Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

rizzuh

Pai a zis de el:

Quote from: vancouver on August 17, 2017, 12:36:20 AM
Podul peste Tisa de pe M43 nu este suspendat, ci hobanat. Exista si la noi unul asemanator, pe A3 langa Ploiesti, peste DN1. Si desigur cele 4 hobanate mari, mai cunoscute: Vidin-Calafat, Bucuresti Basarab, DNCB Otopeni si DN39 Agigea. Suspendat vom avea probabil la Braila peste Dunare.

Tavi


NGC

Quote from: NGC on June 21, 2017, 02:22:19 PM
Astazi a fost lansata licitatia "Execu?ie lucrari pentru obiectivul ,,Pasaj denivelat pe centura de ocolire Arad (DN7 km 540+248) peste CF Arad - Bucuresti" (finalizare lucrari rest de executat)".

Valoare estimata:  33,273,726.38 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 21.08.2017
Executie: 12 luni
Garantie: 24 luni
Fonduri: Bugetare

Avem si aici o prima amanare. Noul termen este 04.09.2017.



alecu26

Drumurile noastre POATE;

Skynick

E reala informatia?

QuoteCel mai mare contract pentru un proiect de infrastructură, atribuit in ultimii 27 de ani: au fost depuse 2 oferte pentru proiectarea și execuția Podului suspendat de la Brăila

1. Asocierea Astaldi SpA (Italia) – IHI Infrastructure Systems Co. Ltd. (Japonia)

2. Asocierea China Communication Construction Company Ltd (China) – China Road and Bridge Corporation (China) – Eptisa Servicios de Ingenieria SL (Spania)– Euro Construct Trading '98 SRL (Romania)– CCCC Second Harbour Engineering Co Ltd (China)- CCCC Highway Consults Co Ltd (China).


http://www.dobrogeanews.ro/?p=6773


NGC

Quote from: adigsm on August 23, 2017, 08:38:16 AM
Pod nou peste Somes care leaga Seini de Pomi
Stie cineva, ceva, de licitatia asta?

Ce anume te intereseaza?

Quote from: alecu26 on August 23, 2017, 03:16:30 PM
daca NGC nu stie, nu exista.

:lol: :lol: :lol:

Exista, doar ca nu mai am eu asa mult timp pentru forum.

Licitatia "POD RUTIER PESTE RÂUL SOMES, ÎNTRE ORASUL SEINI SI COMUNA POMI, ÎN PUNCTUL DE TRECERE CU BACUL" a fost lansata in 21.09.2016 si este inca in etapa de evaluare financiara.

Au fost ceva contestatii pana acum.

Valoarea estimata este de 11,309,480.00 RON fara TVA.

adigsm

#2259
^

Multumesc de informatie. Era doar pentru a sti cat de mult adevar este in articolele din presa din zona (MM si SM), care dau podul ca: "imediat incepe executia".
In orice caz ar fi un pod foarte important pentru locuitorii de pe valea Somesului. Cred ca merita mentionat si pe hartile cu proiecte.

alecu26

Destul de mic pret pentru un pod relativ complicat si mare. Nici nu s-a facut mare tam tam cu licitatia. Parca vad ca vor aparea niste ciudatenii de firma ca si castigatori.
Drumurile noastre POATE;

NGC

Quote from: NGC on August 21, 2017, 01:34:06 PM
Quote from: NGC on June 21, 2017, 02:22:19 PM
Astazi a fost lansata licitatia "Execu?ie lucrari pentru obiectivul ,,Pasaj denivelat pe centura de ocolire Arad (DN7 km 540+248) peste CF Arad - Bucuresti" (finalizare lucrari rest de executat)".

Valoare estimata:  33,273,726.38 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 21.08.2017
Executie: 12 luni
Garantie: 24 luni
Fonduri: Bugetare

Avem si aici o prima amanare. Noul termen este 04.09.2017.

Acum este 11.09.2017.

NGC

^^^

Tot in legatura cu pasajul asta, mai avem ceva.

"Execu?ie lucrari pentru obiectivul ,,Pasaj denivelat pe centura de ocolire Arad (DN7 km 540+248) peste CF Arad - Bucuresti" (finalizare lucrari rest de executat)"

STRABAG a contestat acum cateva saptamani, dar nu v-am mai zis de asta.

Quote1. anularea comunicării nr. 111/2835/11.08.2017, prin care autoritatea contractantă a hotărât "că nu este necesar să adopte nicio măsura de remediere" cu privire la cele solicitate prin notificarea prealabilă nr. 614/10.08.2017;
2. anularea, în parte, a răspunsului autorității contractante nr. 111/2372/01.08.2017, strict cu privire la clarificarea nr. 1;
3. obligarea autorității contractante la formularea unui nou răspuns la clarificarea nr. 1, în sensul obligării ofertantului de a acorda garanţie de 24 luni strict pentru lucrările prevăzute în cuprinsul documentaţiei de atribuire, respectiv în concordanță cu obiectul procedurii de achiziţie publică pentru atribuirea contractului ,,Pasaj denivelat de pe centura de ocolire Arad (DN7 km 540+248) peste CF Arad-București - finalizare lucrări, rest de executat";
4. constatarea faptului că lucrările de remediere ce trebuie executate nu pot avea la baza o expertiză tehnică efectuată în anul 2015;
5. obligarea autorității contractante la stabilirea lucrărilor de remediere ce trebuie executate, care să fie constatate de un expert printr-o expertiză tehnică comandată de beneficiar la o dată actuală;
6. obligarea autorității contractante la modificarea conținutului documentaţiei de atribuire, în sensul obligării ofertantului la garantarea lucrărilor executate de acesta potrivit lucrărilor de remediere constate de un expert într-o expertiză întocmită la o data actuală.

CNSC a acceptat partial contestatia.

Quote
Consiliul dispune publicarea în SEAP a unei erate prin care se va include în documentul Cerinţele beneficiarului prevederile:
- autoritatea contractantă va pune la dispoziţia ofertantului desemnat câştigător toate documentele întocmite pe parcursul executării lucrărilor care confirmă calitatea tehnică a execuţiei acestora (procesele verbale de lucrări ascunse, încercări, calitatea betoanelor şi a armăturii, etc) pe care susţine că le deţine la acest moment;
- operatorul economic desemnat câştigător va putea realiza verificările tehnice corespunzătoare pentru dovedirea calităţii lucrărilor deja executate (pentru care nu există certitudinea calităţii tehnice) contra cost şi continuarea noilor lucrări rest de executat, cu atât mai mult cu cât expertiza a fost realizată în anul 2015, iar în aceşti doi ani degradările au continuat, lucrările executate în perioada 2011-2012 nefiind puse în conservare.

Acum ar trebui ca cel care castiga licitatia sa faca verificarile tehnice la un pret exorbitant. :lol:

Sunt curios ce vor face acum cei de la DRDP Timisoara.

vancouver

#2263
Instanta nu a spus "contra cost la un nivel aflat la discretia executantului", ci a spus doar "contra cost". Cum statul nu are voie sa cheltuie bani aiurea, evident ca acel cost trebuie stabilit prin contract. Practic instanta obliga autoritatea contractanta sa includa in devizul de lucrari un "cost unitar eventual" pentru aceste verificari tehnice. Adica apare un articol de deviz cu cantitate X pentru verificari (X = o valoare realista maxima, cu mentiune ca se executa numai cantitatea care se justifica). Daca nu este posibil altfel, atunci trebuie anulata licitatia si reluata cu devizul corectat.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

NGC

^^^

Eram ironic. Normal ca nu a zis ca este la discretia executantului. De aia de-abia astept sa vad cum rezolva problema. ;)

Dati de veste daca intereseaza pe cineva motivarea.