Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

ovicor

Pe DN2E am trecut eu vineri. Se spune:"prost sa fii, noroc sa ai !" Bine c-am indeplinit si a doua conditie !!!!!!!!!!

tigrel58

Stiu ca pastila neferu e greu de inghitit, dar avem in sfarsit si topul lungimilor fara lungimi  :lol:
http://www.zf.ro/zf-24/de-ce-podurile-rutiere-din-romania-se-rup-pe-banda-rulanta-aproape-trei-sferturi-dintre-cele-mai-lungi-sunt-construite-in-secolul-trecut-12117969
Retineti tabelul si scuzati avocatul (aici de fata).  :D

ovicor

Articolul e mai bun decat ce ne asteptam de la Neferu, titlul este, insa, criminal. Cred ca stie ca anul 2000 este ultimul an al secolului trecut, deci au trecut doar 13 ani din secolul actual ?!?!??????!!!!!!


ciprebbe

Florin74 , poate vi cu contributii si pe topicul Clujului de aici. Merci.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

florin74

Scuze, nu am observat, o sa tin cont de existenta respectivului topic.

delacroix

Quote from: tigrel58 on February 19, 2014, 11:55:03 PM
Stiu ca pastila neferu e greu de inghitit, dar avem in sfarsit si topul lungimilor fara lungimi ....
Retineti tabelul si scuzati avocatul (aici de fata).  :D
Sinpaul, jud. Cluj! :-[ :-[

florin74

#817
Este corect in articol,  e Sanpaul de Mures, (trecerea peste calea ferata intre Iernut si Tg Mures)

frunzaverde

Quote from: ovicor on February 20, 2014, 08:09:57 AM
Articolul e mai bun decat ce ne asteptam de la Neferu, titlul este, insa, criminal. Cred ca stie ca anul 2000 este ultimul an al secolului trecut, deci au trecut doar 13 ani din secolul actual ?!?!??????!!!!!!

Doar ca are greseli, pentru ca Neferu n-a inteles ca "data constructiei" e de fapt data cand s-a facut prima legatura fixa, nu data in care s-a construit podul curent (reconstructiile sunt considerate "reparatii capitale"). De exemplu, podul de la Stoenesti (Olt) a fost reconstruit in anii '80, odata cu regularizarea Oltului (are doua pile in plus fata de lucrarea originala, si pilele originale, desi au fost refolosite, au fost reconstruite).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dr4qul4

asadar daca se mai lauda mult sovaielnicul ca va  upgrada DN1 intre Ploiesti si Comarnic la stadiul de autostrada, Nefuru asta va zice ca autostrada a fost inceputa in 69 (sau cand au facut dn-ul) si nici in zilele de azi nu au terminat-o :lol:
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Tavi

Nu-i da idei prea multe ca si asa a facut tabloid dintr-un ziar serios...

doryan93

 Cu o valoare contractuală de peste 28,2 milioane de lei cu tot cu TVA, execuția viaductului Calea Șurii Mici – M.Kogălniceanu este după lucrarea de modernizare a Aeroportului  cea mai mare lucrare susținută din fonduri locale în Sibiul ultimilor 20 de ani. Contractul pentru ridicarea acestui nou viaduct a fost semnat azi, iar în cursul acestei luni urmează să fie demarate lucrările al căror termen expiră în decembrie 2015. Cea mai mare parte a fondurilor necesare execuției sunt asigurate de UE, prin intermediul Programului Operațional Regional. Lucrarea a fost atribuită asocierii Geiger Transilvania SRL – Construcții SA – Sinecon SA - Wilhelm Geiger Gmbh.

Sursa

radutm

QuoteCu cat a crescut podul Calafat-Vidin exporturile Romaniei in Bulgaria

Podul Calafat-Vidin a contribuit la cresterea transportului de marfuri dintre Romania si Bulgaria, exporturile tarii noastre la sud de Dunare fiind mai mari cu 9 la suta.

In plus, exporturile Bulgariei au crescut de asemenea, cu 6 la suta, in timp ce comertul bilateral dintre cele doua tari depaseste in prezent 3 miliarde de euro, potrivit consilierului diplomatic din Ambasada Romaniei in Bulgaria, Victor Dediu, citat de Novinite.

Romania a devenit astfel al treilea partener comercial al Bulgariei, dupa Germania si Italia.

9.000 de masini, autobuze si camioane trec pe pod in fiecare saptamana, iar de la deschiderea sa, din 14 iunie 2013, mai mult de 300.000 de autovehicule au trecut pe podul Calafat-Vidin.
Sursa: http://www.ziare.com/afaceri/export/cu-cat-a-crescut-podul-calafat-vidin-exporturile-romaniei-in-bulgaria-1286366
cont inchis

adiarc

#823
Quote from: doryan93 on March 04, 2014, 09:54:14 AM
Cu o valoare contractuală de peste 28,2 milioane de lei cu tot cu TVA, execuția viaductului Calea Șurii Mici – M.Kogălniceanu este după lucrarea de modernizare a Aeroportului  cea mai mare lucrare susținută din fonduri locale în Sibiul ultimilor 20 de ani.
e aur curat acest viaduct....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

sebba

^ cu o conditie: sa-l termine, sa nu se intample ca la Arad... :(
Sailing away! S/Y Haimana