Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Deci pasajul Mogosoaia va fi pe FIDIC rosu.
Să vedem cum functioneaza...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

imi place introducerea unui termen limita pt evaluarea ofertelor ...sper sa devina o regula generala,fara exceptii
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

Quote from: NGC20 on July 19, 2016, 10:14:39 PM
Quote from: NGC20 on July 01, 2016, 09:05:32 AM
Quote from: NGC20 on March 09, 2016, 10:15:55 PM
^^^ Nu cred ca am scapat asa usor pentru "Proiectare si executie Pasaj Suprateran pe DJ602 Centura Bucuresti - Domnesti".

MALTAURO a contestat la CAB, deci se mai prelungeste.

Si a contestat si DRUMURI SI PODURI GHEORGHENI.

Azi a fost termen la CAB.

19.07.2016

QuoteSolutia pe scurt: în vederea administrării probelor şi pentru a se discuta excepţia conexării cauzei la dosarul nr.4747/2/2016, amână cauza la data de 03.08.2016, CV2R.

05.08.2016

QuoteSolutia pe scurt: Admite plângerea formulată de petenta I.C.M. S.p.A. Modifică în parte Decizia CNSC nr. 1010/C7/1033/1037/10.06.2016 în sensul că: Admite în parte contestaţia formulată de contestatoarea I.C.M. S.p.A. Anulează Raportul procedurii nr. 92/26846/05.05.2016 şi actele subsecvente acestuia. Obligă autoritatea contractantă la reluarea procedurii cu reevaluarea ofertei Asocierii Straco Grup – Comnord S.A. – Specialist Consulting S.R.L. potrivit considerentelor prezentei decizii. Menţine celelalte dispoziţii ale deciziei contestate. Respinge ca neîntemeiată plângerea formulată de petenta S.C. Drumuri şi Poduri Gheorgheni S.R.L. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică azi, 05.08.2016.

Ionut

Reevaluarea unei singure oferte?
Ne traduce in limba romana cineva?

NGC

MALTAURO a contestat in 16.05.2016 la CNSC si a cerut urmatoarele.

Quote- anularea deciziei autorităţii contractante prin care oferta depusă de Asocierea S.C. STRACO GRUP S.R.L. - S.C. COMNORD S.A. - S.C. SPECIALIST CONSULTING S.R.L. a fost declarată admisibilă şi câştigătoare;
- anularea adresei autorităţii contractante nr. 92/25554/06.05.2016, precum şi a oricăror acte interne anterioare şi/sau subsecvente şi conexe acesteia emise de autoritatea contractantă în cadrul acestei proceduri de atribuire (raportul procedurii de atribuire, deciziile/adresele privind comunicarea rezultatului procedurii, etc.);
- anularea parţială a raportului procedurii, în ceea ce priveşte declararea admisibilă şi câştigătoare a ofertei Asocierii S.C. STRACO GRUP S.R.L. - S.C. COMNORD S.A. - S.C. SPECIALIST CONSULTING S.R.L. şi, respectiv, clasarea pe locul al doilea a ofertei depusă de Asocierea IMPRESA COSTRUZIONI GIUSEPPE MALTAURO S.P.A. – ITINERA S.P.A. – EXPRESCONSTRUCT TYS S.R.L. – VIA DESIGN S.R.L.;
- obligarea autorităţii contractante la continuarea procedurii de atribuire cu respectarea dispoziţiilor legale în materia achiziţiilor publice, cu consecinţa stabilirii ofertei câştigătoare dintre ofertele admisibile conform criteriului de atribuire stabilit prin documentaţia de atribuire şi potrivit dispoziţiilor deciziei pronunţate de Consiliu în prezenta cauză, constituindu-se dosarul nr. 1037/2016.

CAB a admis partial contestatia MALTAURO si obliga CNADNR la reevaluarea ofertei STRACO, deci daca oferta este admisibila.
Oferta MALTAURO a fost declarata admisibila de catre CNADNR, dar s-a clasat mai prost ca si pret.

CAB a respins contestatia DRUMURI SI PODURI GHEORGHENI, mentinand decizia CNSC.
Oferta DRUMURI SI PODURI GHEORGHENI este iesita din joc.

Asadar, pana la urma lupta pentru contract continua cu STRACO si MALTAURO.

GDPR

Quote from: adrian rosca on April 26, 2016, 04:52:30 PM
Refacerea podului peste Strei de la Bretea, jud. Hunedoara:

QuotePodul s-a prăbuşit în luna februarie a anului 2014, după ce un pilon de susţinere central a cedat. Abia la mijlocul lunii iulie a anului trecut, podul a intrat în reparaţie capitală şi trebuie finalizat până în luna septembrie a anului în curs. În prezent, lucrările sunt executate puţin peste jumătate, rămânând pe final cea mai grea parte, de montare a unui pilon la o adâncime mare.

http://www.mesagerulhunedorean.ro/podul-de-la-bretea-romana-face-din-nou-valuri/

Lucrarile de refacere a podului de la Bretea sunt in desfasurare, pana in prezent refacandu-se pila care a cedat acum doi ani si culeea mal drept:



Insa chiar daca se finalizeaza lucrarile de refacere, podul nu va putea fi pus in functiune daca Hidroelectrica nu finalizeaza podul adiacent peste canalul de aductiune al noii centrale Bretea, varianta provizorie de traversare a canalului fiind acum desfiintata.






NGC

Quote from: NGC20 on July 08, 2016, 08:20:22 AM
Quote from: NGC20 on June 08, 2016, 10:12:16 AM
Quote from: NGC20 on May 31, 2016, 10:27:49 PM
Quote from: NGC20 on May 09, 2016, 12:13:53 PM
Cealalta licitatie, cea pentru "Finalizarea lucrarilor, rest de executat aferente obiectivului "PASAJ DENIVELAT PE CENTURA DE OCOLIRE ARAD (DN 7 KM 540+248) PESTE CF ARAD - BUCURESTI"", este in continuare suspendata de mai bine de 4 saptamani incoace.

Avem acum si o explicatie oficiala a suspendarii.

http://www.cdep.ro/interpel/2016/r9619A.pdf

Astazi s-au implinit 2 luni de la suspendarea licitatiei si nu se vede nimic la orizont.
Stim de explicatia oficiala de mai sus conform careia "procedura [...] este suspendata in vederea clarificarii unor aspecte legate de existenta unor materiale necesare executarii acestui pasaj care sunt la dispozitia beneficiarului si urmeaza sa fie puse la dispozitia antreprenorului", dar totusi ce fac de atatea saptamani? :o
Numara cumva cate pietre sunt intr-un metru cub de piatra sparta sau cate suruburi le-au ramas? :D

Azi s-au implinit 3 luni si tot nu se vede nimic la orizont.
Greu cu numaratul! :lol:

Quote from: erw78ar on August 09, 2016, 11:02:59 AM
Exact aceasi poveste si cu pasajele de la Arad de 5 ani numai declarati politice!!!

Ieri s-au implinit deja 4 luni de la suspendare.

TibiV

http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1253-11-08-2016

Quote
Fluidizarea traficului pe Podul Agigea

Participanții la trafic au la dispoziție o rută alternativă mai bine semnalizată pentru tranzitul între Autostrada A2/A4 București – Constanța și sudul litoralului românesc, pe Podul rutier peste Canalul Dunăre - Marea Neagră, situat în Portul Constanța.
În zona Agigea, au fost amplasate panouri de informare și dirijare a tranzitului în punctele cheie ale traseului. În plus față de aceste măsuri, șoferii au suportul Poliției rutiere, care în zilele aglomerate ajută la decongestionarea traficului.
Ministrul Transporturilor, Sorin Bușe, s-a deplasat astăzi, 11.08.2016, în teren - pe podul Agigea, pentru a se asigura de implementarea măsurilor ce fluidizează circulația rutieră în zonă.

"Suntem în plin sezon estival, numărul turiștilor care-și petrec vacanța la mare este în creștere, iar podul Agigea este aprope în permanență blocat din cauza numărului mare de conducători auto care aleg să-l traverseze ca să ajungă în stațiuni. Însă puțini știau de existența podului din Port, care poate fi folosit ca rută alternativă fără probleme. Acum am luat toate măsurile necesare pentru ca traficul să se decongestioneze și oamenii să nu mai piardă încă o oră în trafic de la ieșirea de pe A2 până la hotel", a declarat ministrul Sorin Bușe.

Ministrul a mai discutat cu reprezentanții ministerului și cei ai CNADNR despre alternativa Techirghiol – soluția unui drum național de 22 de km, poziționată la o distanță de aproximativ 1 km de aria protejată ROSPA Lacul Techirghiol. Proiectul face parte din Masterplanul General de Transport și va asigura fluența traficului rutier pe tot parcursul anului între nordul și sudul litoralului. Drumul național de la Techirghiol va lega porturile românești la Marea Neagră, dar și România cu Bulgaria din punct de vedere rutier. Finanțarea se va realiza prin fonduri structurale (85%) și prin co-finanțare de la bugetul de stat (15%).





Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Nu prea ajuta din cauza modului tampit in care e gandit acel nod. Bretelele pentur A4, cele care ar putea prelua trafic spre sudul litoralului pe podul nou, se desprind la dreapta destul de aproape de nod (conform normativ). Insa deseori blocajul e mai spre est decat acel punct, asa ca oricine ar vrea sa utilizeze solutia "podul nou" se trezeste ca trebuie sa astepte in blocaj (sau eventual foloseste banda de urgenta daca nu cumva aceasta nu e deja blocata).
Si in situatia asta nu sunt numai autoturismele ci si vehiculele grele ce au treaba in port.

Pe de alta parte nici solutia cealalta nu ar fi fost de dorit (adica bretelele pentru a iesi in DN39 sa se desprinda la dreapta iar pe sensul inainte sa fie pentru continuarea spre port (A4). Da, ne putem inchipui ca intr-o asemenea varianta constructiva ar fi ramas libera o banda de circulatie (cea de langa axul drumului) care ar fi permis celor ce vor sa foloseasca noul pod sa ocoleasca blocajul provocat de cei care parasesc autostrada spre DN39. DAR am fi obligat tirurile in drumul lor spre port sa foloseasca banda de langa axul drumului, ceea ce e o solutie cu risc mare de accidente.

La cum se prezinta situatia acum eu consider ca acel capat de autostrada, sensul B-CT exclusiv, ar trebui modificat astfel:
1. amenajarea actualelor benzi (2+banda de urgenta) ca 3 benzi fara banda de urgenta  pe sectorul dintre unirea cu banda A4, sensul Ovidiu - Agigea, si pasajul DN39E (adica 1,4km lungime)
2. imediat dupa pasajul DN39E pana in actualul nod (adica circa 2,6km) ar trebui amenajati astfel:
- primul kilometru cu 4 benzi (deci inca o banda in stanga) si presemnalizare clara a directiilor)
- cu 1,5km inante de actualul nod se va desprinde la dreapta A4 ca si continuare spre port si podul nou(pe acest sector A2 si A4 vor fi 2+1)

Daca nici asa nu vor functiona lucraruile, atunci as lua in calcul desfiintarea acelui drum agricol aflat intre piloni si culee si construirea A4 pe acea zona (iar desprinderea din A2 s-ar face inca de la nodul actual A2-A4.

Totul trebuie gandit astfel incat separarea dintre traficul spre DN39 si cel spre port/podul nou sa se faca cat mai la est, cat mai departe de actualul sens giratoriu.



vancouver

Quote from: TibiV on August 11, 2016, 06:59:26 PM
http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1253-11-08-2016

Quote
Fluidizarea traficului pe Podul Agigea

Participanții la trafic au la dispoziție o rută alternativă mai bine semnalizată pentru tranzitul între Autostrada A2/A4 București – Constanța și sudul litoralului românesc, pe Podul rutier peste Canalul Dunăre - Marea Neagră, situat în Portul Constanța.
În zona Agigea, au fost amplasate panouri de informare și dirijare a tranzitului în punctele cheie ale traseului. În plus față de aceste măsuri, șoferii au suportul Poliției rutiere, (...)

Bravo. O treaba buna.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

TibiV

Mergea si la "Centuri", dar postarea este punctuala despre podul peste Jiu...

https://www.facebook.com/DrumuriNationaleGorj/posts/710524979085564
(SDN Tg.Jiu are propriul cont de FB...  Postarea este de pe 9 august)

Quote
Sa început livrarea grinzilor podul peste Jiu. Acest pod are tablier metalic, deschiderile podului fiind una de 90 de metri si doua de 70 de metri.
Tablierul metalic este tip "corten", acesta nu necesita lucrări de întreținere periodice.
In aceiași zona se lucrează la amenajarea albiei râului Jiu, pentru a dirija apa între pilele podului si a o îndepărta de dig.













Fotograf bun la Tg,Jiu...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

#1916
Quote from: cristi5 on August 05, 2016, 12:38:35 AM
Ieri (joi) la Curtici trecerea la nivel cu CF de la intrarea in oras era inchisa si se trecea pe viaduct. Asa cum s-a discutat, din multe directii se intra pe viaduct dupa curba stransa la 90 grade.

Am pus ceea ce am vazut pe OSM. Am marcat si trecerea la nivel cu access=no

https://www.openstreetmap.org/changeset/41431725#map=19/46.33741/21.29954

O intrebare: am vazut un drum in partea de nord a pasajului, paralel cu acesta, in estul CF (spre oras), care duce in intersectia pasajului cu strada Ion Metianu. Stie cineva de unde vine acel drum? Inaintea construirii pasajului exista acolo o strada infundata care ducea pana la CF. Or fi facut un drum "lipit" de pasaj pt inlocuirea acelei strazi? Exista un astfel de inlocuitor si la sud de pasaj, sau doar la nord?

Mutlumesc pt orice informatii, trebuie adaugat acest drum/drumuri pe OSM.

NGC

#1917
Quote from: NGC20 on July 26, 2016, 02:10:35 PM
Quote from: NGC20 on July 23, 2016, 04:42:42 PM
Quote from: marius_ar on July 22, 2016, 07:28:28 PM
QuoteLicitația pentru pasajul de la CET a fost anulată!
...
Astfel, conform informațiilor primite de la CNADNR, procedura de licitaţie deschisă organizată pentru atribuirea contractului "Finalizarea lucrărilor, rest de executat aferente obiectivului <<Pasaj denivelat pe Varianta de Ocolire Arad peste liniile CF Brad – CF Curtici – DJ 709B>>" a fost iniţiată prin publicarea în SEAP a anunţului de participare  din 10 decembrie 2015. Şedinţa de deschidere a ofertelor a avut loc 9 mai 2016, iar în 12 iulie autoritatea contractantă a transmis operatorilor implicaţi în procedură comunicările privind rezultatul procedurii de atribuire.

"Potrivit raportului procedurii aprobat de către directorul general, comisia de evaluare a anulat procedura de licitaţie deschisă organizată pentru atribuirea contractului, în conformitate cu prevederile art. 209 alin 1 lit a) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificările şi completările ulterioare, deoarece au fost depuse numai oferte inacceptabile şi/sau neconforme".
...
Articolul complet: http://www.aradon.ro/licitatia-pentru-pasajul-de-la-cet-a-fost-anulata/1667952

Quote from: adrian rosca on July 22, 2016, 08:21:57 PM
^Pe SEAP apare ca fiind inca in desfasurare. ?!?!?!

Exista cel putin 2 motive pentru care inca nu apare anulata in SEAP.

1) 10 zile pentru contestarea anularii procedurii.

2) Articolul 98, alineatul 2 din HG 925/2006 (normele de aplicare a OUG 34/2006).
Quote(2) In cazul in care procedura de atribuire a fost anulata conform prevederilor art. 209 din ordonanta de urgenta, autoritatea contractanta are obligatia transmiterii spre publicare, in termen de cel mult 48 de zile de la emiterea deciziei de anulare, a unui anunt specific in acest sens.

Acel alineat este prea permisiv, dar sa vedem ce ne aduce luna August. ;)

Oricum, va tin la curent cand stim ceva sigur.

[...]

Anularea licitatiei a fost contestata. Vom vedea, dar poate este mai rapid asa decat prin organizarea unei noi licitatii.

CNSC a respins anularea licitatiei si a obligat CNADNR la reevaluarea ofertelor TEHNODOMUS si VIA CARPATIA CONSULT.

Oare cum vor schimba jurnalistii de mai sus acum placa cu "Licitația pentru pasajul de la CET a fost anulată!"? :lol:

Se mai poate contesta la CAB, dar probabil CNADNR nu o va face.

Sunt curios daca vin si cu vreun comunicat sau apeleaza din nou la "transparenta" doar atunci cand le convine.

GDPR


alecu26

Pasadia....acum am văzut postarea ta referitoare la nod agigea a lui A4. Acel nod e o cretinatate.....proiectat așa la faza de SF...și nu sa mai putut schimba ulterior ca parte din prcesul design and build.
Încarcă atât normele de proiectare cât și cele de bun simt (știu ca exista exemple în europa ca sa mai făcut asa). Normativul spune clar ca ca părăsirea și intrarea pe autostrada se fac doar prin  partea dreapta. În plus e și anormal ca, ca sa continui pe Autostrada ieși prin dreapta....și ca sa ieși. ..continui drept înainte. În plus bretelele acelea sunt în curbe strânse cu limitare la 80% și și suprainaltare la maxim. .parcă mai mult de 5%.
Compromisul parcă a fost sa se pună semnul de sfârșit autostrada înainte. ..și astfel acel nod poate fi strutocamila care e.
Drumurile noastre POATE;