News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Tavi

Aceeasi senzatie ciudata am avut-o si eu Ionut! Ce naiba?! Fac gunoierii drumuri?? ... research! am zis :)
http://www.romprest.ro/organizare_business/segmentele_companiei/segmentele_companiei.html
Se pare ca fac o gramada de chestii..

radutm

Quote from: iuli on December 13, 2013, 09:19:30 AM
Podul e absolut necesar. Ca să treci de pe un mal pe altul al Mureșului trebuia fie să mergi până la Arad, ori până la Mako în Ungaria.
In plus, este nevoie de inca un pod mai in aval, care sa lege Sannicolau Mare de Nadlac. De fapt, legaturile in aceasta zona sunt foarte utile, pentru ca toate cele trei orasele - Pecica, Nadlac, Sannicolau Mare - sunt foarte dinamice, cu agricultura foarte performanta, numeroase investitii straine. In plus, faptul ca tirurile nu pot iesi prin vama Cenad, face ca transportul mare din vestul judetului Timis sa treaca prin Arad, cu un ocol enorm. Podul de la Pecica va face o scurtatura serioasa, dar tot ramane un ocol de vreo 40 km. Accesul mai rapid la autostrada va face toata zona mai atractiva pentru investitii.
cont inchis

teocharis

#768
Quote
pentru ca toate cele trei orasele - Pecica, Nadlac, Sannicolau Mare - sunt foarte dinamice, cu agricultura foarte performanta,

cine face agricultura performanta in zona?

radutm

Quote from: teocharis on December 13, 2013, 02:09:59 PM
cine face agricultura performanta in zona?
sunt si straini si romani, cu firme mari si foarte mari, si nu doar cereale ci agricultura foarte diversificata, incluzand mica industrie prelucratoare. este de ajuns sa te uiti pe site-ul ministerului de finante la firmele din cele trei orase si sa vezi cifrele de afaceri, ca sa iti faci o idee. daca vrei sa stii mai multe despre ce produc si ce agricultura se face in zona, pe internet vei gasi o groaza de informatii
cont inchis

dr4qul4

#770
Tunel pe sub Dunare la Galati.  :lol:
Nu facem pod la Braila ca este mult prea ingusta Dunarea si prea banal. Iarta-i Doamne ca unii spun doar lucruri traznite  :)

In legatura cu Podul de la Pecica, el se justifica in conditiile in care va fi nod A1 acolo. De fapt in jurul tuturor nodurilor infrastructura ar trebui upgradata
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

nenea_hartia

Quote from: radutm on December 13, 2013, 01:51:41 PMIn plus, faptul ca tirurile nu pot iesi prin vama Cenad, face ca transportul mare din vestul judetului Timis sa treaca prin Arad, cu un ocol enorm. Podul de la Pecica va face o scurtatura serioasa, dar tot ramane un ocol de vreo 40 km. Accesul mai rapid la autostrada va face toata zona mai atractiva pentru investitii.
E suficient că podul s-a construit de-a dreptul printr-o arie protejată (și cu niște abateri serioase de la autorizația de mediu), sper ca măcar să nu fie permis accesul camioanelor pe acolo.

iuli

nenea_hartia ai mare dreptate! Nu am mai apucat sa punctez si eu acest aspect.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

marius_ar

Mult discutatul pod peste Mures dintre Sanpetru German si Pecica. De fapt, tot drumul dintre cele 2 localitati. Filmat sambata 14 dec 2013.

http://www.youtube.com/v/r2-KpOslFnA

ciprebbe

Ms de filmare.
E "minunat" un astfel de drum pe timp de noapte pt necunoscatori.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

teocharis

Quote from: ciprebbe on December 15, 2013, 08:37:25 AM
Ms de filmare.
E "minunat" un astfel de drum pe timp de noapte pt necunoscatori.

care e problema?

pare un DJ decent ptr Ro...

Tavi

^
Pentru ca dupa inaugurare cu TV si popi multi tot iti rupi masina ...

ciprebbe

@teocharis

In afara de lipsa indicatoare, lipsa marcaje, lipsa asfalt nu e nici o problema.
Exact cum zice si tavi si cum a patit-o radutm s-a anuntat ca oficial e gata si se poate circula.
Realitatea surprinsa de Marius e alta.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

doryan93

 Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) anunţă în perioada 23 decembrie - 20 ianuarie 2014, pe podul de la Agigea, peste Canalul Dunăre Marea Neagră, situat pe DN 39 la km. 8+988, va fi permisă circulaţia rutieră pentru autovehicule cu masa totală maximă autorizată de până în 5 tone, precum şi a mijloacelor de transport public de persoane.
Sursa aicea.

nicki4

Quote from: teocharis on December 15, 2013, 10:19:16 AM
Quote from: ciprebbe on December 15, 2013, 08:37:25 AM
Ms de filmare.
E "minunat" un astfel de drum pe timp de noapte pt necunoscatori.

care e problema?

pare un DJ decent ptr Ro...

Din pacate constructia acestui pod a luat pe nepregatite autoritatile celor doua judete riverane si nu au fost in stare sa faca de la inceput si un drum de legatura mai pe seama podului...asa-i cand se contruiesc lucruri "peste noapte". Este grav! Incompetenta este un cancer in metastaza si se gaseste la orice nivel de conducere in Romania  :((
"Government don't want well informed, well educated people capable of critical thinking. That's against their interest. They want obedient workers, people who are just smart enough to run their machines and do the paperwork. And just dumb enough to passively accept it!" George Carlin