Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

ashbird

#945
Quote from: sebba on October 22, 2014, 02:50:59 PM
de pod la Corabia se vorbeste inca de prin anii '95-96. probabil au fost doar vorbe, barfa locala, ca asa e pe la noi

e vorba de 30 km diferenta intre Corabia si Turnu Magurele.  si exista deja o trecere in zona.
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

sebba

diferenta, da, dar e +30km sau -30km? depinde din ce parte privesti si care sunt de fapt interesele
Sailing away! S/Y Haimana

dr4qul4

Turnu Magurele = cea mai scurta distanta Bucuresti-Sofia. In plus trece si prin Alexandria.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

sebba

pai exact asta spuneam: care sunt interesele?
sa oferi alte avantaje uni zone, totusi, mai rasarite sau sa incerci sa ridici si alte zone mai defavorizate oferindu-le infrastructura aferenta si necesara?

alta intrebare e: cand vor face ceva concret, palpabil? ptr ca de vorbe - eu unul - sunt satul
si chiar nu ar conta foarte mult unde l-ar face, la tr.magurele sau la corabia
eu as alege corabia dar admit ca sunt impartial in alegerea asta (ptr ca acolo m-am nascut si copilarit) si parca as vrea sa vad ca incep lucrurile sa se mai miste si pe acolo :)
Sailing away! S/Y Haimana

alecu26

sa fim seriosi...e doar un al proiect de SF, sa mai ia cineva niste bani.

Momentan Calafat Vidin este complet sub uzitat, infrastructra de acces din ambele tari e slabuta. iar daca noi facem ceva, Bulgarii nu fac si nu au de gand sa faca nimic.
Drumurile noastre POATE;


adiarc

in sfarsit..de cativa ani incoace aceea intrare in tara e o rusine nationala...zici ca esti in Africa...sper sa se schimbe cu totul aspectul general
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

subcontractorul excelent a lui Salini-Impregilo+ proiectantul dezastru al aceluiasi Salini.
Drumurile noastre POATE;

cezar-mario2012

#953
 Guvernul României a semnat ieri memorandumul cu Bulgaria pentru cele doua poduri Dunarene, movinite.com:

"Bulgaria and Romania have agreed to build two new bridges over the Danube River.Romania's government has approved the signing of a memorandum with Bulgaria on the construction of the two bridges, according to news agencies Adjepress and Mediafax, as cited by the Bulgarian Telegraph Agency.The press office of the Bulgarian government announced on Wednesday that the Cabinet had adopted the same decision earlier the same day.The new bridges are to connect the towns of Silistra and Calarasi, and Nikopol and Turnu Magurele.The memorandum envisages the launch of feasibility studies for new bridges over the Danube River.A bilateral working group is to be created on issues of transport infrastructure and its activity is to be coordinated by the respective ministers of the two countries.Bulgaria's Transport Minister will be authorized to hold talks and sign the document on behalf of the Bulgarian government.The financing is to be provided under the Romania-Bulgaria Cross Border Cooperation Program 2014 – 2020, according to reports of dnevnik.bg.There are two bridges connecting Bulgaria and Romania at present. Danube Bridge Ruse – Giurgiu was launched in 1954, while Danube Bridge Vidin – Calafat was inaugurated 2013."

Quote from: alecu26 on October 22, 2014, 05:22:54 PM


sa fim seriosi...e doar un al proiect de SF, sa mai ia cineva niste bani.

Momentan Calafat Vidin este complet sub uzitat, infrastructra de acces din ambele tari e slabuta. iar daca noi facem ceva, Bulgarii nu fac si nu au de gand sa faca nimic.


Bulgaria are în proiect ceva:

  Infrastructura transfrontraliera, reabilitare: 1. Dragoman-Sofia-Elin Pelin (192 mil. euro fara TVA, 63.3 km), 2. Vidin-Metkovets (376 mil. euro, 62 km.) si 3. Dunarea Bulgareasca

Din masterplan rezulta urmatoarele: de la Vidin pana la Metkovets pe o distanță de 62 de km se aloca o sumă destul de mare 376 mil. €, clar ca intenția este pentru un drum expres. Ţinând cont ca la autostrăzi s-au cheltuit intre 2.2 si 5 mil. €/km aici se ajunge la o suma estimativă de 6 mil. €/km. Cam mult pentru o simpla reabilitarea,  deci clar se vrea alceva.


alecu26

podul de la Agigea? e gata? inaugurari inainte de alegeri? sau intre tururi? Acu cateva sapatamani bune se punea asfalt pe rampe...
Drumurile noastre POATE;

stangabriel

Stai ca inca nu a ajuns in Constanta sa culeaga Mazare.  O:-)

frunzaverde

Quote from: sebba on October 22, 2014, 03:40:19 PM
diferenta, da, dar e +30km sau -30km? depinde din ce parte privesti si care sunt de fapt interesele

Bucuresti - Sofia e cu 40 km in plus (cam 10% din distanta) via Corabia vs. via Turnu Magurele.

Problema e ca pe partea bulgareasca a Corabiei (Gigen), exista un singur drum disponibil, II-11, care e paralel cu Dunarea (e echivalent cu 54+54A+55A romanesc). Drumul principal si coridorul de infrastructura e la 50 km sud, in zona Plevna. Pentru a ajunge la Plevna, de la Gigen iti trebuie un drum complet nou, facut "de la 0". Pe partea romaneasca Corabia e foarte interesanta - poti transforma DN Corabia - Rm. Valcea intr-un drum rapid relativ usor (initial 1+1 cu upgrade la 2+2), si asiguri un coridor nord-sud foarte util.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dr4qul4

Haideti sa fim seriosi. Distanta intre Corabia si T Magurele este de 30 de km si orice ai face, tot la T Magurele trebuie facut.

De la Craiova spre Vest spre Sofia se poate merge pe Calafat.

De fapt singurul avantaj al Corabiei este DN54+64 dar la T Magurele exista drum si dinspre Bucuresti si dinspre Pitesti si conexiune la bulgari.
Iar daca se face Sibiu-Pitesti atunci nu va iesi nimeni de pe autostrada si singurele orase pe care le ajuta un pod la COrabia sunt cele de pe DN54-64


Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

CataOT

Trebuie analizata bine varianta construiri podului la Turnu Magurele , asta in vederea in care acolo se dorea constructia unei hidrocentrale ( pe barajul careia se poate circula) . Putem face repede podul in 2 ani si in viitor cand nevoia de energie va creste sa ne dam seama de greseala . Varianta construiri unei hidrocentrale a fost luata serios in calcul in trecut , platforma industriala pe care este combinatul chimic a fost special construita la o inaltimea pe care ar aveao apele Dunari in viitorul lac de acumulare .

sebba

#959
cum am spus, nu sunt impartial, dar Corabia are avantajul Baloi-ului ca insula ajutatoare iar folosirea acesteia se poate transforma in costuri mai mici ptr constructia podului
poate nu e foarte relevant asta dar din punct de vedere economic si industrial Corabia a pierdut mult in ultimii 25 de ani si a ajuns un oras destul de "obosit". un pod acolo l-ar revitaliza si nu numai orasul ci si zona, altadata plina de industrie si agricultura

si da, nu ar beneficia nici craiovenii si nici bucurestenii la maxim de acel pod decat indirect
repet, depinde care sunt interesele, sa se izoleze si mai mult acea zona sau sa se faca "un share" cat mai optim ptr toate zonele tarii, jud. olt in cazul asta

oricum ar fi, am curaj sa pun pariu ca nu va iesi nimic nici la Tr.Magurele si nici la Corabia, cel putin ptr urmatorii 20 de ani
Sailing away! S/Y Haimana