Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


hentz


Ionut

Grozava descoperirea, multumim! Are cineva informatii/noutati despre cum stau cei de la Apolodor acolo?

hentz

^^
Stadiul este exact cel care se vede ,imaginile sunt din August 2012.Nu s-a lucrat nimic de atunci.

alecu26

Quote from: Ionut on January 08, 2013, 09:52:27 AM
Grozava descoperirea, multumim! Are cineva informatii/noutati despre cum stau cei de la Apolodor acolo?

nu mai este Apolodor demult.

Sunt ceva firma din Constanta. Una din atat de multele care se pricep sa faca poduri hobanate in Romania.:).

Oare cand se vor satura de comisioane si se vor hotara sa termine acel pod?
Drumurile noastre POATE;

cezar-mario2012

#350
Partea romaneasca a podului de la Giurgiu-Ruse este distrusa:
http://www.novinite.com/view_news.php?id=147216http://www.novinite.com/view_news.php?id=147216

davyl

#351
Update pod Calafat: 27 ianuarie 2013

Haideti ca a trecut ceva timp de cand nu s-au mai adaugat foto noi cu podul  de la Calafat. Iata ca putem vedea cateva fotografii, "brand new"  :D















Sper ca v-au placut!  8)

user201


davyl

Guys, avem o data oficiala a deschiderii podului Calafat-Vidin: 9 mai 2013, de Ziua Europei.

Inaugurarea se va face in prezenta d-lui Barroso, deci mai oficial decat asa, nu se poate.


Surse:

http://www.antena3.ro/externe/premierul-bulgar-podul-calafat-vidin-va-fi-inaugurat-pe-9-mai-in-prezenta-lui-jose-manuel-barroso-202283.html

"Podul Calafat-Vidin va fi inaugurat oficial pe 9 mai, de Ziua Europei, a anunţat premierul bulgar Boiko Borisov, precizând că la ceremonie va fi prezent preşedintele Comisiei Europene, Jose Manuel Barroso, şi comisarul UE pentru Politici regionale, Johannes Hahn, informează site-ul Novinite.com."


http://www.danubebridge2.com/060213eng.php

"For the fourth consecutive time the Management team of FCC Construccion met the Prime Minister of Bulgaria, Boyko Borisov, who came to inspect the construction of the bridge, accompanied by the Minister of Information  Technologies and Communications, Ivailo Moskovski. 
   "The President of the European Commission, Barroso, personally, will attend the official opening of the bridge on May 9th – proudly announced Borisov, having passed by car along the bridge from the Bulgarian to the Romanian side. 
   Eng. Alberto Vergara, Manager of the Project "Danube Bridge Vidin-Calafat" for the Contractor, informed  the Prime Minister  about the remaining  finishing works necessary for the opening of the facility into commissioning – the laying of the waterproofing, the construction of the railway line, the laying of the road paving, electrification and etc.
   Members of the delegation accompanying the Prime Minister were: Desislava Atanasova, Minister of Healthcare; Vezhdi Rashidov, Minister of Culture; eng. Tsvetan Asenov, District Governor; Gergo Gergov, Mayor of Vidin and etc. "

lucian252012

http://www.zf.ro/companii/al-doilea-pod-al-prieteniei-peste-dunare-va-fi-inaugurat-pe-9-mai-intarzierile-depasesc-doi-ani-10548292

Podul Calafat-Vidin va fi inaugurat oficial pe 9 mai, de Ziua Europei, a anunţat premierul bulgar, Boiko Borisov, care a mai spus că la ceremonie va fi prezent preşedintele Comisiei Europene, Jose Manuel Barroso, şi comisarul UE pentru Politici regionale, Johannes Hahn, scrie Novinite. com.

Boiko Borisov a inspectat miercuri podul Vidin-Calafat alături de ministrul bulgar al Transporturilor, Ivailo Moskovski. Acesta din urmă a spus că lucrările urmează să fie finalizate în aprilie, iar podul va putea fi dat în folosinţă în mai.

Intrastructura rutieră care face legătura cu podul a fost deja construită, atât în România, cât şi în Bulgaria.

Podul Calafat-Vidin, construit în parteneriat de statul bulgar şi statul român, este în întârziere cu circa doi ani faţă de termenul de finalizare estimat iniţial, octombrie 2010, însă ar urma să fie gata la finalul acestui an, potrivit celor mai recente informaţii. Firma constructoare a podului este FCC Construccion din Spania.

Realizarea acestui pod este extrem de importantă în special pentru transportatorii de mărfuri, care vor reuşi astfel să ajungă din statele din vest mult mai repede către partea de sud-est a Europei, în Peninsula Balcanică, economisind timp şi resurse. Costul construcţiei podului este estimat la circa 273 de milioane de euro, din care partea bulgărească plăteşte circa 225 de milioane de euro, iar restul revine statului român, potrivit informaţiilor care apar pe site-ul oficial al podului. Podul va avea două benzi rutiere pe fiecare sens de mers, o linie de cale ferată, două trotuare şi o pistă pentru biciclişti.

Construcţia acestui pod şi a unei autostrăzi de la Nădlac la Calafat ar permite României să atragă tranzit rutier de mărfuri pe teritoriul său dinspre Viena sau Budapesta spre pod şi apoi spre Sofia, Atena sau Istanbul. În prezent trans­por­tatorii din Vest preferă să ajungă în Balcani prin Serbia.

Dacă România a construit pentru infrastructura de acces pe pod cinci kilometri de cale ferată şi o staţie terminală pentru controlul comun al traficului şi taxare, bulgarii au avut de realizat podul feroviar şi rutier cu patru benzi, un terminal feroviar nou pentru mărfuri, şapte kilometri de cale ferată nouă şi patru noduri rutiere noi. Podul peste Dunăre între Calafat şi Vidin va avea un trafic estimat de 100.000 de vehicule în primul an de la punerea în funcţiune, urmând ulterior ca traficul să crească.

Singurul pod peste Dunăre între Bulgaria şi România şi pe care se poate circula în prezent este cel de la Giurgiu-Ruse, care a fost finalizat în 1954.

user201

Să sperăm că primim o confirmare legată de deschidere asta și de la ai noștri. Citisem în presă că încă nu au căzut de acord cu împărțirea banilor.

ciprebbe

#356
au mai aparut ceva poze noi ( datat 02 febr 2013)
http://www.danubebridge2.com/g-en-most-13-fev.php
si video (10 febr 2013)
http://www.danubebridge2.com/videoeng.php
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

nenea_hartia

Ușor, ușor, podul peste Argeș de la Ionești pare că se apropie de un final fericit:




- îmi cer scuze pentru câini, dar n-am văzut niciodată atât de mulți ca săptămâna trecută; mă întreb dacă nu ne-au depășit deja ca număr :bash::





nenea_hartia






- surpriza a fost că rampa de acces la pod dinspre autostrada A1 se înfundă într-o curte unde pământul nici măcar nu era zgâriat, semn că nu s-a expropriat încă nimic... :bash:


Sargon1806

Treaba asta priveste bucurestenii si e mai mult pentru pietoni, dar nu am gasit alt topic mai potrivit:

http://www.b365.ro/pasaj-subteran_183847.html