Author Topic: Poduri, pasaje si viaducte  (Read 544307 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

JohannDB

  • Executive
  • *****
  • Posts: 366
  • Karma: +296/-43
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #2175 on: May 07, 2017, 11:25:16 AM »
Referitor la podul ”vechi Agigea”, .....
    Ieri am trecut peste el... La ”momentul de ieri” podul are două benzi proaspăt asfaltate (sensul Agigea-Constanța). Spun asta, deoarece la ora actuală, ca greutate pe tablier, este dezechilibrat, static.... legându-mă aici de ceea ce spunea colegul nostru ”Harry” în datele suplimentare legate de ( și aici citez) ::::””””” și teste pentru măsurarea forțelor din fiecare cablu. Aceste teste se pot face doar după eliberarea oricărei sarcini de pe pod, ceea ce înseamna implicit oprirea traficului. . Mă gândesc, că or termina, înainte de toate, asfaltarea pe toată suprafața, pentru egalizare cât de cât....
   

TibiV

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 7.871
  • Karma: +2689/-556
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #2176 on: May 07, 2017, 07:01:53 PM »
legându-mă aici de ceea ce spunea colegul nostru ”Harry” în datele suplimentare
Colegul "Harry" nu a spus nimic, ci a postat integral textul comunicatului CNAIR din 3 mai despre podul Agigea.
Gasesti comunicatul aici: http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presa-03052017-0
 

JohannDB

  • Executive
  • *****
  • Posts: 366
  • Karma: +296/-43
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #2177 on: May 08, 2017, 12:44:26 AM »
   Exact asta a făcut........ și eu nu am contestat asta; nu m-am luat de colegul ”Harry”, ci am evidențiat, numai, condiția tehnică expusă de el..... Mă gândeam, pur și simplu, la modalitatea cea mai decentă, de-a termina odată această ”saga” a acestui pod, în situația în care eu abia am trecut pe el, observând anumite ”detalii”..... pentru că, până la final, vom mai avea (deși nu-mi doresc) ”surprize”.... Sper să nu fiu ”cobe”....
« Last Edit: May 08, 2017, 07:02:27 AM by Ionut »

pasadia

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 2.198
  • Karma: +1233/-531
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #2178 on: May 08, 2017, 10:23:40 AM »
Am inteles ca inclusiv infrastructurile nu arata chiar bine. Daca mai ajungi pe acolo, te rog niste poze de la culei, zidurile de pamant armat...etc.

Hai ca avem poze si cu infrastructurile pe topicul centurii. Vino sa ne explici si profanilor de noi care e spaima CNAIR-ului de nu vrea sa primeasca lucrarea VIAROM-ului. Nu de alta dar deja devine penibila situatia cu un pod deschis 10 ore, inchis 20, deschis iar, apoi iar inchis, si tot asa...

Si nu pot sa nu ma gandesc la cat de stupid a fost faptul ca au inchis acel sens giratoriu improvizat...

RaduG

  • Youngster
  • *
  • Posts: 8
  • Karma: +10/-2
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #2179 on: May 13, 2017, 12:13:30 PM »
Salut, noutati, in sfarsit despre initierea unui studiu de fezabilitate pentru pasajul Drajna, pe DN21 Calarasi-Slobozia, peste(sau pe sub?) calea ferata Bucuresti-Constanta:

http://www.soridapress.ro/iar-am-avut-dreptate-in-sfarsit-pasajul-de-la-drajna-se-face/
http://www.calarasi24.info/2017/05/11/se-face-studiu-de-fezabilitate-pentru-oportunitatea-construirii-unui-pasaj-aerian-la-drajna/
http://www.arenamedia.ro/index.php/arena-news/politica/partide-politice/partidul-social-democrat/24075-psd-c-pandea-s-a-aprobat-finantarea-sf-ului-pentru-realizarea-pasajului-de-la-drajna

Deocamdata stirea este pe surse, neexistand la acest moment un comunicat oficial de la MT/Guvern.

Harry

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.325
  • Karma: +436/-157
    • URBAN CONSTANTA
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #2180 on: May 23, 2017, 08:55:11 PM »
Pentru operațiunea de demontare au fost folosite două macarale a câte 500 tone fiecare și o nacelă care a fost ridicată la 54 m.

Operațiunea, extrem de importantă pentru finalizarea lucrărilor la Podul Agigea, a putut fi executată doar în condiții meteo favorabile (perioade cu vant sub 9m/s).

Odată încheiată această etapă, graficul de lucrări poate fi respectat, atfel încât circulația să fie redeschisă la 4 benzi, fara restrictii de tonaj sau viteza, pe întreg podul cel mai târziu în data de  26 mai 2017, ora 00:00.

Colierul metalic a fost montat pentru ancorarea cablurilor provizorii de susținere ale podului.

Informații suplimentare

Au mai rămas de executat lucrări de tensionare definitivă a cablurilor de susținere, montare parapet directional, marcaj rutier orizontal și finalizarea rosturilor de dilatație.

Tensionarea cablurilor se face etapizat și este importantă pentru aducerea tabierului podului la nivelul initial.















« Last Edit: May 26, 2017, 06:12:20 PM by Ionut »

rocklee

  • Legend
  • *
  • Posts: 4.242
  • Karma: +6897/-337
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #2181 on: May 26, 2017, 06:00:00 PM »
sa deschis podul de la Agigea .....filmulet primit de la Germany.... :)
https://www.facebook.com/rufiusdieter.stefani/videos/1185727751556681/

TibiV

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 7.871
  • Karma: +2689/-556
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #2182 on: June 03, 2017, 03:36:10 PM »

Nu e o problema de bani (la naiba, de gardurl anti-sinucidere sau de glisiere asa inalte in mod sigur nu era nevoie neaparat. Poate nici macar de acele panouri fono-absorbante atat de urate).

Uitat-te in topicul de Ploiesti|Regiunea Sud-Muntenia...
Ai sa vezi cateva imagini cu noul pasaj inaugurat joi in Ploiesti.
Sa imi spui cum ti se par panourile de acolo...

(Noul pasaj inteleg ca se numeste oficial "Pasajul Marasesti", dar se pare ca toata lumea ii spune pasajul vest - probabil pentru ca este langa gara de vest...)

dumbravaandrei

  • Hero
  • *
  • Posts: 866
  • Karma: +277/-103
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #2183 on: June 03, 2017, 04:00:00 PM »
Cum e la Ploiesti Vest mai avem si noi in Brasov (Independentei si Fartec).
La Sanpetru a fost prostie pura si optimizari de costuri. Si a iesit ce a iesit...
Nadlac - Munchen - 8 ore, legal (900 Km) | Brasov - Nadlac - 6 ore, Ilegal (470 Km)
Satu Mare  - Munchen - 11 ore, legal (1100 Km) | Satu Mare - Iasi - 9 ore, Ilegal (500 km)
Brasov - Mangalia - 4,5 ore, legal (430 Km) | Brasov - Dorohoi - 7 ore, Ilegal (380 km)
Infrastructura, frati si surori!

pasadia

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 2.198
  • Karma: +1233/-531
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #2184 on: June 05, 2017, 11:36:09 AM »
Panourile ca panourile, nu ma interesa atat de mult sa fie transparente sau albastre, dar nu pot sa nu remarc latimea cat de cat decenta a trotuarelor. Nu e perfect, caci la biciclisti in continuare nu ne gandim, dar macar e functional.

Asta e, multumim VINCI, multumim EGIS, ati dovedit ca sunteti la fel de idioti precum CNAIR!


adiarc

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.691
  • Karma: +2444/-335
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #2186 on: June 08, 2017, 01:31:03 PM »
^ar fii ceva mai bine daca ar "zace in conservare",vorba articolului...,dar armăturile stau la mila factorilor de mediu...

Acest eșec total ,lăsând la o parte meciurile politice,este inca un argument forte pentru lucrari in regie proprie...o idee buna,care putea fii îmbunătățită si ar fii adus beneficii tuturor,inclusiv politicienilor ,prin realizarea mult mai rapida a unor astfel de proiecte avansate...

NGC

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 4.237
  • Karma: +2030/-34
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #2187 on: June 10, 2017, 07:41:19 AM »
Astazi a fost lansata licitatia "Proiectare si executie Pasaj Mogosoaia pe Centura Bucuresti peste DN 1A".

Valoare estimata: 32,945,818.84 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 24.07.2017
Proiectare: 6 luni
Executie: 24 luni
Garantie: Minim 60 luni
Fonduri: Bugetare

Quote
Obiectul contractului este reprezentat de realizarea pasajului peste DN1A si a rampelor aferente, precum si a bretelelor 7 si 8. Pasajul va fi amplasat pe Centura Bucuresti, intre km 66+540 si km 67+340. Lungime totala a pasajului este de 112,6 m.






National Geographic Channel

NGC

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 4.237
  • Karma: +2030/-34
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #2188 on: June 10, 2017, 07:46:12 AM »
A zis cineva ca CNAIR a uitat de pasajele de la Arad? De unul sigur si-au amintit. :lol:

Astazi a fost lansata licitatia "Execu?ie lucrari pentru obiectivul „Pasaj denivelat pe varianta de ocolire Arad peste liniile CF Brad-CF Curtici-DJ709B” (finalizare lucrari rest de executat)".

Valoare estimata:  28,312,653.22 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 17.07.2017
Executie: 5 luni
Garantie: 24 luni
Fonduri: Bugetare

E mai usor sa dai la altii de lucru decat sa faci in regie proprie, asa-i? ;)
National Geographic Channel

voicul

  • Hero
  • *
  • Posts: 987
  • Karma: +141/-305
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #2189 on: June 10, 2017, 11:29:59 AM »
Sau:
Orice dureaza mai mult pana la finalizare, are (teoretic) o sansa sa dureze mai mult. (?)
Bucuresti - infrastructura special creata pentru statul in trafic.