News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

iuli

 :jawdrop: 11 preoti pentru un pod?!?! Ma simt ca am calatorit in timp si m-am trezit in Evul Mediu!!!  :o
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

sebba

neah, atunci era doar unu singur ca nu se puteau anunta intre ei pe facebuci :lol:
Sailing away! S/Y Haimana

Tavi

Exista SMS pe vremea aia. Se numea porumbel calator :)
oricum e mai fain decat batranul obicei bulgaresc cu ligheanu' apa de trandafiri :)

doryan93

Cateva poze care nu s-au pus cu podul de la Pecica, si anume:





doryan93

#754

radutm

Astazi eram in zona de vest a judetului Timis si la intoarcere catre Timisoara am facut un ocol prin Arad, pana la noul pod de la Pecica, cu intentia de a face cateva poze. Vestea proasta a fost ca drumul era inchis si nu am putut ajunge pana la pod, vestea buna a fost ca se lucra la drumul de legatura cu localitatea Sanpetru German.
Traseul este urmatorul:


Mai intai, venind pe DJ 682, in intersectia cu drumul ce face legatura cu Pecica a fost amenajat un sens giratoriu, inca neterminat. Plus ca nu exista niciun indicator:


Drumul este modernizat pe portiunea care traverseaza satul Sanpetru German.


Dar la capatul satului, asfaltul se termina in strada care o ia catre pod (in punctul intermediar de pe harta de mai sus). Apoi urmeaza cam 100 de metri de drum inca neasfaltat.


Dupa care, avem iarasi asfalt:


O echipa de la ENEL lucra la stalpii de pe margine.


Apoi am intalnit un utilaj interesant care sapa/nivela santurile laterale:


Apropiindu-ma de pod, incepe o parte asfaltat recent:


De aici incolo era o desfasurare de forte masiva.


Se amenajau zonele laterale, se puneau parapeti, tocmai se asfaltase un sens de mers, erau mai multe echipe care lucrau de zor.


Aici am facut ultima poza pentru ca mai departe drumul a fost blocat. Un domn m-a rugat sa intorc pentru ca tocmai se pregateau de asfaltare, iar un altul mi-a spus ca pe pod era o comisie de receptie si ca in orice caz nu se putea trece di acst motiv.

Bineinteles ca am fost dezamagit ca nu am reusit sa ajung pana la pod, poate la anul! Dar m-am bucurat ca se lucra:)
cont inchis

bogdymol

Quote from: radutm on December 12, 2013, 08:43:14 PM=Un domn m-a rugat sa intorc pentru ca tocmai se pregateau de asfaltare, iar un altul mi-a spus ca pe pod era o comisie de receptie si ca in orice caz nu se putea trece di acst motiv.

O daaaaaa... Ce bine ca inauguram cu fast niste lucrari, iar la cateva zile dupa constatam ca nu se poate folosi lucrarea proaspat inaugurata din diverse motive. Inaugurare tipica a politicianului roman.

Chiar nu mai aveau rabdare pana se finaliza si drumul de legatura pentru a face o inaugurare pentru toata lucrarea, iar dupa inaugurare toti cetatenii sa poata folosi noul drum?

:bash:
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

radutm

Iti dai seama ca m-am suparat si initial nu intelegeam de ce nu ma lasa sa trec, eu citind in presa ca s-a deschis si vazand pozele de pe forum. Nu inteleg care a fost graba cu inaugurarea, ca puteau sa o faca asa cum trebuie, weekendul asta sau saptamana viitoare. Ar fi fost toata lucrarea gata si fiind in prag de sarbatori le dadea si lor bine la imagine.
cont inchis

ciprebbe

Nu mai ii prindeau pe toti aia 11 popi liberi .
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

reed


bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

Imi spuneti si mie de ce era necesar acel pod? Nu ma intelegeti gresit, orice investitie in infrastructura este necesara si binevenita la noi in tara... pur si simplu m-am uitat pe harta si nu inteleg de ce ar fi fost acea trecere atat de necesara in acea zona. Ma gandesc ca inainte de pod faceai drumul... si apoi podul. Nu? :o Sau nu am eu logica.

iuli

Podul e absolut necesar. Ca să treci de pe un mal pe altul al Mureșului trebuia fie să mergi până la Arad, ori până la Mako în Ungaria.

Discuția ar putea fi însă, de ce pălăria mea nu au inclus și drumul în proiectul podului?
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

bogdymol

Si inca o chestie: drumul e impartit in 2 loturi, cate unul de fiecare parte a podului. Partea dinspre Sanpetru German vedem ca e aproape gata, dar partea dinspre Pecica e acordat din cate stiu eu companiei Romprest, dar lucrarile nu sunt incepute inca. Din Pecica poti ajunge la pod pe ceva drum prăfuit...
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

^ Am inteles, merci. Nu e chiar asa mult pana la Arad dar, intr-adevar, ar aglomera mai mult orasul/centura. Totusi va trebui sa faca si acel drum de legatura, altfel nu va putea fi folosit cum trebuie.

BTW, Romprest nu sunt cei care se ocupa de salubrizare? Fac si sosele? :o