Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Vice33

Da, si eu am fost acum un an pe acolo si stiu că sunt mulţi idioţi care gonesc peste limita legală, marcată cu indicatoare rutiere şi marcaje. De acord că e mai nasoală acea intersecţie însă nu ne scuzăm că se circulă prea repede, violent, neglijent şi iresponsabil. Asta Poliţia Rutieră trebuie să desfăşoare campanii de (re)-educare a şoferilor.

Dacă varianta propusă este bună atunci să se implementeze şi astfel să se scape de acele probleme. Presupun că se vor face şi benzi de intrare pe DN 7, nu intri pur şi simplu pe un drum cu 2 benzi pe sens, ar trebui, părerea mea, 50-100 de m o bandă de corelare/intrare din respectivul pasaj cu banda 1 din DN7, astfel este timp mai mult pentru a se insera în trafic...

Mulţumesc pentru lămuriri.

Dominik

CNAIR anunţă că traficul rutier pe Podul Agigea se va desfăşura în continuare pe 2 benzi până în data de 5 mai 2017, deoarece lucrările de montare a hidroizolaţiei pe acest pod sunt întârziate din cauza precipitațiilor înregistrate în perioada 18.04.2017 - 23.04.2017.
Link: http://bit.ly/2oHnCJX
You're in Steelers Country

cuculean

Cam asa ar trebui sa arate intersectia DN7/DN76... doar ca, cu tunel in loc de pod.

dr4qul4

mai degraba cu buclele dupa pasaj (curbe la stanga dinspre DN76), ca sa nu intre peste unitatea militara. La mina pare mai mult loc  si ar fi si declivitatea mai mica.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

nicolaem

#2164
pentru cei care nu urmaresc threadurile locale un video cu instalarea grinzilor la podul Traian din Cluj-N:

https://www.youtube.com/watch?v=2l99PyhLwFo

CristiM

#2165
Cateva poze cu ultimele gafaieli de la pasajul Ploiesti Vest, cu data de dare in  functie 1 MAI 2017 !!
pasaj construit pe fonduri europene (initial) , apoi din bugetul primariei din cauza depesirii termenelor. Data initiala de terminare a lucrarii era 31 decembrie 2015 !!









LE :  ups, am uitat sursa...  facebook  :D
"Românului îi e greu până se apucă de treabă că de lăsat îndată se lasă"   Ion Creanga

Dominik

#2166
suntem campioni la pierdut fonduri europene din cauza depasirii termenelor de constructie....dealtfel pasajul e ok
You're in Steelers Country

TibiV

Este fix aceeasi situatie ca la Pasajul Piata Sudului din Bucuresti... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

anacronox

la intrarea pe Podul de pe Mures dinspre Deva, pe partea cu mina Deva au aparut ceva delimitari cu banda galbena in zona in care canta cucul ca se face nou acces. @ Rocklee ceva info despre asta?

rocklee

#2169
am fost pana acolo si le- am fotografiat ...acea zona delimitata cu banda galbena delanga  dn7 ....unde am sperat ca este o zona incercuita pentru o vitoare constructie ...rutiera ...dar dezamagire ..este o zona unde ne avertizeaza ca sunt ...cabluri electrice ....de la mina  :(


Harry

CNAIR SA, la propunerea Antreprenorului, are în vedere restricționarea totală a traficului auto pe podul de la Agigea, în perioada 08-25 mai 2017 .

Măsura, sprijinită de  Poliția Rutieră,  are ca principal scop pregătirea acestui pod pentru circulația din sezonul estival, în condiții de siguranță și într-un termen cât mai scurt.

Închiderea totală a traficului pe pod este necesară în această perioadă pentru tensionarea finală a cablurilor (înlocuite în perioada septembrie-decembrie 2016), demontarea ancorajului provizoriu de pe pilonul central și montarea elementelor rosturilor de dilatație ale podului.

CNAIR SA se va asigura că în perioada în care Podul de la Agigea va fi închis, Canalul Dunăre-Marea Neagră va putea fi traversat în condiții optime pe noul pod (Podul Apolodor), aflat la o distanță suplimentară de doar 2,8 km.

Pentru evitarea blocajelor în trafic, ruta alternativă propusă este următoarea:

nodul rutier A4 ( intersecţie cu DN 39, Agigea) - A4 ( intrare port Constanţa Sud ) - podul nou peste Canalul Dunăre - Marea Neagră - bretea acces la DN 39A- DN 39A- DN 39 (Eforie Nord - Agigea).
După redeschiderea podului, toate cele patru benzi vor putea fi utilizate fără restricții de circulație, pe întreaga durată a sezonului estival.

În cazul în care vremea va fi favorabilă (fără vânt puternic) și va permite finalizarea lucrărilor într-un termen mai scurt, podul de la Agigea poate fi redeschis mai devreme, iar CNAIR S.A. va aduce imediat la cunostința publicului noua situație.

La ora actuală hidroizolația podului a fost finalizată, iar din punct de vedere tehnic toate cele patru benzi de circulație vor fi funcționale, începând din data de 5 mai 2017. 



Informații suplimentare:

Demontarea  ancorajului (inel cu o greutate de aproximativ 90 de tone), presupune măsuri speciale. Operațiunea va fi efectuată cu ajutorul a două macarale cu o capacitate de 400 tone fiecare, utilaje care nu pot acționa în condiții de vânt puternic. În vederea evitării unor accidente care ar putea pune în pericol viața sau integritatea corporală a participanților la trafic, podul de la Agigea trebuie închis în totalitate, în perioada efectuării acestor manevre. Pentru tensionarea finală a cablurilor sunt necesare operațiuni de  nivelment al podului ( stabilirea poziției inițiale a tablierului podului) și teste pentru măsurarea forțelor din fiecare cablu. Aceste teste se pot face doar după eliberarea oricărei sarcini de pe pod, ceea ce înseamna implicit oprirea traficului. 

Dominik

You're in Steelers Country

dumbravaandrei

#2172
si pentru cei fara "fata cartii"


clau

In sfarsit... sper ca au facut documentatia bine...

JohannDB

Referitor la podul "vechi Agigea", .....
    Ieri am trecut peste el... La "momentul de ieri" podul are două benzi proaspăt asfaltate (sensul Agigea-Constanța). Spun asta, deoarece la ora actuală, ca greutate pe tablier, este dezechilibrat, static.... legându-mă aici de ceea ce spunea colegul nostru "Harry" în datele suplimentare legate de ( și aici citez) ::::""""" și teste pentru măsurarea forțelor din fiecare cablu. Aceste teste se pot face doar după eliberarea oricărei sarcini de pe pod, ceea ce înseamna implicit oprirea traficului. . Mă gândesc, că or termina, înainte de toate, asfaltarea pe toată suprafața, pentru egalizare cât de cât....