News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

wow .... de astea nu stiam. Sigur sunt pt podul asta?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

isotech_ro

#661
^ da

grinzile sunt executate de Grup Servicii Petroliere SA (GSP SA) care au si macaralele ( jacket crane) cu care vor fi ridicate cele doua grinzi pe poziție

LE
din ce știu, s-a schimbat si aprobat noua soluție tehnica pentru grinzile din beton armat ( a fost crescut numărul de pile) din cauza solului pe partea sudica (fundul lacului Agigea) care nu permitea încărcări foarte mari
....  deh vechea poveste cu studiile de fezabilitate / geotehnice făcute din birou ... spre aducere aminte de SF / Studiul Geo de la A1 Orăștie Sibiu - Lot 3 Impregilo

alecu26

cand am citit si articolul de pe SSC cu privire la ce magarii s-au facut cu contractul pentru digul de larg....m-ar mira sa fie asa de corecta situatia.

Clar ca s-au gasit justificari tehnice.
Drumurile noastre POATE;

isotech_ro

Tablierul metalic este in execuție de GSP, din anul 2011. Când l-am văzut, in 2012 la dana 34, era 90% finalizat, însă se lucra "in relanti" la el.
Cert este ca si acest pod este pe o finanțare europeana, iar beneficiarul este Portul Constanta, iar asta ma face sa cred ca acest pod nu va fi deschis circulației publice sau va fi "deschis" după ce se va achita taxa de acces in incinta portului.

ciprebbe

La asta m-am gandit si eu cand m-am plimbat pe maps prin port si am vazut bariera in capatul "Autostrazii portului".
Deci acolo e cu taxa.
Nu asta ar fi o problema daca se castiga timp mai ales la problemele pe care le ridica podul de la Agigea.
Sti cat e aceasta taxa azi?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

isotech_ro

#665
^ vezi aici

http://www.portofconstantza.com/apmc/portal/static.do?package_id=tarife_apmc_alte_cai&x=load

@alecu digurile țin de RA APM, nu de Port Constanta ... dar pana la urma tot un drac ... când ai intrat in incinta Port Constanta, ca-i vorba de APM sau de Port, "ești mâncat cu fulgi cu tot"

alecu26

#666
Drumurile noastre POATE;

isotech_ro

@alecu

incearca coordonatele 44.097957, 28.648267

doryan93

Calea ferată a noului pod peste Dunăre, între Calafat şi Vidin, este pe cale să ruginească deoarece niciun tren nu a traversat construcţia în primele 40 de zile după inaugurarea sa.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/calafat-vidin-noul-pod-este-pe-cale-sa-rugineasca-bulgarii-isi-pun-speranta-in-gruia-s-1049060.html

doryan93

#669
Trei poduri noi, unul pe DJ 154 la Monor, altul pe DJ 172 la Poienile Zăgrii şi altul pe DJ 173 B la Mintiu sunt gata.

http://www.timponline.ro/sezonul-receptiilor-de-lucrari-la-cj-dorin-popescu-arata-foarte-bine-podurile-facute/

alecu26

foarte frumoase.

e bine ca se incearca tot mai mult incadrarea lor in mediul natural prin folosirea de piatra, gabioane, placari cu piatra etc.
Drumurile noastre POATE;

Hercule

Quote from: alecu26 on July 26, 2013, 02:01:12 PM
foarte frumoase.

e bine ca se incearca tot mai mult incadrarea lor in mediul natural prin folosirea de piatra, gabioane, placari cu piatra etc.

Intreb ca un necunoscator: ce se va intimpla in N ani cind plasa de la gabioane va rugini?
Deșteaptă-te române!

reed

cate un pic,cate un pic,pana nu o mai ramanea nimic(nici o piatra,evident).De inlocuit plasa nu prea cred..nu ne prea pricepem la mentenanta

iuli

De ce nu circulă trenul pe calea ferată a podului Calafat-Vidin

QuoteDegeaba are linie ferată podul dintre Vidin şi Calafat, dacă pe acolo nu circulă nici un tren. Motivul este cât se poate de balcanic: societatea română de căi ferate nu are în plan să trimită vreo garnitură la sud de Dunăre. Bulgarii ar vrea, dar linia ferată de la Nord de fluviu nu este electrificată şi nici reabilitată. Iar vecinii noştri vor să evite locomotivele Diesel, prea lente şi prea costisitoare.
[...]

sursa

Asta e articol de Feroviar dar nu am gasit un topic adecvat asa ca am postat stirea aici.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

isotech_ro