Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/circula%C8%9Bia-pe-podul-agigea-s-reluat-la-4-benzi

Quote
Circulația pe podul Agigea s-a reluat la 4 benzi
22 Noi 2017

Cu 6 zile mai devreme față de perioada estimată s-au încheiat lucrările din această etapă la Podul Agigea.

Circulația rutieră fusese retricționată începând cu 1 noiembrie, în special, pentru lucrări de tensionare a unor hobane, lucrări ce au presupus demontarea distanţierilor provizorii ai hobanelor, armarea şi betonarea bulbilor hobanelor la nivelul trotuarelor, montarea deviatorilor ancorajelor inferioare şi montarea distanţierilor definitivi ai hobanelor.

În ultima etapă a reparațiilor la pod, ce se va desfășura in primavara anului 2018,  restricționarea circulației se va face pe perioade scurte, în special pentru montarea și demontarea unor schele folosite la lucrările rămase de executat.


Postarea apare si pe FB, unde spune "in urma cu 4 ore"....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Quote from: dr4qul4 on April 16, 2017, 07:38:58 PM
Podul peste Jiu de la Turcinesti (Tg jiu nord) a fost inchis! pilonul central s-a lasat. gasiti poze pe google.
podul tb sa tina tancurile armatei.....
Podul a fost consolidat si deschis circulatiei la 1.10, iar de la 1.11 s-a deschis si pentru vehiculele peste 7,5T.
Au pus si asfalt nou si balustrade. Avem chiar si 2 mini trotuare.
In aval de pod au facut o pasarela pietonala (pe grinda de beton), care insa va fi demolata pentru ca ar putea fi luata de o eventuala viitura.
6 luni pentru o consolidare de pod. Mult...putin..... Va las pe voi sa decideti.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

danutzu_1069

Cred ca merge si aici dar si la DNCB...
Ca un raspuns la intrebarea "De ce este restrictie la doua benzi, pe pasajul vechi de la Chitila?", atasez ceva poze de sub pasaj.
In principiu se lucreaza la consolidarea pilei nr 2. Pasajul este sprijinit pe reazeme temporare, si este explicabila limitarea la 2 benzi.










Nici culeea nu arata prea bine. Nu prea se vede in poza, dar....se vede armatura...


rebel

#2388
de cateva zile sa dat drumul la pasajul de la Vintu  de Jos (dimineata era gheata pe el dar din pacate cardul hama face probleme ) la intoarcere aruncasera nisip
(ora +2 fata de ora noastra , tot timpul face asa)


vancouver

^^ frumos refacut drumul judetean, cu rigole acoperite... alta viata. Si la DN se cunoaste calitatea asfaltului nou, la inceputul filmului. Spre deosebire de cel vechi nu este acoperit de o pelicula de apa, ceea ce-l face mai sigur / aderent pe umezeala.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

adiarc

Legat de siguranta circulației,într-adevăr jos palaria pentru rigolele acoperite....rămâne sa vedem,daca,macar odată pe an vor fii ridicate si curățate șanțurile
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adigsm

S-A SEMNAT CONTRACTUL DE FINANȚARE PENTRU CEL DE-AL TREILEA POD PESTE RÂUL SOMEȘ - in mun. Satu Mare
de pe www.satu-mare.ro
"Primarul municipiului Satu Mare, Kereskényi Gábor, însoțit de deputatul Magyar Lorand, a semnat miercuri, 13 decembrie, la București, contractul de finanțare pentru cel mai așteptat obiectiv de investiție al Primăriei Municipiului Satu Mare, cel de-al treilea Pod peste râul Someș.

Pe de cealaltă parte, din partea Guvernului României, contractul a fost semnat de Adrian Gâdea, secretar de stat în cadrul Ministerului Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene.După mai bine de două decenii de așteptare, conducerea Primăriei Municipiului Satu Mare a făcut miercuri un pas istoric pentru demararea acestei investiții vitale pentru dezvoltarea municipiului Satu Mare. " Încheiem anul cu o veste mult așteptată. Astăzi am semnat contractul de finanțare pentru investiția "Pod peste râul Someș, amplasament str. Ștrandului". Este un vis al sătmărenilor, care în sfârșit prinde contur, un vis care nu mai e doar un slogan electoral. Am fost singurul candidat la alegerile din 2016 care nu a promis construcția celui de-al treilea Pod peste râul Someș, chiar dacă am fost conștient de importanța investiției pentru Satu Mare. Am preluat un proiect eșuat al fostului primar, cu trei licitații organizate la care nu s-a prezentat niciun ofertant. Dar, din iunie 2016 am făcut pași concreți și hotărâți în realizarea acestui obiectiv: a fost scos la licitație și apoi finalizat proiectul tehnic al podului, a fost întocmit dosarul cu toate documentațiile pentru a fi depus spre finanțare la Guvern. Totodată, a fost declanșată procedura de expropiere. Acum urmează să organizăm licitația, iar apoi să demarăm lucrările de construcție", a declarat primarul Kereskényi Gábor.
Cel mai mare proiect din România finanțat prin PNDL 2
Conform raportului de specialitate, structura celui de-al treilea va fi suținută de doi piloni, prin intermediul unor hobane din oțel special, dispuse simetric în sistem semiharpă. De asemenea, se mai prevede amenajarea a patru benzi de circulație, cu câte două benzi pe sens, două trotuare prevăzute cu parapet pietonal și o pistă pentru bicicliști. Pentru accesul de pe diguri pe trotuarele podului se prevăd patru scări, câte două scări pe fiecare dig, iar pentru siguranța circulatiei pietonale se vor amplasa parapeți metalici de protecție pe rampe, viducte și pod precum și pe scările de acces de pe diguri.

În vederea realizării investiţiei vor fi alocate 81.344.496 de lei, prin Programul Naţional de Dezvoltare Locală 2, în timp ce alte aproximativ 48 milioane de lei vor fi alocate din bugetul local. Valoarea totală a investiției, conform contractului semnat astăzi este de 128.404.545 lei ( TVA inclus)."

Sursa: http://www.satu-mare.ro/stiri/s-a-semnat-contractul-de-finan-are-pentru-cel-de-al-treilea-pod-peste-raul-som

Acum sunt bani, cel putin teoretic. Sa vedem cum se si intampla lucrurile pe hartii si in teren.

ovideatza

Podul de peste Prut din zona Iasi-Ungheni este in faza de avizare la APM

QuoteProtecţia Mediului nu este de acord cu amplasamentul propus şi agreat atât de partea română, cât şi de cea de peste Prut, şi insistă pe construirea podului la câteva sute de metri în aval.

Amplasamentul viitorului pod, impropriu numit ,,de la Ungheni", este pe teritoriul co­munei Golăieşti, vecina de la nord a comunei Ungheni. Problema este că tot aici şi-au găsit loc peştii din Prut pentru înmulţire.

,,Albia minoră, adică apa, este re­zervaţie, iar albia majoră, respectiv malu­rile, este arie protejată. Cotul lui Ivan (cum se numeşte locul unde este prevăzut în pri­ma variantă de proiect că se va construi podul, n.r.) este singura zonă care a mai rămas în partea superioară a râului Prut pentru înmulţirea naturală a peştilor. Când nivelul apei creşte, apa intră în acest cot şi, practic, este o zonă de liniştire unde intră peştele care poate să depună icrele"

,,Trebuiau să ne prezinte (cei de la DRDP, n.r.) două variante documentate, nu doar una. Această variantă nu întruneşte condiţiile ca să primească avizul de la noi. Cealaltă se află la aproximativ 400 de metri în aval"


Partea buna e ca mai misca ceva...cate un aviz.

rocklee

imagini cu pasajele auto DN 7 de peste cf din zona turdas ... :)

pasajul 1.... :D







rocklee


TibiV

Constructorii isi mai iau vacanta, rocklee nu !...
:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

Multumesc de poze...si felicitări proiectantului....2 curbe îndulcite...la intrare si ieșire
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Cred ca doar curba de la capatul dinspre Pricaz este indulcita... Cea dinspre Turdas nu prea...
Am impresia ca pe GM este o poza satelitara relativ recenta (cam din vara) pe care acum se intelege exact ce au facut...
https://www.google.ro/maps/@45.8381815,23.1282732,1100m/data=!3m1!1e3
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

perfidus

Chiar daca se intelege, nu e clar ce vor face cu DJ709G care trece la nivel M200 si apoi pe pasaj peste A1  catre Turdas. Rampa dinspre Simeria da exact in drum.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat