Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Quote from: JohannDB on May 07, 2017, 11:25:16 AM
legându-mă aici de ceea ce spunea colegul nostru "Harry" în datele suplimentare
Colegul "Harry" nu a spus nimic, ci a postat integral textul comunicatului CNAIR din 3 mai despre podul Agigea.
Gasesti comunicatul aici: http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presa-03052017-0
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

JohannDB

#2176
   Exact asta a făcut........ și eu nu am contestat asta; nu m-am luat de colegul "Harry", ci am evidențiat, numai, condiția tehnică expusă de el..... Mă gândeam, pur și simplu, la modalitatea cea mai decentă, de-a termina odată această "saga" a acestui pod, în situația în care eu abia am trecut pe el, observând anumite "detalii"..... pentru că, până la final, vom mai avea (deși nu-mi doresc) "surprize".... Sper să nu fiu "cobe"....

pasadia

Quote from: alecu26 on April 20, 2017, 05:38:05 PM
Am inteles ca inclusiv infrastructurile nu arata chiar bine. Daca mai ajungi pe acolo, te rog niste poze de la culei, zidurile de pamant armat...etc.

Hai ca avem poze si cu infrastructurile pe topicul centurii. Vino sa ne explici si profanilor de noi care e spaima CNAIR-ului de nu vrea sa primeasca lucrarea VIAROM-ului. Nu de alta dar deja devine penibila situatia cu un pod deschis 10 ore, inchis 20, deschis iar, apoi iar inchis, si tot asa...

Si nu pot sa nu ma gandesc la cat de stupid a fost faptul ca au inchis acel sens giratoriu improvizat...


Harry

#2179
Pentru operațiunea de demontare au fost folosite două macarale a câte 500 tone fiecare și o nacelă care a fost ridicată la 54 m.

Operațiunea, extrem de importantă pentru finalizarea lucrărilor la Podul Agigea, a putut fi executată doar în condiții meteo favorabile (perioade cu vant sub 9m/s).

Odată încheiată această etapă, graficul de lucrări poate fi respectat, atfel încât circulația să fie redeschisă la 4 benzi, fara restrictii de tonaj sau viteza, pe întreg podul cel mai târziu în data de  26 mai 2017, ora 00:00.

Colierul metalic a fost montat pentru ancorarea cablurilor provizorii de susținere ale podului.

Informații suplimentare

Au mai rămas de executat lucrări de tensionare definitivă a cablurilor de susținere, montare parapet directional, marcaj rutier orizontal și finalizarea rosturilor de dilatație.

Tensionarea cablurilor se face etapizat și este importantă pentru aducerea tabierului podului la nivelul initial.
















rocklee


TibiV

Quote from: pasadia on April 19, 2017, 02:01:15 PM

Nu e o problema de bani (la naiba, de gardurl anti-sinucidere sau de glisiere asa inalte in mod sigur nu era nevoie neaparat. Poate nici macar de acele panouri fono-absorbante atat de urate).

Uitat-te in topicul de Ploiesti|Regiunea Sud-Muntenia...
Ai sa vezi cateva imagini cu noul pasaj inaugurat joi in Ploiesti.
Sa imi spui cum ti se par panourile de acolo...

(Noul pasaj inteleg ca se numeste oficial "Pasajul Marasesti", dar se pare ca toata lumea ii spune pasajul vest - probabil pentru ca este langa gara de vest...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dumbravaandrei

Cum e la Ploiesti Vest mai avem si noi in Brasov (Independentei si Fartec).
La Sanpetru a fost prostie pura si optimizari de costuri. Si a iesit ce a iesit...

pasadia

Panourile ca panourile, nu ma interesa atat de mult sa fie transparente sau albastre, dar nu pot sa nu remarc latimea cat de cat decenta a trotuarelor. Nu e perfect, caci la biciclisti in continuare nu ne gandim, dar macar e functional.

Asta e, multumim VINCI, multumim EGIS, ati dovedit ca sunteti la fel de idioti precum CNAIR!


adiarc

^ar fii ceva mai bine daca ar "zace in conservare",vorba articolului...,dar armăturile stau la mila factorilor de mediu...

Acest eșec total ,lăsând la o parte meciurile politice,este inca un argument forte pentru lucrari in regie proprie...o idee buna,care putea fii îmbunătățită si ar fii adus beneficii tuturor,inclusiv politicienilor ,prin realizarea mult mai rapida a unor astfel de proiecte avansate...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

Astazi a fost lansata licitatia "Proiectare si executie Pasaj Mogosoaia pe Centura Bucuresti peste DN 1A".

Valoare estimata: 32,945,818.84 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 24.07.2017
Proiectare: 6 luni
Executie: 24 luni
Garantie: Minim 60 luni
Fonduri: Bugetare

QuoteObiectul contractului este reprezentat de realizarea pasajului peste DN1A si a rampelor aferente, precum si a bretelelor 7 si 8. Pasajul va fi amplasat pe Centura Bucuresti, intre km 66+540 si km 67+340. Lungime totala a pasajului este de 112,6 m.







NGC

A zis cineva ca CNAIR a uitat de pasajele de la Arad? De unul sigur si-au amintit. :lol:

Astazi a fost lansata licitatia "Execu?ie lucrari pentru obiectivul ,,Pasaj denivelat pe varianta de ocolire Arad peste liniile CF Brad-CF Curtici-DJ709B" (finalizare lucrari rest de executat)".

Valoare estimata:  28,312,653.22 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 17.07.2017
Executie: 5 luni
Garantie: 24 luni
Fonduri: Bugetare

E mai usor sa dai la altii de lucru decat sa faci in regie proprie, asa-i? ;)

voicul

Sau:
Orice dureaza mai mult pana la finalizare, are (teoretic) o sansa sa dureze mai mult. (?)

horatiu.cosma

@NGC, din ce ai pus mai sus pentru pasajul de la Mogoșoaia, la profilul transversal pentru pasaj apare ca parte carosabilă 2 X 3.5, adică, din ce înțeleg eu, e 1 + 1. La planul de situație pare să fie 2 + 2 pasajul. Cum e până la urmă?