Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

user201

Super pozele.
Ce îmi place totuși la FCC e Public Relation-ul. Sper că se lucrează și în partea Românească a podului, nu doar în cea bulgară.

ciprebbe

Ultima poza e din partea Romaneasca si se vede ca se lucreaza, dincoace de pod la noi e finalizat totul.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

user201


udar


Ionut

Chiar nu mai au mult, e fezabil termenul de mai 2013 pentru deschidere. Cel putin asa mi se pare...

Abc

Da!
De ar manageria bulgarii si la noi constructia de autostrazi...
:lol:

Se pare ca vom circula de Ziua Europei, 9 mai 2013, PE POD!
:)

Ionut

Fie vorba intre noi, podul asta trebuia finalizat in 2011...

davyl

#382
Quote from: udar on March 16, 2013, 01:23:46 PM
poze noi
http://www.danubebridge2.com/g-en-most-13-mart.php

:cheers:
Salve udar...

Multumesc pentru poze (s-au postat pe site 6 poze noi). Sa nu o uitam insa pe a 5-a :) ... Si cum pozele au o intarziere de vreo saptamana maxim doua fata de ziua de azi, eu zic ca suntem pe drumul cel bun ca sa circulam pe acolo prin mai 2013.



Se vede clar din ultima poza ca se pregatesc sa puna hidroizolatia, dupa care va urma asfaltul...

@ionut: de acord perfect cu tine ca trebuia sa fie gata din 2011. Insa bine ca il termina si acum in ceasul al 12-lea  :lol:

Potrivit ultimelor informatii de pe site http://www.danubebridge2.com/150313eng.php
rezulta ca toate cele 4 coloane in canalul navigabil al Dunarii au fost instalate, coloane folosite ca protectie impotriva vapoarelor. Fiecare protectie la piciorul de pod cantareste 60 de tone fiecare.

De asemenea, lucrarile de finisare progreseaza: primul si al doilea strat de hidroizolatie, impreuna cu stratul de asfalt au inceput sa se "astearna" pe pod... Ce frumos suna!
Si calea ferata avanseaza cu pasi mari...

Concluzia mea ar fi ca sunt sanse sa vedem podul gata sau aproape gata in mai 2013...

ciprebbe

Nu e cam ingust trotuarul? De traversat pe bicicleta mai greu pe pod :(
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

davyl

#384
ciprebbe, am impresia ca partea din stanga a podului, unde spui tu ca e ingust pentru biciclete, e doar pentru pietoni. Cred ca partea din dreapta a podului va fi pentru pista de biciclete (spun stanga si dreapta privind dinspre malul romanesc spre cel bulgaresc).

Uite o poza anterioara postata de mine (de pe situl lor oficial):



Crezi ca spatiul din dreapta este suficient penru o pista de biciclete? Eu zic ca da... Pentru ca podul va avea pe o parte pista de biciclete, iar pe cealalta parte drum pietonal.

davyl

#385
Poze noi ca de obicei in fiecare luni: 24.03.2013 (sursa: http://www.danubebridge2.com/g-en-most-13-mart.php)












Ionut

Frumoasa ultima poza... incepe sa-mi placa podul, cel putin din unghiul asta. :)

davyl


radutm

nu-mi vine sa cred ca se apropie de final! arata f.f.bine! :)
cont inchis

nenea_hartia

Din ciclul ,,Laudă-mă gură..." :lol:, vă informez că articolul Podul Calafat-Vidin, scris în cea mai mare parte de mine, a fost propus drept articol de calitate pe Wikipedia. De la propunere și până la o ipotetică desemnare e o cale lungă și greu de străbătut, dar chiar și simpla nominalizare e onorantă. Prezența mea pe forumurile de infrastructură m-a determinat să dezvolt scurtul articol existent pe Wiki, așa că dedic această nominalizare comunității PeUndeMerg & SSC. Poate cândva voi reuși să dau și o bere. :p