Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

davyl

#435
Multumesc pentru parerile voastre baieti! Eu as zice varianta a 2-a a lui ciprebbe: pozele nu sunt in ordinea cronologica a lucrarilor. Au fost facute in diverse stadii, si-atunci s-a lamurit misterul. Ca nu cred ca au pus stalpii si apoi i-au dat jos, ca ar fi culmea!  :lol:

P.S. Asa este ciprebbe, nu am fost ieri, si iti multumesc ca mi-ai oferit placerea de a pune pozele  :D. A trebuit sa duc renul meu suedez (Volvo) la revizie la nemti. Numai acolo imi fac reviziile, ca in Belgia m-am saturat de serviciile de "calitate". Sorry de off-topic!

davyl

Quote from: Ionut on April 16, 2013, 11:11:49 AM
Da, ciudata faza cu stalpii. :) Posibil sa fie un CTRL+Z. :lol: Oricum, stati linistiti, podul va fi iluminat, este imposibil sa nu aiba iluminare... in primul rand pentru siguranta. Pana si overpass-urile pe drumurile comunale pe autostrazi sunt iluminate... deci nu incape indoiala ca podul va avea stalpi. Ba chiar as zice ca aproape sigur vor fi iluminate si hobanele si celelalte structuri cheie.
Nu mai indoiesc nicio clipa ionut ca podul nu va fi iluminat!  :D Doar ca ne-au cam ametit cu pozele astea "cu" si "fara" stalpi  :lol:.

Oricum, ideea generala este ca ar cam termina luna viitoare: sunt destul de avansati, am vazut asfalt si cale ferata legata cu Romania, iar in ultima poza pusa (seria 14 aprilie) se vede cum monteaza si firul de cupru la calea ferata de pe pod, deci clar sunt avansati!  8)

ciprebbe

Ultima moda e cablu tratat cu aliaj alama-argint,(in loc de cel care contine aprox 900 grame cupru / m liniar) si sper ca macar pe astia 2-3 km sa foloseasca tehnologii mai noi.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cezar-mario2012

Pozele sunt in ordinea cronologica, uitativa la baza pilonilor, in poza nouă protectia de impac are bordura montata.

mitsu

cezar-mario2012, sa inteleg ca totusi a fost o actiune gen Dorel si i-au dat jos dupa ce i-au montat?  :lol:

davyl

Quote from: mitsu on April 16, 2013, 04:17:51 PM
cezar-mario2012, sa inteleg ca totusi a fost o actiune gen Dorel si i-au dat jos dupa ce i-au montat?  :lol:
Eu personal nu pot spune cu exactitate ce se intampla (s-a intamplat) acolo...

Principalul este ca lucreza  :D.

davyl

Delectati-va ochisorii cu trei poze panoramice ale podului Vidin-Calafat (multumesc userului syst3m de pe forumul SSC bulgar).

Observati cat de mare este Dunarea, ca urmare a ploilor... Impresionant!







Ionut

Frumos, intr-adevar. Pacat ca nu au facut pilele mai inalte... :(
Bai frate clar am o pasa pesimista/negativista... nu ma pot abtine.

davyl

Quote from: Ionut on April 17, 2013, 12:39:55 PM
Frumos, intr-adevar. Pacat ca nu au facut pilele mai inalte... :(
Bai frate clar am o pasa pesimista/negativista... nu ma pot abtine.
:lol: De acelasi lucru m-am abtinut si eu, ionut. Deci suntem sigur 2!  :lol:

Ionut

Oare nu puteau sa faca in loc de 4 pile cu hobane... doar doua? Le faceau mai inalte... Desigur ca ar fi ceva mai scump... insa arata mult mai bine.

Uite, arata altfel la sarbi:

sursa

Bine, poate vreau eu prea multe... e bine ca avem totusi un nou pod... era o rusine sa avem doar un pod la Giurgiu, si acela praf. Granita este totusi foarte lunga si sunt doua tari din UE... si-asa cu doua poduri tot ar mai trebui inca doua... visez si eu cai verzi pe pereti.

davyl

Preluat de pe SSC (user Lowar, caruia ii multumim).
O alta panorama superba a podului Vidin-Calafat... de acum incolo vom vedea din ce in ce mai multe :)


mitsu

Quote from: davyl on April 17, 2013, 12:43:13 PM
Quote from: Ionut on April 17, 2013, 12:39:55 PM
Frumos, intr-adevar. Pacat ca nu au facut pilele mai inalte... :(
Bai frate clar am o pasa pesimista/negativista... nu ma pot abtine.
:lol: De acelasi lucru m-am abtinut si eu, ionut. Deci suntem sigur 2!  :lol:

Va ganditi ca nu e suficient de inalt incat sa treaca orice vas pe sub el, mai ales cand e Dunarea umflata? :D

Ionut

Nu nu, sigur e suficient de inalt. :) Eu ma refeream la estetica aici... si ar fi fost mai mult loc pe fluviu daca faceau doar 2 pile in acea zona in loc de 4.

davyl

#448
Quote from: mitsu on April 18, 2013, 01:00:55 PM
Va ganditi ca nu e suficient de inalt incat sa treaca orice vas pe sub el, mai ales cand e Dunarea umflata? :D
Adica era mult mai elegant si spectaculos, ca trebuia sa fie si mai inalt. Banuiesc insa ca erau si cu totul alte costuri, deci q.e.d.  :D

Sa fim multumiti ca o sa fie si asa!  :lol:

panda80

Diferenta este ca podul prezentat de Ionut este in Belgrad, deci in capitala, si e normal ca acolo sa conteze mai mult partea estetica. Podul Calafat-Vidin este amplasat in camp, si aici functionalitatea si costurile primeaza.