Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alecu26

cam multa rasina epoxidica pe acolo. Au fost varza majoritatea placilor de suprabetonare sa inteleg. Destul de fisurate.

Nu e neaparat o problema de calitate. Doar o remarca.
Drumurile noastre POATE;

voicul

Deci exista o sansa de inaugurare la Arad anul acesta?
Odata cu deschidera pasajului se rezolva toate problemele pe centura de N, nu? Adica nu vor mai fi dopuri?

grig73

Teoretic, daca vremea ii ajuta. Pe Nord se va rezolva dar dopul se va muta la Est la celalalt pasaj.
In alta ordine de idei, nu am inteles de ce celalalt pasaj nu a fost facut la est de Vladimirescu si altfel se evita si trecerea la nivel de la iesire din Arad si aglomeratia din Vladimirescu.



Powered by API/PUM imgur uploader

dr4qul4

Cam multe linii CF de traversat intre vladimirescu si combinat.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

grig73

Era strict o idee.Se putea duce pana la est de combinat si combinatul e oricum dezmembrat.
In configuratia actuala se vor muta dopurile la semaforul de la Mercedes, la trecerea cu nivel , la intersectia cu noul cartier Via Carmina si la intersectia din centrul comunei Vladimirescu

mspescaru

Este in proiect un drum prin fostul combinat de a scoate traficul de pe DN 7 din Vladimirescu. 

cristi5

Mda combinatul nu mai exista... dar tot trebuie traversata calea ferata.

alecu26

Quote from: voicul on October 16, 2017, 12:11:55 PM
Deci exista o sansa de inaugurare la Arad anul acesta?
Odata cu deschidera pasajului se rezolva toate problemele pe centura de N, nu? Adica nu vor mai fi dopuri?

Da, am mai zis, pentru asta se trage. Daca la Holdea e posibil si se vrea...aici de ce nu?
Drumurile noastre POATE;

NGC

Sa continuam acum cu alte stiri.

"Execu?ie lucrari pentru obiectivul ,,Pasaj denivelat pe centura de ocolire Arad (DN7 km 540+248) peste CF Arad - Bucuresti" (finalizare lucrari rest de executat)"

Povestea cu STRABAG si seriozitatea autoritatii contractante o stiti deja. Daca nu, o puteti gasi aici.

Intre timp ofertele s-au deschis. Mai exact in 11.09.2017.

Nu la mult timp dupa deschiderea ofertelor, un ofertant a contestat pentru ca a trebuit sa formuleze in decurs de o zi, un raspuns la o solicitare de clarificari din partea autoritatii contractante.

Zilele trecute contestatia a fost respinsa, dar mai poate urma CAB.

alecu26

Pai si aia lucreaza acolo in draci?
Drumurile noastre POATE;

Vice33

Nu inteleg, care "aia"? Nu confunda cu pasajul de la CET...sunt doua lucruri diferite. Acest pasaj peste CF 200 este denumit si "pasajul Micălaca".

Allex

Desi se stie cf ultimelor experiente ca de la finantare pana la executie este cale luuunga, totusi primul pas a fost facut. Exista speranta.

Se reabilitează podul peste Trotuș, de la Onești. Primăria a semnat contractul de finanțare prin PNDL

QuotePodul peste râul Trotuș, de la intrarea în municipiul Onești, județul Bacău, va fi reabilitat, cu fonduri PNDL (Programul Național de Dezvoltare Locală). Lucrările efective vor începe după licitație.

Nicolae Gnatiuc, primarul municipiului Onești, anunță că a semnat, miercuri, contractul de finanțare pentru realizarea obiectivului de investiţii ,,Reabilitare pod pe DN 11, la km 129+831, peste râul Trotuş, la Oneşti".

Potrivit edilului, valoarea totală a investiţiei este de 8,1 milioane de lei, din care peste 7,7 milioane de lei reprezintă finanţare din bugetul Ministerului Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice şi Fondurilor Europene. De la bugetul local, se vor aloca circa 371.000 lei, cheltuieli ce reprezintă cofinanţarea proiectului de către beneficiar.

,,Bineînţeles că podul nu va putea fi reparat peste noapte, dar odată semnat acest contract, la nivelul Primăriei Oneşti au şi demarat procedurile de achiziţie proiectare şi execuţie a lucrărilor, urmând ca în vara anului viitor, dacă nu vor fi depuse eventuale contestaţii, constructorul desemnat în urma licitaţiei să poată incepe lucrarea!", declară primarul Nicolae Gnatiuc.

Podul rutier peste râul Trotuș, din municipiul Onești, județul Bacău, a început să se deterioreze vizibil la începutul acestui an, fiind pusă în pericol siguranța traficului și a rețelelor de utilități.

Primăria Onești este prima unitate administrativ teritorială din județul Bacău ce a anunțat semnarea contractului pentru finanțarea investițiilor prin PNDL 2. Termenul limită este luna noiembrie.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Granata06

Podul ridicat peste râul Mureș, între DN 1 și Rădești, este finalizat în proporție de 80%



După aproximativ șapte luni de când s-a dat startul investiției la podul ce va traversa râul Mureș, care va deschide circulația între DN 1 și localitatea Rădești, lucrările de construcție se apropie de finalizare.

În prezența proiectantului, a constructorului, a unor oficiali ai administrației județene și ai primăriei Rădești, a avut loc montarea celor 9 grinzi, pe cei 4 piloni de susținere ai construcției. Un moment important în opinia primarului Comunei Rădești, Alin Nicula, care susține că prin această operație, 80% din lucrare este deja gata, fapt ce prezintă premizele că până în luna decembrie 2017 se va putea circula pe noul pod.

Deși termenul de finalizare a investiției prevăzut în contract este de 18 luni (octombrie 2018), constructorul, cunoscuta firmă ,,Dacia Faber" din Cluj -Napoca, dotată cu utilaje performante, avându-l la cârmă pe dirigintele de șantier ing. Gheorghe Goriță, a atacat serios lucrarea și în mai puțin de șapte luni a realizat peste 80% din investiție.

Prezent la eveniment, președintele Consiliului Județean Alba, Ion Dumitrel a ținut să-l felicite pe constructor, pe edilii locali și pe toți care s-au implicat în această perioadă, astfel încât mult așteptata construcție să fie aproape terminată cu 10 – 11 luni mai devreme. ,,Prin realizarea noului pod vor avea acces de circulație și mașinile de mai mare tonaj, care vin de pe DN 1, obligate să evite până acum circulația pe podul din lemn și să folosească ruta Aiud – Ciumbrud – Sâncrai și localitățile învecinate, adică pe un traseu ocolitor de peste 15 km", ne-a declarat Ion Dumitrel.

De menționat că podul vechi construit din lemn, în urmă cu aproximativ 10 ani a ieșit din perioada de garanție, fapt ce i-a determinat pe edilii comunei să se zbată pentru realizarea unuia nou, construit din beton armat, lung de 90 metri, cu două benzi de circulație, pe o lățime de 5 metri. În urma demersurilor făcute de primărie, s-au obținut aproape 1.000.000 euro, prin depunerea unui proiect de finanțare prin Programul Național de Dezvoltare Locală(PND).

,,După montarea grinzilor de susținere urmează turnarea materialului pe suprafața de rulare, montarea balustradelor și alte anexe necesare, după care va avea loc, cum este firesc...tăierea panglicii inaugurale", a conchis primarul Alin Nicula.

sursa: https://www.aiudinfo.ro/podul-ridicat-peste-raul-mures-intre-dn-1-si-radesti-este-finalizat-in-proportie-de-80-13561.html


Este bine ca se face insa podul va avea doar parte o carosabila de 5.0 m pt vehicule, fara trotuare. Cu niste culeei si pile mai zdravene, inca o grinda in sectiune transversala (3 are noul pod), se putea mari latimea carosabila (un + pt biciclisti) si cel mai important podul avea si trotuare.
Asta se intampla cand lucram dupa stasuri vechi. Un pod din beton il faci pentru o suta de ani si pentru toata lumea.


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

am fost azi pana la turdas sa vad cele  doua pasaje prin care  DN7 va  tranversa cf ...la tunel nu am fost promit data  viitoare...
imagini cu dn 7 portiunea ce va fi relocata ....vedere spre orastie 















Powered by API/PUM imgur uploader