat
4.la capat blocaj cu un sant mare si nevoit sa ma intorc 100 m pentru a o lua pe un drumulet lateral ce da in drimul principal.
Poze nu am facut ca nu stiam ca voi ajunge pe acolo iar tel aproape descarcat.

adyneamtu

Quote from: CataOT on November 26, 2014, 11:16:59 PM
Nu era mai bine si mai facil pentru termen lung ca pasajul sa se faca pe directia DNCB si sa se lasa intersectia la nivel pentru cei care ies din Bucuresti ?
Cam greu sa faca asta din cauza liniei ferate.
Se lasa DNCB la sol si se face un giratoriu suspendat.
O randare mai veche din 2008, probabil nu difera mult de proiect:
[/QUOTE]

ion59

Vreun pronostic pentru următoarele mișcări?

sebba

Sailing away! S/Y Haimana

dr4qul4

Nu vad rostul unui asemenea pasaj.
Mult prea complicat si mult prea scump.
Cea mai buna varianta ar fi un pasaj subteran. Proiectul trebuie insa gândit cu gândul la modernizarea centurii.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ion59

Poate că are o logică o astfel de propunere. Nu cred că, pur și simplu, s-au apucat de ceva aiuristic, pentru că așa le-a venit lor!