Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nenea_hartia

Quote from: davyl on April 19, 2012, 03:51:21 PM
Cat despre pod, se vede clar nenea_hartia, ca noi romanii nu am finantat cu nimic podul. Doar intrastructura de la pod pe teritoriul tarii.
Desigur. Scrie şi în ,,faimosul" meu articol de pe Wiki.  :)

davyl

#106
Quote from: nenea_hartia on April 19, 2012, 09:25:03 PM
Quote from: davyl on April 19, 2012, 03:51:21 PM
Cat despre pod, se vede clar nenea_hartia, ca noi romanii nu am finantat cu nimic podul. Doar intrastructura de la pod pe teritoriul tarii.
Desigur. Scrie şi în ,,faimosul" meu articol de pe Wiki.  :)
Exact! Articolul de pe Wiki mi-a placut, de asemenea.

Chiar azi am citit o stire legata de pod. Bulgarii insista asupra faptului ca va fi gata la sfarsitul lui noiembrie. Poate ei stiu mai bine decat noi ca au trecut peste toate problemele tehnice de acolo si ca podul va fi gata la inceputul lui decembrie 2012:

Podul Calafat-Vidin, gata până la sfârșitul lunii noiembrie
Al doilea pod dintre România și Bulgaria, Calafat-Vidin, este gata în proporție de 73%, a anunțat ieri constructorul spaniol FCC, relatează Novinite. Structura adiacentă a podului este și ea gata în proporție de 89%, iar podul urmează să fie complet operațional până la sfârșitul acestui an.

udar

davyl daca mentin ritmul din ultima preioada s-ar parea ca la sfarsitul lui 2012 o sa fie gata acest pod, de pe malul nostru au plecat acum  catre ultimul picior si cel mai intarziat si cred ca aici daca se trage tare acum cat vremea ii ajuta exista sanse de terminare asta daca nu mai apar pe parcurs alte probleme care duc la oprirea(reducerea) ritmului............baniii.........


:cheers:


Ionut

Cei de la ZF fac un top:



Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a încasat anul trecut 123,2 milioane de lei (circa 29 de milioane de euro) din tarifele percepute autovehiculelor care au trecut podurile rutiere dunărene.

sursa si alte informatii interesante: ZF

valexandru

Dar in tabelul de mai sus in loc sa treaca la DN7 Bucuresti Nadlac obstacol: raul Olt , au scris numele viaductului pe care trece DN7  :lolz: Tipic....
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

rrs

Stie cineva mai multe detalii legate de podul care se construieste la Ploiesti?






Ionut


rrs

Este mai aproape de Ploiesti decat intersectia cu DJ155, se poate doar daca refac drumul cu totul.
eu cred, sper, ca vor sa faca nu nod nou si sa anuleze intersectia cu cedeaza, care este destul de periculoasa.
N-am vazut nici un panou de notificare, de asta intrebam.

hentz

Este cel de la Metro Ploiesti,se va elimina sensul giratoriu



Uploaded with ImageShack.us

LE Am inteles ca se va inchide 2 nopti circulatia  pe 25-26 pentru montare grinzi!

Cristi232

Inca un pas spre realizarea drumului EXPRES> Barcanesti-Comarnic<
Mai au cam jumatate din poduri, de realizat...
:)

rrs

Quote from: hentz on April 23, 2012, 12:23:08 PM
Este cel de la Metro Ploiesti,se va elimina sensul giratoriu

Multumesc hentz,

sper ca se va anula si intesectia din DN1 de langa Metro, nu numai sensul giratoiu din fata complezului comercial,
astfel incat sa avem inca o intersectie periculoasa anulata :)

cricric

#116
Quote from: Cristi232 on April 23, 2012, 01:06:13 PM
Inca un pas spre realizarea drumului EXPRES> Barcanesti-Comarnic<
Mai au cam jumatate din poduri, de realizat...
:)


Pai atunci nu pot sa faca ca in Ungaria: centura ploiestiului=drum express iar restul sa lateasca cu diferenta+benzile de urgenta si sa continue ca autostra? eventual chiar la trei benzi, daca exista spatiu?

edit: fundatia rezista ? :D

Ionut

Iata ce-i cu acest pod:

Compania Natională de Autostrăzi şi Drumuri Nationale din România anuntă participantii la trafic că în zilele de 24 şi 25.04.2012, între orele 00.00 – 04.00, se închide circulatia pe DN 1 în zona km. 67+500 pentru intervale de timp de 10 minute pe oră.

Închiderea circulatiei este necesară pentru executarea lucrărilor de montare a grinzilor prefabricate la pasajul care supratraversează DN 1  la km. 67+500, prevăzut a se construi în cadrul obiectivului ,,Creşterea capacitătii de trafic prin realizarea legăturii între DN 1 şi DN 1B – realizare drum judetean de centură DJ 236" .

sursa: CNADNR

davyl

Quote from: udar on April 21, 2012, 08:29:33 PM
davyl daca mentin ritmul din ultima preioada s-ar parea ca la sfarsitul lui 2012 o sa fie gata acest pod, de pe malul nostru au plecat acum  catre ultimul picior si cel mai intarziat si cred ca aici daca se trage tare acum cat vremea ii ajuta exista sanse de terminare asta daca nu mai apar pe parcurs alte probleme care duc la oprirea(reducerea) ritmului............baniii.........


:cheers:
Multumesc de info udar. Ultimul picior pare aproape gata. Montarea segmentelor de pod se face destul de repede incat inclin sa cred ca parca ar avea sanse sa termine...

Ionut

Montarea grinzilor la noul pod de la Ploiesti peste DN1:

http://www.youtube.com/v/yBlbL4dpOKI