Author Topic: Poduri, pasaje si viaducte  (Read 507105 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

voicul

  • Hero
  • *
  • Posts: 701
  • Karma: +113/-253
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #1965 on: August 25, 2016, 11:06:58 AM »
^^ Intradevar ar fi aceasta solutie - doar cu 2.5 km mai lunga.
https://goo.gl/maps/jyoK57S1maM2
« Last Edit: August 25, 2016, 11:08:40 AM by voicul »
Bucuresti - infrastructura special creata pentru statul in trafic.

NGC

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.752
  • Karma: +1874/-30
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #1966 on: August 31, 2016, 03:20:18 PM »
PREMIERA pentru 2016 !!!

CNADNR a lansat ieri prima licitatie "adevarata" pentru 2016.

Este vorba despre "Revizuirea si Actualizarea Proiectului Tehnic - Pasaj Mogosoaia peste DN1A, inclusiv rampele aferente, Bretelele 7 si 8 Obiect 7 intre km 66+540 si km 67+340".
Valoare estimata: 209.713,00 RON fara TVA
Termen limita pentru depunere oferte: 19.08.2016
Termen limita pentru evaluare oferte: 13.09.2016

Quote
- Revizuirea si actualizarea Proiectului Tehnic, inclusiv Detaliile de executie pentru Pasaj Mogosoaia inclusiv rampele aferente bretelele 7 si 8 – Obiect 7;
- Revizuirea Proiectului tehnic pentru relocare/protejare utilitati si detalii de executie;
- Revizuirea si actualizarea Proiectului Tehnic implica si obtinerea tuturor avizelor necesare pentru autorizatia de construire si inclusiv pregatirea DTAC in vederea obtinerii autorizatiei de construire in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
- Liste de cantitati pe categorii de lucrari, confidential si indicatori tehnico-economici, inclusiv Documentatia de atribuire pentru contractul de executie lucrari



Termenul limita pentru depunerea ofertelor s-a modificat si este acum 25.08.2016.

Au depus oferte LUCA WAY si SEARCH CORPORATION.
National Geographic Channel

phb2

  • Senior
  • ****
  • Posts: 224
  • Karma: +108/-82
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #1967 on: August 31, 2016, 04:01:00 PM »

SINGURA SOLUTIE: AUTOSTRADA A4 prelungita spre SUD macar pana la Costinesti. Este pe fonduri europene, nu exista nici un motiv sa nu o facem, mare parte din lucrari se pot face pana in 2022, deci ar putea intra pe actualul exercitiu financiar, daca licitatiile se fac imediat.[/b][/size][/color]

Macar pana la Mangalia, este mai bine

vancouver

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.828
  • Karma: +1993/-987
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #1968 on: August 31, 2016, 11:39:14 PM »
NU, pana la Costinesti este suficient in prima faza. De la Costinesti la Mangalia DN39 nu mai are nici o singura zona de congestie, adica de reducere a nr. de benzi sau de trecere printr-o localitate turistica, cu treceri de pietoni care sa blocheze fluenta.

Muuuult mai important ar fi sa se faca o centura Mangalia. Deci nu autostrada inutila Costinesti-Mangalia, ci autostrada doar pana la Costinesti si o centura normala 2+2 la Mangalia, practic o mutare a DN39 la vest de Mangalia, pana la Daewoo Mangalia.


Asa, ca sa ne aflam in treaba, da, ar fi si mai bine pana la Varna, ca multi români se duc la Albena sau Varna. Si ar fi bine sa avem si o autostrada Suceava-Botosani. Multe ar fi mai bine...
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitesti. Prioritate zero virgula zero: A0 centura Bucuresti. Importante: A7 Ploiesti - Bacau; A13 Sibiu - Brasov; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiesti - Brasov; A12 Pitesti - Craiova. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene (mix de fonduri).

AlexxC

  • Officer
  • ***
  • Posts: 103
  • Karma: +31/-47
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #1969 on: September 01, 2016, 11:38:34 AM »
O alta optiune ar fi un drum de legatura nou de 6...7km direct intre Techirghiol si zona aerodromului Tuzla. Ar decongestiona drumul actual prin ocolirea a 3 localitati: EforieN,EforieS si Tuzla.
Astfel DN39 ar putea fi transformat in drum 3+1...3 benzi spre nord si doar una spre sud.

Tavi

  • Legend
  • *
  • Posts: 1.232
  • Karma: +184/-45
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #1970 on: September 01, 2016, 02:07:57 PM »
Corect dar discutia privind alternativa trebuie mutata pe topicul de Drumuri Nationale sau pe A4 daca se continua autostrada spre sud. Si ca sa revenim ontopic :) pun aici link-ul la Hotnews.ro:
http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-21260899-podul-vechi-agigea-inchide-complet-din-12-septembrie-pentru-reluarea-lucrarilor-reabilitare-care-este-ruta-ocolitoare-pentru-soferii-merg-litoral.htm

danutzu_1069

  • Legend
  • *
  • Posts: 1.086
  • Karma: +318/-159
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #1971 on: September 01, 2016, 11:13:13 PM »
@vancouver
Sper sa nu inceapa polemica: de unde sa plece A4 catre Sud.
Ca e si asta o problema.
Mare.
De unde se termina acum, nu poate continua sub nicio forma.
Daca va porni dinnainde de nodul cu DN39, trebuie pod nou peste Canal (bani mai multi).
Ar fi util pentru ca se poate declasa la drum expres, bucata de la noul nod, pana la faimosul giratoriu din ... groapa.
Vreun SF, exista?
sau SpF?
Daca nici astea nu exista... nu vad cum sa fie gata in 2022, sorry.

vancouver

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.828
  • Karma: +1993/-987
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #1972 on: September 02, 2016, 02:24:32 AM »
@danutzu: Nu e locul aici, raspund pe scurt: Am pus grafic modul cum trebuie sa arate A4 la sud de Constanta. Exista totul pe topicul A4, trebuie numai sa cauti in urma. Si EVIDENT NU din capatul actual, si tot EVIDENT din curba de la Cumpana/Agigea autostrada trebuie modificata sa o ia spre sud, iar ceea ce acum este A4 spre Agigea si spre port sa ramâna doar un drum de legatura cu A4. Si evident se poate sa fie gata in 2022, numai sa se vrea. Inca un pod peste canal este un mizilic ingineresc. Asa cum pe A10 avem 4 poduri peste Mures si pe A1 intre Sebes si Nadlac alte 3 si nu au pus NICI o problema, nu vad de ce sa nu avem si in Dobrogea inca 2 poduri de autostrada peste canale, unul la sud si unul la nord de Constanta.

Nu-mi aduc aminte ca podul actual al A2 peste canal langa Valul lui Traian sa fi cauzat vreo problema la constructie. A fost gata odata cu restul autostrazii Constanta - Medgidia, la ca. 2 ani de la demararea lucrarilor. Hai sa nu ne mai impiedicam de astfel de scuze penibile intr-o lume cu 3 poduri peste Bosfor si poduri care sa lege insulele din Danemarca de uscat, poduri cu lungimi de 15-20km !!! PENIBIL, acesta este termenul cel mai bun care ne descrie daca mai discutam mult despre podurile de peste canal. Hai sa nu ne luam dupa vrajeala comunistoida de pe vremea lui Ceausescu, care lauda actualul pod hobanat de la Agigea ca fiind o mare realizare !!!



Daca vrei ceva spectaculos, atunci hai sa ne imaginam un pod suspendat peste lacul Techirghiol, cu doar doua picioare aflate la 400-700m unul de altul (adica nu in aria protejata):



Varianta A ca. 400m deschidere ppala, B ca. 700m. Luminat noaptea, o adevarata senzatie de privit din Eforie Sud, de pe malul lacului Techirghiol, vizibil si din trenurile care merg pe acolo. O vedere cu turnul de televiziune si podul.... si apusul.

Asta pentru ca autostrada sa nu fie nevoita sa ocoleasca complet lacul Techirghiol, departandu-se prea tare de litoral.
« Last Edit: September 02, 2016, 02:26:16 AM by vancouver »
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitesti. Prioritate zero virgula zero: A0 centura Bucuresti. Importante: A7 Ploiesti - Bacau; A13 Sibiu - Brasov; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiesti - Brasov; A12 Pitesti - Craiova. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene (mix de fonduri).

C0ndu

  • Youngster
  • *
  • Posts: 22
  • Karma: +14/-1
    • Proiectul România Digitală
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #1973 on: September 02, 2016, 08:32:49 AM »
Varianta A trece prin Z.S.P. LACUL TECHIRGHIOL-ROSPA0061-NATURA2000 ...

qsv

  • Officer
  • ***
  • Posts: 130
  • Karma: +57/-10
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #1974 on: September 02, 2016, 10:42:21 AM »
Dar varianta trecerii peste coronamentul acelui dig, cu latirea lui, nu e viabila?

AlexxC

  • Officer
  • ***
  • Posts: 103
  • Karma: +31/-47
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #1975 on: September 02, 2016, 10:55:32 AM »
LIKE!

Exact la fel gandeam drumul mai sus propus! :d
Traficul fiind sezonier cu ambuteiaje doua luni pe an, sunt de parere ca nu e nevoie de o autostrada ..e de ajuns doar un drum Techirghiol -Tuzla peste dig .
« Last Edit: September 02, 2016, 12:23:51 PM by Ionut »

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 12.128
  • Karma: +2417/-764
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #1976 on: September 02, 2016, 12:25:21 PM »
Va rog continuati pe threadul A4.
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (oct-nov 2017) | A10 lot 4 (dec 2017)
Exploatare: 747,95 km A și 0 km DX | Contractați: 180,094 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 170,465 km A și 121,115 km DX

Hory1987

  • Knight
  • Ambassador
  • *
  • Posts: 466
  • Karma: +271/-57
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #1977 on: September 03, 2016, 01:53:15 PM »
Ministrul Transporturilor, Sorin Bușe, împreună cu directorul Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR), Cătălin Homor, au efectuat astăzi, 03.09.2016, o vizită de lucru pe șantierele pasajelor supraterane peste drumul de centură al Municipiului Oradea (Ciheiului şi Nojoridului). Cele două pasaje vor fi deschise luna aceasta, cu două luni înaintea termenului inițial, stabilit în noiembrie 2016.















Sursa

salman rushdie

  • Youngster
  • *
  • Posts: 15
  • Karma: +6/-0
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #1978 on: September 04, 2016, 05:29:49 PM »
Cine trece pe DN6, zona Alexandria, mai departe spre Rosiori ar face bine sa intre pe VO, se lucreaza la podul pestea Vedea de la intrare in Alexandria si se formeaza niste cozi infernale mai ales in weekend. Initial, in presa locala, se zicea ca va dura 2 luni reabilitarea dar la cum se misca gigeii/doreii firmei care lucreaza(nu exista panou care sa specifice cine lucreaza, ce lucreaza, cat lucreaza) cred ca se va termina la vara viitoare. lucrarea a inceput la 1 august. Podul are probleme de la inundatiile din 2014.

NGC

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.752
  • Karma: +1874/-30
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #1979 on: September 04, 2016, 08:55:49 PM »
^^^ Stim si noi cine lucreaza acolo. :p
Contractul "Executie lucrari inclusiv servicii de proiectare fazele PT+DE+AT pentru obiectivul -Pod pe DN 6 km 85+993 peste raul Vedea la Alexandria" a fost atribuit in 22.09.2015 catre FREYROM contra 4,108,696.17 RON fara TVA.
National Geographic Channel