Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lautaxi

Foarte fain podul da oare nu ar trebui sa incepem constructia altuia repede Bechet-Oreahovo ,Calarasi-Silistra sau Turnu Magurele-Nicopole ca peste vreo 3 ani sa mai avem un pod, ca pe 400 km( parca atat avem frontiera pe Dunare cu Bulgaria) 2 poduri e putin de tot.
Sa nu mai vorbim de Tulcea-Galati,Braila.

user201

@nenea_hartia Felicitări și la mai multe.
Super podul. Mă bucur că arată tot mai bine și mai ... circulabil . Să sperăm că se și deschide fără perioade lungi de testări.

Ionut

@nenea_hartia: cred ca mai curand berea o dam noi dupa toate pozele si informatiile pe care ni le-ai adus... :) FELICITARI!

davyl

Daaa, felicitari nenea_hartia pentru articol! Si bere pot da dau si eu! Promit! :)

davyl

#394
Dedic acest video tuturor celor care au presupus ca in mai 2013 trenurile NU vor circula pe podul Calafat-Vidin.  8)

Video-ul este recent (2-3 aprilie 2013 si multumim lui rast73 care a pus acest video superb pe Youtoube).

Enjoy! Pentru ca eu sigur o fac!!!  :D

http://www.youtube.com/v/9s3si3VyYJY

user201

Super!
Cred că 10 Mai 2013 devine tot mai plauzibil, dacă ai noștri și bulgarii s-au și înțeles asupra gestionării veniturilor generate de pod.

alecu26

pun pariu ca acel tren a fost pe partea bulgara.

la cum functioneaza CFR-ul la noi si cat de birocratic nu prea sunt sanse sa se intample asa ceva pe la noi rapid.

Sau conectat cu liniile de la  noi?Liniile de la noi sunt conectate la sistemul national?

Poate-mi explica un specialist: cum se face cu energia electrica cand ai o chestie din asta transfontaliera?
Drumurile noastre POATE;

sebba

nu cred ca se va face linie electrificata pe pod
Sailing away! S/Y Haimana

ciprebbe

#398
Quote from: davyl on March 31, 2013, 11:43:41 AM








Aici se vede clar ca se vine dinspre partea bulgara cu linia.
Si din cate se pare va fi electrificata.
Partea cu alimentarea e destul de simplu de realizat cu trafuri pe ambele capete si cu o zona ft scurta unde poate fi dublu alimentata ( adica un fir vine din BG si pe cativa m poate fi paralel cu cel care pleaca de la noi, pantograful neavand nici o problema la trecere)
Daca ar fi neelectrificata nu-si mai au rostul stalpii ce apar in poza la bulgari.
LE:
In proiect pe site ul oficial e electrificata si pe pod. Deci 100% electrificata.
Trenul din filmuletul pus de davyl e cel cu care se aduce piatra la constructia liniei.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

davyl

Quote from: alecu26 on April 04, 2013, 10:18:19 PM
pun pariu ca acel tren a fost pe partea bulgara.

la cum functioneaza CFR-ul la noi si cat de birocratic nu prea sunt sanse sa se intample asa ceva pe la noi rapid.

Sau conectat cu liniile de la  noi?Liniile de la noi sunt conectate la sistemul national?

Poate-mi explica un specialist: cum se face cu energia electrica cand ai o chestie din asta transfontaliera?
alecu26 din ce am vazut din toate pozele de pana acum, linia de cale ferata, inclusiv infrastructura rutiera, sunt gata exact pana in pod si deci conectate toate (atat cale ferata cat si sosele) la sistemul din Romania. Undeva mai in spate nenea_hartia ne-a facut un fotoreportaj super interesant (nu am eu timp acum sa il caut si sa pun link).

Si cum spune si ciprebbe, acel tren aduce piatra pentru calea ferata pe pod si se vede clar ca exista cale ferata cel putin pana la al treilea picior cu hobane (asa vad din video) deci sunt avansati. Si da sigur sebba ca linia este electrificata. Banuiesc pentru energia electrica trebuitoare liniei de cale ferata, trebuie sa se fi incheiat un accord intre cele doua tari, asa cum s-a creat societatea care va administra fondurile obtinute din taxa de pod. Asa cum ne-a pus si nenea_hartia planurile, mult mai in fata pe topicul asta, cabinele de taxare se vor afla pe teritoriul Romaniei exclusiv, deci indiferent din ce parte se trece podul. Despre societatea asta citisem ca au creat-o pana la urma. Mai cu capul spart si cu greutati, dar trebuie sa fie creata la ora asta si acordul intre cele 2 tari semnat.

mitsu

Sunt curios cine va face prima filmare pe 9 mai la inaugurare :)

ciprebbe

Am descoperit asta. Nu cred sa fi fost postata pe aici.
http://www.youtube.com/v/20d0sf4wCS0
Sunt date interesante in filmulet.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

mariansb

In 9 martie am fost in Serbia.Am intrat pe la Portile de Fier I si ne am intors pe la Portile de Fier II

Mai intai poze de la intrare











"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

nicki4

referitor la podul Dunarea 2 "partea bulgară a acceptat această condiție nefavorabilă în schimbul acordului dat de România pentru a fi construit un pod între Calafat și Vidin, întrucât Bucureștiul nu prea își dorea acest lucru" este strigator la cer ce clasa politica si ce management canceros poate avea Romania. Nu s-a vrut si nu se vrea nimic bun pentru tara daca nu aduc beneficii si cercurilor lor de interese.  :help: :help: :help:
"Government don't want well informed, well educated people capable of critical thinking. That's against their interest. They want obedient workers, people who are just smart enough to run their machines and do the paperwork. And just dumb enough to passively accept it!" George Carlin

mariansb

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell