Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote from: valik319 on July 27, 2016, 09:37:16 PM
e pe centura Targu Jiu intre dn67 si cf202

Si eu m-am gandit ca (dpdv logic) ar trebui sa fie centura Tg.Jiu, ca doar postarea era de la SDN Tg.Jiu.
Dar...
Quote from: TibiV on July 27, 2016, 08:49:40 PM
https://www.facebook.com/DrumuriNationaleGorj/posts/704797016325027

Quote
Pasajul peste Amaradia si calea ferata, in zona Romanești, începe sa prindă contur.
Au fost montate primele grinzi la pasaj.

... raul Amaradia NU trece pe langa Tg.Jiu !... :lol:
Exista un Romanești langa Tg.Jiu (nu Românești, ca cel de langa Craiova)

Caz in care baietii de la CNADNR au probleme grave cu geografia... :D
(Bine, nu sunt primele si nici cele mai grave probleme ale lor...)
Dar in cazul in care vorbim despre Tg.Jiu nu pot fi decat doua rauri: raul Jiu sau raul Șușița.
Raul Amaradia pur si simplu nu trece pe langa Tg.Jiu... :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

marius_ar

Asa se circula in iulie 2013 pe DN7 Centura Arad Nord:

https://youtube.com/v/OZYO-gc5P7U

Din pacate, la fel se circula si in 2016, cu cele 2 pasaje peste CF aflate in acelasi stadiu al constructiei ca acum 3 ani...

iuli

Trist... Am sa ies la pensie sau vor fi masini care zboara pana cand vor fi facute pasajele astea. Intre timp se fac centuri prin localitati unde traficul zilnic e o dacie 1300, 3 carute si 5 biciclete.  >:(
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

TibiV

Vechiul pod Agigea in lucru.
In lucru pentru o noua perioada de prelungire. A cata prelungire ?....
https://www.facebook.com/cnadnr/posts/1727711880822217
Quote
până la data de 01.09.2016 se mentine măsura de restricţionare a circulaţiei autovehiculelor cu MTMA ≥ 5 tone pe podul de la Agigea, situat pe DN 39 la poziția kilometrică 8+988



Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ovideatza

Pai nu lucreaza. Foarte rar am vazut ceva miscare reala acolo.
Cand poate sa ia sa schimbi toate acele cabluri si sa refaci suprafata de rulare? Inainte/dupa te ocupi si de structura "ascunsa".

La Giurgeni cred ca aprox 1 an a durat toata reabilitarea, dar lucrau permanent, de fiecare data cand treceam erau echipe. E drept, nu e suspendat. Dar la Agigea se aduna deja anii.

Si traficul se blocheaza fix in acele 2 locuri unde se strange la o banda/sens:  pod Agigea si  centura Eforie Nord (fie pe un sens fie pe celalalt, in functie de cum e semnalizata folosirea celor 3 benzi).

florin74

S-au conexat dosarele la Pasajul Domnesti (cele 2 contestatii, ale Maultauro si Drumuri si Poduri Gheorghieni)
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000338122&id_inst=2

Noul termen 05.08.2016
Dosar de urmarit
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000337907&id_inst=2

Harry

^^ Contractul de reparatii la podul vechi este suspendat

alecu26

Și contează?  Ce...se grăbește cineva?
Apropo ...pe proiectantul care a greșit atât de flagrant proiectul îl I treaba cineva de sănătate?  Nu de alta...dar parcă de aia e suspendat....unele cantități au crescut de zeci de ori...soluțiile nu se potriveau deloc cu situația reala....etc etc.
Drumurile noastre POATE;

Harry

Podul mai are si hibe "din fabrica" . Chiar la inaugurare s-a blocat liftul intr-unul din picioare. Dar deja se fac 6 ani de cand e in lucru e bataie de joc. parca e pasajul IPMC deja vu. 10 ani a durat pana astia de la Min Transporturilor l-au finalizat. Noroc cu Anca Boagiu ca a tras bani pt proiectele mari de infrstructura din Ct.

cristi5

#1899
Ieri (joi) la Curtici trecerea la nivel cu CF de la intrarea in oras era inchisa si se trecea pe viaduct. Asa cum s-a discutat, din multe directii se intra pe viaduct dupa curba stransa la 90 grade. Pe langa ca tirurile au o problema in a lua asa curba stransa, multe vehicule mari vor avea probleme la urcare pt ca aproape stau pe loc in curba, deci pe viaduct "nu au demaraj".

vancouver

Orice camion modern are "demaraj" suficient. In Franta si Germania avem urcari de 7-8% pe cate 1-2 km de autostrada. Daca se face un ambuteiaj acolo ce face, da inapoi? Hai sa fim seriosi. Discutiile astea cu "demarajul" numai si numai in Romania le-am auzit.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

NGC

PREMIERA pentru 2016 !!!

CNADNR a lansat ieri prima licitatie "adevarata" pentru 2016.

Este vorba despre "Revizuirea si Actualizarea Proiectului Tehnic - Pasaj Mogosoaia peste DN1A, inclusiv rampele aferente, Bretelele 7 si 8 Obiect 7 intre km 66+540 si km 67+340".
Valoare estimata: 209.713,00 RON fara TVA
Termen limita pentru depunere oferte: 19.08.2016
Termen limita pentru evaluare oferte: 13.09.2016

Quote- Revizuirea si actualizarea Proiectului Tehnic, inclusiv Detaliile de executie pentru Pasaj Mogosoaia inclusiv rampele aferente bretelele 7 si 8 – Obiect 7;
- Revizuirea Proiectului tehnic pentru relocare/protejare utilitati si detalii de executie;
- Revizuirea si actualizarea Proiectului Tehnic implica si obtinerea tuturor avizelor necesare pentru autorizatia de construire si inclusiv pregatirea DTAC in vederea obtinerii autorizatiei de construire in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
- Liste de cantitati pe categorii de lucrari, confidential si indicatori tehnico-economici, inclusiv Documentatia de atribuire pentru contractul de executie lucrari

cristi5

^^ pai de urcat pot urca dar exista o singura banda pe sens... Am avut in fata o betoniera care a urcat cu 5-10 km/h si ne-a umplut de fum. Tocmai asta va crea ambuteiaje. In plus sunt multe utilaje agricole acolo, nu toate sunt "state of art". La coborare un tractor cu remorca dadea inapoi de pe pod, nu pricep de ce. De fapt am o banuiala: pe partea de est, la nord de pod, exista un drum care vine paralel cu podul dinspre linii, iar respectivii trebuie sa intoarca practic pt a urca pe pod... Un adevarat balamuc intr-un capat de tara :) Per total cred ca e mai bine decat o trecere la nivel, "but only just".

rocklee

din ce inteleg  ???.... numai licitarea proiectului ...nu si constructia lui... :)

dr4qul4

oricum e bine. Macar proiect sa faca. Decat nimic...

Acolo nu e nevoie de nod pe 3 nivele cum spunea un coleg. E de ajuns un simplu pasaj. DIn ce inteleg, e peste DN1A, asadar giratoriul va fi la sol, iar centura va trece peste.
DN1A se blocheaza acum, dar doar pentru ca se intersecteaza la nivel cu DNCB, sunt destul de putini cei care schimba directia de mers acolo.
Sper sa nu dureze si reactualizarea asta vreo 2 ani.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024