Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

alecu26

si când se opresc lucrarile? Nu de alta dar asocierea asta pare asa....scoasa din caciula. Sau de sub maneca.

Mai era firme mai serioase in Constanta.
Drumurile noastre POATE;

dr4qul4

Podul peste Jiu de la Turcinesti (Tg jiu nord) a fost inchis! pilonul central s-a lasat. gasiti poze pe google.
podul tb sa tina tancurile armatei.....
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

#2132
Tancuri zici ?...
Si cu Tico pare riscant...


http://www.tvsud.ro/foto-drum-inchis-la-turcinesti.html

Quote
Podul de la Turcineşti a fost închis, până la rezolvarea problemelor apărute în urma avariei suferite din cauza apelor învolburate. Astfel, autoturismele nu mai au voie să traverseze podul, ci să folosească rutele ocolitoare din comuna Stăneşti, respectiv Bumbești-Jiu.

Podul de pe Jiu, care face legătura între municipiu Târgu Jiu și comuna Turcineşti, a fost deformat. Cauza avariei sunt apele învolburate ale Jiului. Mai exact, podul s-a lăsat în jos, pe o porțiune de mai mulţi metri, după ce apa a afectat piciorul de susținere al podului. În acest moment, circulația se desfășoară pe un singur sens și doar cu mașinile de tonaj mic.

Aia nu se mai repara...
Demolat si facuta alta pila... Dar mai degraba refacut complet.
Asta pare un fel de podul de la Gradistea reloaded, dar fara sa se prabuseasca complet...


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Astia din poza de mai sus, stau si studiaza podul pe sus, in loc sa-si ouna cizme si sa coboare pe langa pod.
Intrebarea este, ce fel de fundatie are pila aia de s-a hâit asa?
Retorica intrebarea, desigur...

dr4qul4

podul acela este destul de vechi si nu cred ca a fost reparat vreodata.
Este continuat cu un drum de beton cu o fundatie de 2-3 m deasupra terenului din jur.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ion59


Ionut

Am făcut thread separat pentru proiectul asta în board-ul drumuri principale.

pasadia

#2137
Imagini si vorbe despre un pasaj construit in bataie de joc - este vorba despre pasajul nou construit pe DJ103 peste centura Brasov, parte a proiectului centurii Brasov, lotul II (antreprenor VIAROM, consultant EGIS, autoritate contractanta CNAIR, beneficiar final al pasajului (?) Consiliu Judetean Brasov):

Am promis ca ma duc la pasajul DJ103 peste centura Brasov ca sa masor latimea trotuarului, asa ca intr-o dimineata de Pasti am fost pe acolo. Situatia e mai grava pe trotuarul vestic (spre DN13, caci stalpii de iluminat sunt doar pe acea parte), dar diferenta e minora pana la urma:







Daca nu se vede suficient de clar, in zonele fara stalpi latimea este de 87 cm la nivelul asfaltului. In dreptul stalpilor latimea scade spre 82 de cm (acolo unde nu se suprapune cu stalpii necesari sustinerii glisierelor, caci daca se suprapun stalpi si in stanga si in dreapta latimea scade spre 70-75 de cm).



Glisierele au aproape 1,5 m inaltime, iar gardurile anti-sinucidere (sau panourile fono-absorbante de pe partea cealalta) creaza o senzatie de ingustime si mai mare, numai buna pentru claustrofobi:











Una peste alta, bataia de joc la adresa pietonilor mi se pare evidenta. Nu e o problema de bani (la naiba, de gardurl anti-sinucidere sau de glisiere asa inalte in mod sigur nu era nevoie neaparat. Poate nici macar de acele panouri fono-absorbante atat de urate). Si apoi cat de mai scump ar fi putut sa fie un pasaj mai lat cu 2 metri?

Iar pietoni exista in zona, chiar si din Bucuresti se poate vedea pe orice imagine Google Earth ca se construieste si la stanga si la dreapta centurii. In plus, cred eu, a existat un acord pentru PT sub aceasta forma inclusiv din partea CJ (proprietarul viitor al pasajului) si banuiesc ca cel putin acestia ar trebui trasi la raspundere pentru faptul ca nu au cerut trotuare adecvate in aceasta zona.

In plus mai adaug ca latimea benzilor nu va permite trecerea concomitenta a 2 masini si a unui biciclist. Fapt ce va crea in viitor multe frustrari pentru ca avem deja un nivel destul de ridicat al traficului auto si al celor de biciclete.

LE: m-am uitat in mod special la latimea trotuarelor prevazuta pentru podul peste Dunare de la Braila - 2,8 metri de fiecare parte. Si vorbim de un pod pe care nu ma astept sa fie trafic pietonal (dar pe care vor trece probabil multi biciclisti!).

Alte poze gasiti aici.

TibiV

Quote from: pasadia on April 19, 2017, 02:01:15 PM
In plus mai adaug ca latimea benzilor nu va permite trecerea concomitenta a 2 masini si a unui biciclist. Fapt ce va crea in viitor multe frustrari pentru ca avem deja un nivel destul de ridicat al traficului auto si al celor de biciclete.

LE: m-am uitat in mod special la latimea trotuarelor prevazuta pentru podul peste Dunare de la Braila - 2,8 metri de fiecare parte. Si vorbim de un pod pe care nu ma astept sa fie trafic pietonal (dar pe care vor trece probabil multi biciclisti!).

Ce spui tu, straine?

La Braila vor fi multi pietioni dispusi sa "marsaluiasca" 2 km pe pod (cu rampe si "tot dichisul") chiar daca are aproape 3 metri largime ...
Sa le facem "partie"...

La Brasov "nimeni" nu are nevoie de o traversare pietonala decenta de vreo 700 de metri...
85 de centimtri sunt ultra-suficienti :(

Imbecilitate cronica.
Nu gasesc alta expresie.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

slartibartfast

Știu și eu dacă e imbecilitate? Mai poate să fie și altceva.

Adică, cetățenii se vor plânge, apoi CJ va binevoi să le ,,facă pe plac" și să le construiască alături o pasarelă dedicată. Alt contract, alți bani, altă distracție, altă clientelă care profită.

JohannDB

Nici eu, nici tu "pasadia" nu ne-am gândit să măsurăm carosabilul, din bordură-n bordură, pe acest pod....
       Dece ?? Pentru a vedea, dacă a fost făcut la nivel de dimensiuni de DN-u (adică benzile de 3,50m+3,50m lățime și de 2x0,20m de la dungile laterale ba borduri) adică un total de 7,40m între borduri
       Sau a fost făcut la standard de DJ cu o lățime maximă de 6,80m-7,00m (benzile de 2x3,10 sau 3,20m lățime și 2x0,20m de la dungi la borduri).
       Utilitatea de necontestat a acestui pasaj e umbrită de niște "mărunțișuri" ....probleme pentru trafic și bicicliștii obligați să "escaladeze" podul, "în picioare pe pedale" pentru plus de forță/viteză; oricum vor face "dopuri" pe pod până vor lua viteză  la coborâre.... Probleme și pentru pietoni : aș propune instalarea de semafoare pentru pietoni la fiecare cap de pod, astfel ca pietonii să nu se intersecteze pe spațiul strâmt de pe trotuare. Sau instituirea de sens unic pe trotuare, pe unul dus, pe celălalt întors.....
       Oricum și un biciclist de va dori să trecă pe jos, pe lângă bicicletă, pe aceste trotuare, se va "chinui" pentru a încăpea pe lângă bicicletă !!!

alecu26

Am inteles ca inclusiv infrastructurile nu arata chiar bine. Daca mai ajungi pe acolo, te rog niste poze de la culei, zidurile de pamant armat...etc.
Drumurile noastre POATE;

Harry

Podul de la Agigea nu va fi gata la termenul stabilit! Poliția a anunțat că NU vor mai fi restricții de circulație indiferent de stadiul lucrărilor!
Afirmația a fost făcută astăzi de reprezentanții Inspectoratului General de Poliție, la întâlnirea cu agenții economici din sudul litoralului. Potrivit acestora, în urma unei discuții cu reprezentanții Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, lucrările de reabilitare a podului de la Agigea nu vor fi gata pe 28 aprilie, așa cum era inițial stabilit, fiind invocate condițiile meteo din ultimele zile.

Ofițerii IGPR au mai spus că i-au transmis Ministerului Transporturilor că  nu vor mai emite avize pentru restricții de circulație decât până pe 24 mai, urmând ca podul să fie deschis complet pe 1 iunie, indiferent de stadiul lucrărilor

http://www.reporterntv.ro/stire/podul-de-la-agigea-nu-va-fi-gata-la-termenul-stabilit-politia-a-anuntat-ca-nu-vor-mai-emite-restrictii-de-circulatie-indiferent-de-stadiul-lucrarilor


alecu26

adica? Ca la jocurile din copilarie....Cine nu-i gata il iau cu lopata? Sunt curios cum poate face asta politia, atata vreme cat podul nu e garantat de CNADNR/PROIECTANT/ISC ca ""rezista"".
Drumurile noastre POATE;

vancouver

Se fac niste confuzii.

Podul de la Agigea este 100% finalizat din punct de vedere al structurii, inclusiv schimbarea tuturor hobanelor. Ca atare el este 100% garantat si rezista.
Contractul prevede insa - logic - si reasfaltarea carosabilului (hidroizolatie, straturi de asfalt, marcaje, etc..) S-a decis ca acestea sa nu se faca in iarna, ci abia in luna aprilie, ca sa nu exista risc termic. Ghinionul a facut ca aproape toata luna aprilie sa fie improprie si ea asfaltarii. Ca atare termenul de 26.04 nu se mai poate respecta. Nu se mai pune problema de inchis podul, ci doar de reducerea numarului de benzi, in vederea asfaltarii.

Politia are si ea dreptatea ei. Spune asa: vine sezonul si nu vrem sa vedem benzi inchise dupa data de ... Ca atare le-au dat acest ultim termen constructorilor, in caz contrar vor finaliza asfaltarile la toamna. Atat.


Inginerii si politistii asta le-au spus oamenilor de bine din tara asta, dar din pacate oamenii de bine nu prea le are cu transmisu mai departe. Ziaristii varza, CNAIR varza, ce vreti sa iasa?
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.