Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vancouver

Da, stiu ca erai ironic. Sunt insa concetateni care cred ca asa se poate fura si umfla pretul - sa nu le dam apa la moara. Este un discurs total neserios si inutil.


PS: cel mai important este ca CNAIR si DRDP-urile sa inteleaga PRINCIPIUL: nu licitezi ceva care contine capcane. Mai cu seama nu pasezi responsabilitatea pentru orice poate sa apara la constructor, chiar si atunci cand riscurile pur si simplu nu pot fi evaluate de acesta in faza de licitatie. Este o atitudine copilareasca, alimentata de public, care ar dori ca orice apare, costurile sa nu cumva sa sara in aer, egal a cui este vina.

Principiul este asadar: pret unitar pentru orice activitate si lucrare care poate sa apara, cu cantitate minima si maxima. Asa cum de ex. azi s-a aflat rezultatul licitatiei pentru trimitere de permise de conducere si alte acte prin curier. Castigator Posta Romana. DAR ATENTIE: numar minim de colete pe an 600.000, numar maxim 6.000.000. Ca atare EVIDENT pretul final va fi variabil, in functie de prestarea reala realizata. (http://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-21991371-cum-castigat-posta-romana-fata-fan-courier-contract-peste-31-milioane-lei-pentru-livrarea-domiciliu-urmatorii-4-ani-permiselor-conducere-certificatelor-inmatriculare.htm).

Lucrarile acestea extra se pot numi "EVENTUALE". Asa se numesc in Germania. La fel cum pot exista si lucrari "ALTERNATIVE", adica variante de executie a aceluiasi lucru in mai multe moduri, de ex. ca urmare a descoperirii unor probleme cu apa freatica. E nevoie de flexibilitate.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

tom_sawyer

#2266
"Bulgaria si Romania vor construi inca un pod peste Dunare, in apropiere de Ruse", a declarat duminica premierul bulgar Boyko Borisov, citat de Novinite.com. Potrivit lui Borisov, tema construirii noului pod peste Dunare ar urma sa fie discutata in sedinta comuna a guvernelor roman si bulgar din luna octombrie.

QuoteThe topic will be discussed during the joint Bulgaria-Romania intergovernmental sitting in October this year. In his words, a new bridge over the Dunabe can be built without state expenditures.

The construction of a second Dunabe bridge near Russe can be financed entirely without money from toll taxes after the introduction of the road till system.

http://www.novinite.com/articles/183154/Bulgaria+and+Romania+Are+to+Build+Another+Bridge+Over+the+Dunabe+Near+Russe

Articolul din Novinite pare ca are niste greseli de ortografie in engleza.
Din cate inteleg din alte articole traduse cu google translate (aici si aici) se are in vedere concesiunea.

Pe 2-3 octombrie va fi o conferinta la Varna (Grecia, Bulgaria, Serbia, Romania) in care se va discuta extinderea intelegerii dintre Bulgaria si Grecia pentru calea ferata Salonic-Burgas-Varna-Ruse (economica.net)
Tot atunci vor sa discute si despre eventualul pod.

NGC

MT a emis o noua AC pentru pasajul de la Arad cu stadiul fizic mai avansat.

11.09.2017: "Lucrări rămase de executat aferente autorizației nr.050/06.09.2011 din cadrul obiectivului ,,PASAJ DENIVELAT PE VARIANTA DE OCOLIRE ARAD PESTE LINIILE CF BRAD-CURTICI-DJ709B""

voicul

E bine ca avem AC, dar din ce stiu eu, nu avem constructor/contract semnat.

GDPR

^Stadiul actual al licitatiei este de deliberare, evaluarea financiara incheindu-se in data de 8 septembrie.

Ofertanti:
- Implenia Baugesellschaft
- Strabag
- Tehnodomus & CDP Energy & Constructii Feroviare Mures
- Sylc Con Trans & Opr Asfalt & Obras Publicas Y Regiados

NGC

#2270
Ofertele pentru "Execu?ie lucrari pentru obiectivul ,,Pasaj denivelat pe centura de ocolire Arad (DN7 km 540+248) peste CF Arad - Bucuresti" (finalizare lucrari rest de executat)":

   33,273,726.38 RON fara TVA    Valoare estimata
1. 21,610,761.40 RON fara TVA    IMPLENIA BAUGESELLSCHAFT MBH
2. 21,699,164.51 RON fara TVA    Asocierea FREYROM SA - PROCONS GROUP SRL
3. 21,950,898.91 RON fara TVA    Asocierea SYLC CON TRANS SRL - OPR ASFALT SRL - OBRAS PUBLICAS Y REGADIOS SA
1. ? RON fara TVA    Asocierea HOLTEX GRUP INVEST SRL - CAPITAL INVEST SRL

GDPR

^Strabag nu a mai depus oferta, probabil ca a considerat ca riscurile sunt prea mari. E prea multa armatura lasata la mila naturii:


(imagine preluata de pe Hotnews)

NGC

^^^ Mai e ceva. Scriu zilele viitoare. ;)

adi


NGC

Azi, maine. Nu e nimic special. Adica nu e pentru prima data. Este doar despre cum a decurs procedura pe final.

adi

Pai tocmai finalu' ne ucide , de aici suspansul....

NGC

Nu am uitat, dar voi avea timp sa scriu mesajul cu detalii probabil abia in weekend.

waterreus

Buna ziua ,avem constructor si contract semnat la pasaj CET !
Castigator asociatia  condusa de Tehnodomus


Kidu

Quote from: adrian rosca on September 14, 2017, 12:41:52 AM
^Strabag nu a mai depus oferta, probabil ca a considerat ca riscurile sunt prea mari. E prea multa armatura lasata la mila naturii:


(imagine preluata de pe Hotnews)

Poza asta nu este de la pasajul de la CET unde a castigat asocierea condusa de Tehnodomus ci de la celalalt pasaj, cel peste M200 la est de Arad, langa circuitul Las Vegas.