News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

davyl

#525
Poze noi 31 mai 2013

Se asfalteaza, se fac ultimele retusuri... In vederea deschiderii de pe 14 iunie 2013.
Observati in poza nr. 4: pe partea stanga a podului (privind dispre Romania spre Bulgaria) sunt detaliile pistei ciclabile + cale pietoni...  Enjoy!  :D











Ionut

Nu era vorba sa sparga acele betoane de la baza pilelor? Arata butucanos rau de tot... :(

anacronox

alea din cate am inteles sunt protectiile impotriva impactului

tonică

pai cum sa le sparga?  :lol:
La o adica la alea au lucrat aproape la fel de mult precum la intreg podul. Sunt necesare in caz de impact, fereste pilele podului de accidente..
Acum ca-i gătat eu unul sper intr-un progres vizibil al calafatului si mai cu sutu-n fund, mai impinsi de la spate sa ofere si o continuitate in infrastructura la aceleasi standarde inspre craiova ori severin...

Ionut

Deci arata groaznic cu "protectiile" alea. :)

tonică

eh...se va face la un moment dat barajul ala pe la bechet sau pe unde voiau sa-l faca si vor creste si apele dunarii aici. Aproape ca nici nu se vor mai vedea.. :D

davyl

Quote from: Ionut on June 03, 2013, 03:36:17 PM
Deci arata groaznic cu "protectiile" alea. :)
Ionut, sincer, nici eu nu sunt fan. Insa avand in vedere calea ferata de pe mijloc, cred ca au adoptat solutia asta ca sa nu se trezeasca mecanicul de pe tren ca o ia trenul intr-o parte :lol:. Ca nu e estetic, de acord, dar "paza buna trece primejdia rea!"  :lol:
Spre info, o intarire dintr-aia are peste 60 de tone, deci protectie, nu gluma!  8)
@tonica: si eu sper sa vad o revigorare economica in zona Olteniei datorita podului astuia, plus o reabilitare decenta a legaturii Calafat- Craiova, atat pe sosea, cat si pe calea ferata!
:2c:

davyl

Quote from: tonică on June 03, 2013, 03:46:46 PM
eh...se va face la un moment dat barajul ala pe la bechet sau pe unde voiau sa-l faca si vor creste si apele dunarii aici. Aproape ca nici nu se vor mai vedea.. :D
Vine Dunarea umflata peste cateva zile (ca tot a dat peste in Germania) si la momentul inaugurarii, nu vedem nimic!  :p

alecu26

exact. Un detaliu interesant al acestui pod este ca radierul (blocul de fundatie) este situat tot acolo.

In majoritatea cazurilor, fundatia podului (directa sau indirecta) se afla sub asa zisa cota de afuiere (adica cota pana la care apele pot matura si curata fundul albiei).

In acest caz, aceasta solutie era foarte neeconomica si implica lucrul in cheson inchis (presurizat) sau deschis...cu tot felul de sprinijiniri temporare care sa creze o incinta de lucru. S-a preferat aceasta fundatie, relativ foarte sus "in aer" dar puternic protejata.
Drumurile noastre POATE;

Ionut

OK, merci de info! Inseamna ca am inteles eu gresit. Arata ca naiba, indiferent cum o iei. Macar de-ar fi facut mai putine pile. (Stiu, ar fi fost mult mai scump podul.) In fine, e bine ca avem pod.

iuli

Corect! Arata fix ca naiba, dar mai bine asa, ca daca o barja bulgara sau ucraineana cu un capitan "mototolit" rascheteaza un pilon putem dormi linistiti.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

user201

Apropo 14 Iunie și pod, e cineva de prin zonă care să facă o excursie la Vidin sau Sofia în sau după 14 Iunie să ne arate și nouă cum stau lucrurile?

radutm

Am apucat sa aud azi pe la pranz, la DIGI24, ca inaugurarea se amana. Nu am prins alte detalii ca eram pe fuga.
cont inchis

iuli

Deschiderea podului Calafat- Vidin ar putea fi amânată

QuoteInaugurarea podului Calafat- Vidin, stabilită pentru data de 14 iunie, ar putea fi amânată. Cel puţin asta susţin autorităţile din Calafat. Şi asta din două motive: societatea care va administra podul există doar în acte, fără niciun angajat. În plus, cabinele politiştilor de frontieră ar trebui înlocuite deoarece acestea sunt prea mici.
Inaugurarea podului Calafat- Vidin era programată pentru data de 14 iunie. Lucrările sunt în grafic însă, deocamdată, firma care va administra podul există doar pe hârtie. Nu are niciun salariat, iar şefii nici nu au dat semne că ar face angajări in scurt timp.
Reprezentanţii Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă Dolj susţin că procedura de angajare la firmele de stat durează minim două săptămâni.
Pe lângă problemele legate de firma care va administra podul, a mai apărut alta. Cabinele destinate poliţiştilor de frontieră trebuie înlocuite pentru că sunt prea mici, întrucât erau destinate pentru spaţiul Schengen. Noile cabine vor fi montate pe data de 9 iunie. Taxa pentru tranzitarea podului va fi de saşe euro pentru autoturisme, iar tariful pentru camioane urmează să fie stabilit în funcţie de tonaj.

sursa
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

sebba

stie cineva de ce nu deschid totusi podul din Arad din Micalaca?
e cam gata, are inclusiv marcaje pe el
am mai vazut ca nu s-a turnat cimentul intre traversele sinelor de tramvai dect pe un sens si parca sa zic ca nici catenara nu e montata dar asta nu ar influenta decat circulatia tramvaiului

si chiar daca ar astepta dupa asta... e in stadiul asta de aprox 2 saptamani. care ar fi motivul real al stoparii lucrarilor?
Sailing away! S/Y Haimana