Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

delacroix

In concluzie: cine si cand taie panglica?

Ionut

Exact, deci Regio! Mi se pare penibil ca un obiectiv finantat prin Regio sa fie inaugurat de MINISTRU. Bine, acum ma mir aiurea daca ma gandesc la cate inaugurari a fost prezent Boc. Ah plus ca uit ca e an electoral. Totusi sper sa nu apara si MRU la Campina... chiar ar fi penibil.

udar


Nazare trebuie sa faca niste probe la foarfeca pentru ca urmeaza tronsoanele de autostrada si trebuie sa aibe foarfeca buna  :lol:

iuli

Mie sincer imi place cum a iesit nodul iar luminile imi plac la nebunie, sincer! Imi place acel contrast de culoare de deasupra DN-ului.
Oricum, penibili ca nu inaugureaza un drum doar ca nu poate veni cineva de sus sa taie o amarata de panglica. Asta e boala nationala cu festivitatile!!!  >:(
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

valexandru

   Sincer, si mie imi plac luminile alea. Poate ca noaptea arata foarte fain cand mergi pe DN 1.
   @iuli Boala aia se numeste "panglicomanie"  :lol:
   @ionut Nu cred ca o sa mearga MRU acolo... Adica nu vad de ce ar merge! (aaa, ca Base se intereseaza de A3 Bucuresti Ploiesti , aia e alta mancare de fasole (sper))
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

petrarca


Ionut

Multumesc petrarca! Pun eu mai jos cateva poze:















Impresionant, intr-adevar!

valexandru

   Interesant e ca spre malul bulgaresc e aproape gata, iar spre malul romanesc e aproape nimic (cu exceptia a ceea ce am construit noi bineinteles)
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

vancouver

Quote from: valexandru on April 09, 2012, 06:57:20 PM
   Interesant e ca spre malul bulgaresc e aproape gata, iar spre malul romanesc e aproape nimic (cu exceptia a ceea ce am construit noi bineinteles)

Lucrul in trepte face parte din logica tehnologica a unei lucrari precum aceasta. Nu e nimic de mirare sau special in asta. Pe masura ce o operatie se incheie la o pila, setul de cofraje sau utilaje se muta la urmatoarea si tot asa. Puteau la fel de bine sa mearga cu pilele principale (cele 4 mari) in sens invers, adica cea mai avansata sa fie cea dinspre malul românesc.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

udar


dar cum baza lor  de lucru,logistica este la bulgari mai usor si normal a fost pentru ei sa inceapa de acolo, daca incepeau de la noi era cam peste mana :o

bogdymol

E logic si normal procesul de constructie: dupa cum spune si vancouver au inceput cu o pila, iar cand au terminat-o au mutat cofrajele la urmatoarea. Au inceput de pe partea Bulgara pentru ca acolo au organizarea de santier&stuff deci e mai simplu.

Bineinteles, puteau sa se apuce de toate pilele deodata si implicit terminau si ceva mai repede, dar asta insemna si ca trebuiau sa aiba n seturi de cofraje, n echipe de muncitori etc, iar toate acestea duceau pretul mult mai sus.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

nenea_hartia

Trei poze mai slăbuţe cu podul peste Argeş de la Ioneşti:





Cristi232

Completez:


Intrebare rapida: Cine a realizat podul (pasajul)?

nenea_hartia

Quote from: Cristi232 on April 12, 2012, 04:30:58 PM
Completez:
Intrebare rapida: Cine a realizat podul (pasajul)?
O firmă locală, iar furnizorul grinzilor metalice e şi el local.