Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ioandorin

cristi5:...la asta -<<Pasaj denivelat pe Varianta de Ocolire Arad peste liniile CF Brad – CF Curtici – DJ 709B>> NU MAI ESTE mult de lucru : realizarea unei rampe, legaturile cu actuala centura si ce tine de partea de rulare :turnarea stratului de beton (care nu cred ca este turnat pe toata lungimea pasajului),a asfaltului,a parapetilor de protectie si eventual al iluminatului ! Celalalt este intr-un stadiu mult mai precar :pilonii turnati doar pe partea cu orasul (si aceeia cu probleme din cate se auzea),iar pe partea cealalta doar fundatia pana nivelul solului unde balteste apa cand ploua si cativa piloni la nivel de...armaturi de fier beton ! Plus ca aici este nevoie de relocari de LEA,fiind in apropiere de uzina electrica! PACAT,CA ACOLO ZAC PE JOS,INTRE BALARII SI GRINZILE PASAJULUI,DE O PARTE SI DE ALTA A CF ARAD-DEVA !!!

NGC

Quote from: cristi5 on July 24, 2016, 11:47:28 AM
Asa ca intreb: e posibil ca o licitatie sa fie pregatita prost in mod intentionat pentru a fi anulata si a face lucrurile sa treneze? Ca apoi cand un partid prieten respectivului functionar vine la putere sa se rezolve totul ca prin farmec pt a arata virilitatea administrativa a noii guvernari?

De ce nu? Ei "s-au straduit", dar n-a fost sa fie.

Quote from: cristi5 on July 24, 2016, 11:47:28 AM
In alta ordine de idei inteleg ca nu mai e mult de lucru la pasaje... Nu exista alternative la licitatie? Ca asa o putem tine tot intr-o anulare.

Daca tot au avut ideea nastrusnica de a repara OS3 cu forte proprii, de ce sa nu aiba aceeasi idee si aici?
Ar fi interesant de vazut motivarea pentru care probabil ca ar evita acest lucru, in comparatie cu motivarea pentru care s-au bagat la OS3.

slartibartfast

Quote from: cezar.ionescu on July 24, 2016, 10:45:05 AM
Stitil daca exista in plan un pasaj la Drajna peste CF pe DN 21?

Nu este nici acum, deși am mai vorbit aici despre asta: centură la Drajna și pod peste DN3A și CF București-Constanța pe DN21 ar face ca drumul Slobozia-Călărași să devină o pasăre rară în România: șosea națională între două reședințe de județ care nu trece prin nicio localitate. Ca să nu mai vorbesc de cât de dreaptă e.

MRS

Quote from: Hory1987 on July 23, 2016, 03:17:10 PM...

Astazi se circula alternativ pe UN sens, ''la paleta'', nu stiu cine ce a finalizat sau ce inseamna pentru ei ''a finaliza''
Exista utilaje pe la jumatatea podului pe sensul spre BG.


https://www.google.ro/maps/@43.8889114,26.0101614,15z/data=!5m1!1e1




A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

adiarc

As vrea sa întreb....se lucrează si in rest,in afara de pod ?adica era vb ca se reabilitează si cei câțiva km,pana la vama,pana la pod,aflați intr-o stare deplorabila ?
Multumesc.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

#1880
Quote from: adiarc on July 25, 2016, 07:35:31 PM
As vrea sa întreb....se lucrează si in rest,in afara de pod ?adica era vb ca se reabilitează si cei câțiva km,pana la vama,pana la pod,aflați intr-o stare deplorabila ?
Multumesc.

Facem alt drum pe rau in jos, altul mai mandru si mai frumos...
Deocamdata doar il desenam, conform sintezei NGC20
Quote
[163984] / 29.10.2015: "Servicii de proiectare in faza SF pentru obiectivul : "Drum de legatura DN 5 km 60+500 – soseaua de centura Pod Prieteniei km 61+400" (7 km drum nou)"
    Oferte deschise in 14.12.2015: 7 oferte
    Stadiu actual licitatie: Contract atribuit in 04.04.2016 conform anuntului de atribuire [168384] / 20.04.2016 catre 3TI PROGETTI ITALIA (loc 4)
    Valoare estimata:  915.246,39 RON fara TVA
    Valoare atribuire: 545.040,10 RON fara TVA
Aia 10 bani dupa virgula sunt mortali... :D

Variantele studiate le gasesti in postarea lui NGC20: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=7.msg94046;topicseen#msg94046
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

#1881
Quote from: NGC20 on July 23, 2016, 04:42:42 PM
Quote from: marius_ar on July 22, 2016, 07:28:28 PM
QuoteLicitația pentru pasajul de la CET a fost anulată!
...
Astfel, conform informațiilor primite de la CNADNR, procedura de licitaţie deschisă organizată pentru atribuirea contractului "Finalizarea lucrărilor, rest de executat aferente obiectivului <<Pasaj denivelat pe Varianta de Ocolire Arad peste liniile CF Brad – CF Curtici – DJ 709B>>" a fost iniţiată prin publicarea în SEAP a anunţului de participare  din 10 decembrie 2015. Şedinţa de deschidere a ofertelor a avut loc 9 mai 2016, iar în 12 iulie autoritatea contractantă a transmis operatorilor implicaţi în procedură comunicările privind rezultatul procedurii de atribuire.

"Potrivit raportului procedurii aprobat de către directorul general, comisia de evaluare a anulat procedura de licitaţie deschisă organizată pentru atribuirea contractului, în conformitate cu prevederile art. 209 alin 1 lit a) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificările şi completările ulterioare, deoarece au fost depuse numai oferte inacceptabile şi/sau neconforme".
...
Articolul complet: http://www.aradon.ro/licitatia-pentru-pasajul-de-la-cet-a-fost-anulata/1667952

Quote from: adrian rosca on July 22, 2016, 08:21:57 PM
^Pe SEAP apare ca fiind inca in desfasurare. ?!?!?!

Exista cel putin 2 motive pentru care inca nu apare anulata in SEAP.

1) 10 zile pentru contestarea anularii procedurii.

2) Articolul 98, alineatul 2 din HG 925/2006 (normele de aplicare a OUG 34/2006).
Quote(2) In cazul in care procedura de atribuire a fost anulata conform prevederilor art. 209 din ordonanta de urgenta, autoritatea contractanta are obligatia transmiterii spre publicare, in termen de cel mult 48 de zile de la emiterea deciziei de anulare, a unui anunt specific in acest sens.

Acel alineat este prea permisiv, dar sa vedem ce ne aduce luna August. ;)

Oricum, va tin la curent cand stim ceva sigur.

Revin cu 2 informatii referitoare la acest pasaj.

1) Anularea licitatiei a fost contestata. Vom vedea, dar poate este mai rapid asa decat prin organizarea unei noi licitatii.

2) Contractul pentru "Elaborare expertiza tehnica necesara stabilirii masurilor de remediere a lucrarilor executate la obiectivul de investitii "Pasaj denivelat pe varianta de ocolire Arad peste liniile CF Brad - CF Curtici - DJ 709B"" a fost atribuit in 28.06.2016 catre CONSULTANTA PENTRU INFRASTRUCTURI TERESTRE CONSIT contra 12.600,00 RON fara TVA, cu termen de realizare a expertizei de 7 zile de la ordinul de incepere.
Expertiza a fost finalizata in 12.07.2016.

GDPR

Tehnodomus a contestat, nu? Pe site-ul CNSC apare dosarul 1636 cu numarul de inregistrare 22777 din 26.07.2016.

NGC

#1883
S-ar putea sa fi fost ei, dar atunci, daca ne luam dupa OUG 34/2006, nu se potriveste cu ce a zis CNADNR, adica faptul ca i-a instiintat pe 12 Iulie.
Trebuie sa verific.

NGC

^^^ S-a clarificat problema.

A contestat TEHNODOMUS, dar dupa noua Lege 101/2016, iar licitatia s-a organizat dupa OUG 34/2006.

NGC

#1885
Aveti mai jos motivul pentru care a fost respinsa oferta TEHNODOMUS.



:o :o :o

TibiV

https://www.facebook.com/DrumuriNationaleGorj/posts/704797016325027

Quote
Pasajul peste Amaradia si calea ferata, in zona Romanești, începe sa prindă contur.
Au fost montate primele grinzi la pasaj.







Stie cineva ce pasaj este asta ?
In zona Romanesti (la nord de Craiova) gasesc raul Amaradia, dar nu gasesc nici o cale ferata...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

Probabil este unul dintre pasajele centurii Tg. Jiu.  Pe centura Tg. Jiu sunt mai multe pasaje, cum ar fi peste DN67 si peste CF acesta la Românesti. Probabil ar trebui sa discutam pe threadul de variante de ocolire.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

valik319

e pe centura Targu Jiu intre dn67 si cf202

boer_escu

Quote from: adiarc on July 25, 2016, 07:35:31 PM
As vrea sa întreb....se lucrează si in rest,in afara de pod ?adica era vb ca se reabilitează si cei câțiva km,pana la vama,pana la pod,aflați intr-o stare deplorabila ?
Multumesc.

S-a reabilitat portiunea dintre pod si prima benzinarie ( Petrom, cred) dinspre Giurgiu. A ramas foarte prost doar drumul de la aceasta benzinarie spre Giurgiu. Informatia e de acum o saptamana cand am revenit din Grecia.