Author Topic: Poduri, pasaje si viaducte  (Read 468417 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 11.565
  • Karma: +2230/-736
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #1935 on: August 05, 2016, 07:29:37 PM »
Reevaluarea unei singure oferte?
Ne traduce in limba romana cineva?
Autostrazi: stadiu la zi | in exploatare 747,95 km | contractati 206,33 km | in licitatie 16,30 km!
Evenimente: nimic la orizont

NGC20

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.202
  • Karma: +1662/-25
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #1936 on: August 05, 2016, 08:12:19 PM »
MALTAURO a contestat in 16.05.2016 la CNSC si a cerut urmatoarele.

Quote
- anularea deciziei autorităţii contractante prin care oferta depusă de Asocierea S.C. STRACO GRUP S.R.L. - S.C. COMNORD S.A. - S.C. SPECIALIST CONSULTING S.R.L. a fost declarată admisibilă şi câştigătoare;
- anularea adresei autorităţii contractante nr. 92/25554/06.05.2016, precum şi a oricăror acte interne anterioare şi/sau subsecvente şi conexe acesteia emise de autoritatea contractantă în cadrul acestei proceduri de atribuire (raportul procedurii de atribuire, deciziile/adresele privind comunicarea rezultatului procedurii, etc.);
- anularea parţială a raportului procedurii, în ceea ce priveşte declararea admisibilă şi câştigătoare a ofertei Asocierii S.C. STRACO GRUP S.R.L. - S.C. COMNORD S.A. - S.C. SPECIALIST CONSULTING S.R.L. şi, respectiv, clasarea pe locul al doilea a ofertei depusă de Asocierea IMPRESA COSTRUZIONI GIUSEPPE MALTAURO S.P.A. – ITINERA S.P.A. – EXPRESCONSTRUCT TYS S.R.L. – VIA DESIGN S.R.L.;
- obligarea autorităţii contractante la continuarea procedurii de atribuire cu respectarea dispoziţiilor legale în materia achiziţiilor publice, cu consecinţa stabilirii ofertei câştigătoare dintre ofertele admisibile conform criteriului de atribuire stabilit prin documentaţia de atribuire şi potrivit dispoziţiilor deciziei pronunţate de Consiliu în prezenta cauză, constituindu-se dosarul nr. 1037/2016.

CAB a admis partial contestatia MALTAURO si obliga CNADNR la reevaluarea ofertei STRACO, deci daca oferta este admisibila.
Oferta MALTAURO a fost declarata admisibila de catre CNADNR, dar s-a clasat mai prost ca si pret.

CAB a respins contestatia DRUMURI SI PODURI GHEORGHENI, mentinand decizia CNSC.
Oferta DRUMURI SI PODURI GHEORGHENI este iesita din joc.

Asadar, pana la urma lupta pentru contract continua cu STRACO si MALTAURO.
National Geographic Channel / Discovery Channel

adrian rosca

  • Legend
  • *
  • Posts: 2.045
  • Karma: +829/-53
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #1937 on: August 08, 2016, 02:28:18 AM »
Refacerea podului peste Strei de la Bretea, jud. Hunedoara:

Quote
Podul s-a prăbuşit în luna februarie a anului 2014, după ce un pilon de susţinere central a cedat. Abia la mijlocul lunii iulie a anului trecut, podul a intrat în reparaţie capitală şi trebuie finalizat până în luna septembrie a anului în curs. În prezent, lucrările sunt executate puţin peste jumătate, rămânând pe final cea mai grea parte, de montare a unui pilon la o adâncime mare.

http://www.mesagerulhunedorean.ro/podul-de-la-bretea-romana-face-din-nou-valuri/

Lucrarile de refacere a podului de la Bretea sunt in desfasurare, pana in prezent refacandu-se pila care a cedat acum doi ani si culeea mal drept:



Insa chiar daca se finalizeaza lucrarile de refacere, podul nu va putea fi pus in functiune daca Hidroelectrica nu finalizeaza podul adiacent peste canalul de aductiune al noii centrale Bretea, varianta provizorie de traversare a canalului fiind acum desfiintata.






NGC20

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.202
  • Karma: +1662/-25
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #1938 on: August 09, 2016, 11:07:20 AM »
Cealalta licitatie, cea pentru "Finalizarea lucrarilor, rest de executat aferente obiectivului "PASAJ DENIVELAT PE CENTURA DE OCOLIRE ARAD (DN 7 KM 540+248) PESTE CF ARAD - BUCURESTI"", este in continuare suspendata de mai bine de 4 saptamani incoace.

Avem acum si o explicatie oficiala a suspendarii.

http://www.cdep.ro/interpel/2016/r9619A.pdf

Astazi s-au implinit 2 luni de la suspendarea licitatiei si nu se vede nimic la orizont.
Stim de explicatia oficiala de mai sus conform careia "procedura [...] este suspendata in vederea clarificarii unor aspecte legate de existenta unor materiale necesare executarii acestui pasaj care sunt la dispozitia beneficiarului si urmeaza sa fie puse la dispozitia antreprenorului", dar totusi ce fac de atatea saptamani? :o
Numara cumva cate pietre sunt intr-un metru cub de piatra sparta sau cate suruburi le-au ramas? :D

Azi s-au implinit 3 luni si tot nu se vede nimic la orizont.
Greu cu numaratul! :lol:

Exact aceasi poveste si cu pasajele de la Arad de 5 ani numai declarati politice!!!

Ieri s-au implinit deja 4 luni de la suspendare.
National Geographic Channel / Discovery Channel

TibiV

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 6.622
  • Karma: +2275/-509
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #1939 on: August 11, 2016, 06:59:26 PM »
http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1253-11-08-2016

Quote
Fluidizarea traficului pe Podul Agigea

Participanții la trafic au la dispoziție o rută alternativă mai bine semnalizată pentru tranzitul între Autostrada A2/A4 București – Constanța și sudul litoralului românesc, pe Podul rutier peste Canalul Dunăre - Marea Neagră, situat în Portul Constanța.
În zona Agigea, au fost amplasate panouri de informare și dirijare a tranzitului în punctele cheie ale traseului. În plus față de aceste măsuri, șoferii au suportul Poliției rutiere, care în zilele aglomerate ajută la decongestionarea traficului.
Ministrul Transporturilor, Sorin Bușe, s-a deplasat astăzi, 11.08.2016, în teren - pe podul Agigea, pentru a se asigura de implementarea măsurilor ce fluidizează circulația rutieră în zonă.

Suntem în plin sezon estival, numărul turiștilor care-și petrec vacanța la mare este în creștere, iar podul Agigea este aprope în permanență blocat din cauza numărului mare de conducători auto care aleg să-l traverseze ca să ajungă în stațiuni. Însă puțini știau de existența podului din Port, care poate fi folosit ca rută alternativă fără probleme. Acum am luat toate măsurile necesare pentru ca traficul să se decongestioneze și oamenii să nu mai piardă încă o oră în trafic de la ieșirea de pe A2 până la hotel”, a declarat ministrul Sorin Bușe.

Ministrul a mai discutat cu reprezentanții ministerului și cei ai CNADNR despre alternativa Techirghiol – soluția unui drum național de 22 de km, poziționată la o distanță de aproximativ 1 km de aria protejată ROSPA Lacul Techirghiol. Proiectul face parte din Masterplanul General de Transport și va asigura fluența traficului rutier pe tot parcursul anului între nordul și sudul litoralului. Drumul național de la Techirghiol va lega porturile românești la Marea Neagră, dar și România cu Bulgaria din punct de vedere rutier. Finanțarea se va realiza prin fonduri structurale (85%) și prin co-finanțare de la bugetul de stat (15%).






pasadia

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.872
  • Karma: +1064/-514
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #1940 on: August 11, 2016, 07:35:18 PM »
Nu prea ajuta din cauza modului tampit in care e gandit acel nod. Bretelele pentur A4, cele care ar putea prelua trafic spre sudul litoralului pe podul nou, se desprind la dreapta destul de aproape de nod (conform normativ). Insa deseori blocajul e mai spre est decat acel punct, asa ca oricine ar vrea sa utilizeze solutia "podul nou" se trezeste ca trebuie sa astepte in blocaj (sau eventual foloseste banda de urgenta daca nu cumva aceasta nu e deja blocata).
Si in situatia asta nu sunt numai autoturismele ci si vehiculele grele ce au treaba in port.

Pe de alta parte nici solutia cealalta nu ar fi fost de dorit (adica bretelele pentru a iesi in DN39 sa se desprinda la dreapta iar pe sensul inainte sa fie pentru continuarea spre port (A4). Da, ne putem inchipui ca intr-o asemenea varianta constructiva ar fi ramas libera o banda de circulatie (cea de langa axul drumului) care ar fi permis celor ce vor sa foloseasca noul pod sa ocoleasca blocajul provocat de cei care parasesc autostrada spre DN39. DAR am fi obligat tirurile in drumul lor spre port sa foloseasca banda de langa axul drumului, ceea ce e o solutie cu risc mare de accidente.

La cum se prezinta situatia acum eu consider ca acel capat de autostrada, sensul B-CT exclusiv, ar trebui modificat astfel:
1. amenajarea actualelor benzi (2+banda de urgenta) ca 3 benzi fara banda de urgenta  pe sectorul dintre unirea cu banda A4, sensul Ovidiu - Agigea, si pasajul DN39E (adica 1,4km lungime)
2. imediat dupa pasajul DN39E pana in actualul nod (adica circa 2,6km) ar trebui amenajati astfel:
- primul kilometru cu 4 benzi (deci inca o banda in stanga) si presemnalizare clara a directiilor)
- cu 1,5km inante de actualul nod se va desprinde la dreapta A4 ca si continuare spre port si podul nou(pe acest sector A2 si A4 vor fi 2+1)

Daca nici asa nu vor functiona lucraruile, atunci as lua in calcul desfiintarea acelui drum agricol aflat intre piloni si culee si construirea A4 pe acea zona (iar desprinderea din A2 s-ar face inca de la nodul actual A2-A4.

Totul trebuie gandit astfel incat separarea dintre traficul spre DN39 si cel spre port/podul nou sa se faca cat mai la est, cat mai departe de actualul sens giratoriu.

 

vancouver

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.699
  • Karma: +1880/-961
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #1941 on: August 11, 2016, 07:44:16 PM »
http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1253-11-08-2016

Quote
Fluidizarea traficului pe Podul Agigea

Participanții la trafic au la dispoziție o rută alternativă mai bine semnalizată pentru tranzitul între Autostrada A2/A4 București – Constanța și sudul litoralului românesc, pe Podul rutier peste Canalul Dunăre - Marea Neagră, situat în Portul Constanța.
În zona Agigea, au fost amplasate panouri de informare și dirijare a tranzitului în punctele cheie ale traseului. În plus față de aceste măsuri, șoferii au suportul Poliției rutiere, (...)

Bravo. O treaba buna.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitesti. Prioritate zero virgula zero: A0 centura Bucuresti. Importante: A7 Ploiesti - Bacau; A13 Sibiu - Brasov; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiesti - Brasov; A12 Pitesti - Craiova. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene (mix de fonduri).

TibiV

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 6.622
  • Karma: +2275/-509
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #1942 on: August 13, 2016, 12:58:03 PM »
Mergea si la "Centuri", dar postarea este punctuala despre podul peste Jiu...

https://www.facebook.com/DrumuriNationaleGorj/posts/710524979085564
(SDN Tg.Jiu are propriul cont de FB...  Postarea este de pe 9 august)

Quote
Sa început livrarea grinzilor podul peste Jiu. Acest pod are tablier metalic, deschiderile podului fiind una de 90 de metri si doua de 70 de metri.
Tablierul metalic este tip "corten", acesta nu necesita lucrări de întreținere periodice.
In aceiași zona se lucrează la amenajarea albiei râului Jiu, pentru a dirija apa între pilele podului si a o îndepărta de dig.













Fotograf bun la Tg,Jiu...

cristi5

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.188
  • Karma: +441/-49
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #1943 on: August 13, 2016, 07:05:01 PM »
Ieri (joi) la Curtici trecerea la nivel cu CF de la intrarea in oras era inchisa si se trecea pe viaduct. Asa cum s-a discutat, din multe directii se intra pe viaduct dupa curba stransa la 90 grade.

Am pus ceea ce am vazut pe OSM. Am marcat si trecerea la nivel cu access=no

https://www.openstreetmap.org/changeset/41431725#map=19/46.33741/21.29954

O intrebare: am vazut un drum in partea de nord a pasajului, paralel cu acesta, in estul CF (spre oras), care duce in intersectia pasajului cu strada Ion Metianu. Stie cineva de unde vine acel drum? Inaintea construirii pasajului exista acolo o strada infundata care ducea pana la CF. Or fi facut un drum "lipit" de pasaj pt inlocuirea acelei strazi? Exista un astfel de inlocuitor si la sud de pasaj, sau doar la nord?

Mutlumesc pt orice informatii, trebuie adaugat acest drum/drumuri pe OSM.

NGC20

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.202
  • Karma: +1662/-25
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #1944 on: August 18, 2016, 08:19:45 AM »
Quote
Licitația pentru pasajul de la CET a fost anulată!
...
Astfel, conform informațiilor primite de la CNADNR, procedura de licitaţie deschisă organizată pentru atribuirea contractului “Finalizarea lucrărilor, rest de executat aferente obiectivului <<Pasaj denivelat pe Varianta de Ocolire Arad peste liniile CF Brad – CF Curtici – DJ 709B>>” a fost iniţiată prin publicarea în SEAP a anunţului de participare  din 10 decembrie 2015. Şedinţa de deschidere a ofertelor a avut loc 9 mai 2016, iar în 12 iulie autoritatea contractantă a transmis operatorilor implicaţi în procedură comunicările privind rezultatul procedurii de atribuire.

“Potrivit raportului procedurii aprobat de către directorul general, comisia de evaluare a anulat procedura de licitaţie deschisă organizată pentru atribuirea contractului, în conformitate cu prevederile art. 209 alin 1 lit a) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificările şi completările ulterioare, deoarece au fost depuse numai oferte inacceptabile şi/sau neconforme”.
...
Articolul complet: http://www.aradon.ro/licitatia-pentru-pasajul-de-la-cet-a-fost-anulata/1667952

^Pe SEAP apare ca fiind inca in desfasurare. ?!?!?!

Exista cel putin 2 motive pentru care inca nu apare anulata in SEAP.

1) 10 zile pentru contestarea anularii procedurii.

2) Articolul 98, alineatul 2 din HG 925/2006 (normele de aplicare a OUG 34/2006).
Quote
(2) In cazul in care procedura de atribuire a fost anulata conform prevederilor art. 209 din ordonanta de urgenta, autoritatea contractanta are obligatia transmiterii spre publicare, in termen de cel mult 48 de zile de la emiterea deciziei de anulare, a unui anunt specific in acest sens.

Acel alineat este prea permisiv, dar sa vedem ce ne aduce luna August. ;)

Oricum, va tin la curent cand stim ceva sigur.

[...]

Anularea licitatiei a fost contestata. Vom vedea, dar poate este mai rapid asa decat prin organizarea unei noi licitatii.

CNSC a respins anularea licitatiei si a obligat CNADNR la reevaluarea ofertelor TEHNODOMUS si VIA CARPATIA CONSULT.

Oare cum vor schimba jurnalistii de mai sus acum placa cu "Licitația pentru pasajul de la CET a fost anulată!"? :lol:

Se mai poate contesta la CAB, dar probabil CNADNR nu o va face.

Sunt curios daca vin si cu vreun comunicat sau apeleaza din nou la "transparenta" doar atunci cand le convine.
« Last Edit: August 23, 2016, 12:09:32 AM by NGC20 »
National Geographic Channel / Discovery Channel

adrian rosca

  • Legend
  • *
  • Posts: 2.045
  • Karma: +829/-53
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #1945 on: August 18, 2016, 09:30:30 AM »
In sfarsit o veste buna.

alecu26

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 6.605
  • Karma: +1171/-102
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #1946 on: August 18, 2016, 10:03:29 PM »
Pasadia....acum am văzut postarea ta referitoare la nod agigea a lui A4. Acel nod e o cretinatate.....proiectat așa la faza de SF...și nu sa mai putut schimba ulterior ca parte din prcesul design and build.
Încarcă atât normele de proiectare cât și cele de bun simt (știu ca exista exemple în europa ca sa mai făcut asa). Normativul spune clar ca ca părăsirea și intrarea pe autostrada se fac doar prin  partea dreapta. În plus e și anormal ca, ca sa continui pe Autostrada ieși prin dreapta....și ca sa ieși. ..continui drept înainte. În plus bretelele acelea sunt în curbe strânse cu limitare la 80% și și suprainaltare la maxim. .parcă mai mult de 5%.
Compromisul parcă a fost sa se pună semnul de sfârșit autostrada înainte. ..și astfel acel nod poate fi strutocamila care e.

Hory1987

  • Knight
  • Ambassador
  • *
  • Posts: 453
  • Karma: +260/-57
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #1947 on: August 20, 2016, 10:29:58 PM »
Salutări de la Agigea! Repararea podului, abandonată după şase ani

Repararea unui pod construit în trei ani pe timpul lui Ceauşescu durează deja de şase ani şi nu se ştie când şi dacă va mai fi vreodată reabilitat. Circulaţia pe podul de la Agigea a devenit un coşmar pentru sute de mii de oameni, localnici sau turişti, iar un drum care, de regulă, dura câteva minute, se face acum într-o oră. Constructorul german de la Implenia, fosta Bilfinger, a abandonat de tot şantierul. Cu 10 milioane de euro în conturi, pentru lucrări pe care nu le-a terminat. Între timp, autorităţile tac. Atunci când anunţă noi şi noi restricţii de circulaţie. 
 
Pe 15.10.2010, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) atribuia firmei germane Bilfinger Berger Baugesellschaft m.b.H. Viena contractul pentru reabilitarea podului de la Agigea, de peste Canalul Dunăre- Marea Neagră, la kilometrul 9 al DN 39. Termenul de finalizare a lucrărilor era de doi ani, iar nemţii primeau 3,8 milioane de euro. Şase ani mai târziu, CNADNR anunţă noi restricţii de circulaţie pe pod, până pe 1 septembrie, dată la care, mai mult ca sigur, acestea vor fi din nou prelungite. Potrivit ultimelor estimări, lucrările de reabilitare ale podului de la Agigea ar trebui finalizate în aprilie 2017. Altfel spus, termenul de execuţie ar urma să fie depăşit cu „doar” cinci ani.

Podul de la Agigea a fost proiectat în 1980 de 15 specialişti, iar în 1983 era deja inaugurat primul pod hobanat din România, considerat de unii o minune inginerească

De mai bine de o lună de zile, nemţii au abandonat, pur şi simplu, şantierul. Traficul se face doar pe două benzi şi este permis numai maşinilor cu greutate mai mică de cinci tone, cu excepţia transportului de persoane şi a celui în regim de urgenţă, cu o limită de viteză de 50 km/h. În plin sezon estival, ambuteiajele care îţi toacă nervii, combustibilul şi timpul au devenit inevitabile. Există alternativa noului pod de peste canal, inaugurat în apropiere la sfârşitul anului trecut, precum şi alte rute ocolitoare, dar acestea sunt prea puţin cunoscute de sutele de mii de români din toată ţara care ştiau că vin la mare şi merg spre sudul litoralului pe podul de la Agigea.

Au stricat podul şi mai tare

Numai treabă nemţească n-au făcut cei de la Bilfinger, rebotezaţi Implenia Baugesellschaft mbH în 2012. Zeci de tone de asfalt au fost turnate aiurea, inclusiv pe rosturile de dilatare ale podului, îngreunând astfel şi mai mult o structură care abia mai rezistă în picioare. De altfel, straturile de asfalt turnate fără descernământ de-a lungul anilor au dus la ruperea treptată a tuturor hobanelor, de aici şi epopeea fără sfârşit a reabilitării. În acest moment, există voci autorizate care susţin că podul de la Agigea a fost total compromis, siguranţa circulaţiei este în mod cert periclitată, iar un dezastru e iminent.

Au luat banii şi au fugit

Din 2010 până în 2015, Implenia, fosta Bilfinger, a încasat de la CNADNR 16 facturi în valoare totală de 45.405.290,46 lei, adică 10 milioane de euro, în condiţiile în care contractul iniţial era de 3,8 milioane de euro, termenul de finalizare a lucrărilor a fost depăşit până acum cu patru ani, iar podul e mai distrus decât era la începerea reabilitării. A fost momentul potrivit pentru Implenia s-o şteargă nemţeşte de pe şantier, abandonând lucrările neterminate pentru care a luat deja mult mai mulţi bani decât se stabilise iniţial.

122 milioane de euro este valoarea contractelor primite de Bilfinger- Implenia în România în ultimii cinci ani 

Implenia a raportat pentru anul 2015 o cifră de afaceri în România de 98.845.090 lei şi un profit net de 9.383.836 lei, cu 79 de angajaţi. În ultimii trei ani, profitul net total a depăşit 16 milioane de lei.
În 2014, nemţii de la Bilfinger au vândut divizia de construcţii a companiei elveţienilor de la Implenia, contra sumei de 282 de milioane de dolari. În România, pe lângă reabilitarea podului de la Agigea, au mai primit contracte de la Portul Constanţa, CFR etc. În 2012, anunţau semnarea unui contract uriaş, de 75 de milioane de euro, pentru construcţia unei termocentrale la Complexul Energetic Craiova.

Autorităţile de la Bucureşti, rupte de realitate

Chiar dacă situaţia a devenit exasperantă pentru atâtea sute de mii de oameni, şi asta nu de acum, ci de ani de zile, vară de vară, autorităţile de la Bucureşti sunt rupte de realitate: nu aud, nu văd, nu spun nimic. Şi nu vorbim numai de turişti. Toate localităţile din sudul litoralului românesc au de suferit. Gunoiul se ridică, în plină caniculă şi sezon estival, cu întârziere. Aprovizionarea cu alimente şi orice alte bunuri se face cu greutate. Mii şi mii de navetişti îmbătrânesc pe drumuri. „Pe 20 iulie am trimis adrese către Ministerul Transportului, Guvernul României şi Preşedinţie. Îi anunţam de abandonarea lucrărilor de reabilitare a podului şi le ceream rezolvarea situaţiei. N-am primit nici un răspuns, nimeni nu ştie nimic. Nu ştiu ce să mai fac. Când mai erau aici, i-am întrebat pe cei de la Implenia ce se întâmplă cu lucrările la pod. Ridicau din umăr şi-mi întorceau spatele. Acum au strâns utilajele şi au plecat de tot. Am înţeles că s-au supărat pentru că n-au mai fost plătiţi de CNADNR, dar nimeni nu spune nimic concret”, ne-a declarat Cristian Cîrjaliu, primarul comunei Agigea.

„Un drum de 7 minute din Constanţa în Agigea îl fac acum într-o oră. Comuna e complet paralizată. Şi nu doar Agigea se află în situaţia asta, ci toate localităţile din sudul judeţului. E incredibil ce se întâmplă şi nimeni nu face nimic”, Cristian Cîrjaliu, primarul comunei Agigea
Podul de la Agigea are lungimea totală de 290 de metri, structura hobanată având 246,65 de metri lungime. La inaugurarea sa , în 1983, mai era un singur pod hobanat peste Dunăre în Europa, la Bratislava (Cehoslovacia).
Primarul din Agigea nu mai are cui să trimită plângeri, sesizări şi note. A anunţat ministerul, guvernul şi preşedinţia, dar nimeni nu face nimic

http://jurnalul.ro/bani-afaceri/economia/salutari-de-la-agigea-repararea-podului-abandonata-dupa-sase-ani-720415.html

NGC20

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.202
  • Karma: +1662/-25
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #1948 on: August 21, 2016, 01:55:34 PM »
PREMIERA pentru 2016 !!!

CNADNR a lansat ieri prima licitatie "adevarata" pentru 2016.

Este vorba despre "Revizuirea si Actualizarea Proiectului Tehnic - Pasaj Mogosoaia peste DN1A, inclusiv rampele aferente, Bretelele 7 si 8 Obiect 7 intre km 66+540 si km 67+340".
Valoare estimata: 209.713,00 RON fara TVA
Termen limita pentru depunere oferte: 19.08.2016
Termen limita pentru evaluare oferte: 13.09.2016

Quote
- Revizuirea si actualizarea Proiectului Tehnic, inclusiv Detaliile de executie pentru Pasaj Mogosoaia inclusiv rampele aferente bretelele 7 si 8 – Obiect 7;
- Revizuirea Proiectului tehnic pentru relocare/protejare utilitati si detalii de executie;
- Revizuirea si actualizarea Proiectului Tehnic implica si obtinerea tuturor avizelor necesare pentru autorizatia de construire si inclusiv pregatirea DTAC in vederea obtinerii autorizatiei de construire in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
- Liste de cantitati pe categorii de lucrari, confidential si indicatori tehnico-economici, inclusiv Documentatia de atribuire pentru contractul de executie lucrari



Termenul limita pentru depunerea ofertelor s-a modificat si este acum 25.08.2016.
National Geographic Channel / Discovery Channel

ion59

  • Senior
  • ****
  • Posts: 279
  • Karma: +94/-59
Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Reply #1949 on: August 21, 2016, 03:46:52 PM »
E lumea prin concedii și nu are timp de licitații! Sau, nu deschid calculatorul pentru doua sute de mii!