Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

Quote from: NGC20 on July 01, 2016, 09:05:32 AM
Quote from: NGC20 on March 09, 2016, 10:15:55 PM
^^^ Nu cred ca am scapat asa usor pentru "Proiectare si executie Pasaj Suprateran pe DJ602 Centura Bucuresti - Domnesti".

MALTAURO a contestat la CAB, deci se mai prelungeste.

Si a contestat si DRUMURI SI PODURI GHEORGHENI.

Azi a fost termen la CAB.

19.07.2016

QuoteSolutia pe scurt: în vederea administrării probelor şi pentru a se discuta excepţia conexării cauzei la dosarul nr.4747/2/2016, amână cauza la data de 03.08.2016, CV2R.

Allex

Azi am trecut prin Crasna (VS) si iar mi-am amintit de celebrul podet de pe DN24. Si iar m-au apucat nervii. De cel putin 10 ani sta asa. Cum e posibil sa nu se repare, dupa atata timp, un amarat de pod? Cum de nu a fost si el reparat la proaspata reabilitare facuta chiar de UMB? E pacat de la Dumnezeu pe o sosea asa frumoasa cum e DN24 (de la Iasi la Tecuci) sa avem asemenea rusine.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

boer_escu

Astazi de podul peste Dunare de la Giurgiu se asternea ultimul strat de asfalt (acum 10 zile in nu era turnata placa de beton pe cativa metri lungime). Asadar nu mai poate fi mult pana se va da drumul la trafic fara restrictii.

Astazi pe sensul de intrare in tara am asteptat doar 5 minute la pod, plus alte 20 la granita.

ovideatza

#1864
^^

Cineva de pe forum a zis la un moment ca acel pod a fost pur si simplu "uitat" la proiectare, limitele celor 2 proiecte (este Albita-lim Galati + Crasna-Iasi) neintalnindu-se, de aceea a ramas podul, trecerea CF si acele cateva sute de m pana la robdul Crasna. Stupid, dar posibil.
Iar ca sa se faca, nu au mai reluat intregul proces.

De ce nu au facut atunci o licitatie suplimentara pt diferenta ramasa neacoperita ar trebui sa ne spuna cei de la directia de investitii din CNANDR.

north

Ei...
Într-adevăr, în documentația de licitație aferentă reabilitării DN 24 Crasna - Iași scrie (p. 58) "The start of the road section to be rehabilitated is located at chainage 105+700, ie immediately after the existing steel bridge over Lohan river and after the junction with road DN 24B, outside the village of Crasna. The end of the road is located in the Municipality of Iasi." La fel în anexa la acordul de împrumut scrie clar că limitele sunt între km 105+700 și km 197+040 (link la pagina relevantă).
De ce?
Pentru că podul era deja inclus, la momentul semnării acordului de împrumut, în programul de reparații capitale, lucrările fiind programate pentru 2008-2009 (vezi, spre exemplu, acest răspuns din 12/2006 la o interpelare). Într-adevăr, în 2007, DRDP Iași a demarat licitația pentru serviciile de proiectare pentru acest pod. Ce s-a întâmplat însă apoi... nu știu.

Acuma însă cineva ar putea întreba: "OK, OK, dar de ce nu a fost inclusă în contractul de reabilitare minisecțiunea de câteva sute de metri dintre intersecția cu DN 24A - sensul giratoriu de la Crasna - și pod?" Răspunsul îl găsim tot în acel răspuns la interpelare: în programul de investiții cu finanțare de la bugetul de stat era inclusă și realizarea unui pasaj CF în locul trecerii la nivel existente:



[S-ar putea spune că este discutabil ce căuta acel proiect pe listă - din punctul de vedere al oportunității - chiar și atunci, când încă mai circulau trenuri pe linia 604 - trenurile de marfă nu știu câte erau, cele de persoane fiind trei perechi pe zi, ulterior a fost chiar și o Săgeată pe relația Crasna - Huși. Pe de altă parte, este totuși vorba de principala legătură a unui municipiu reședință de județ la rețeaua de drumuri naționale.
Astăzi nu mai circulă nimic, ultimele trenuri de marfă trecând în 2011 iar de călători în 2012.]
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

NGC

^^^ Din raspunsul acesta din 26.08.2013, rezulta ca DRDP Iasi a obtinut aprobarea BEI pentru finantarea sectiunii Km 105+200 - 105+700 din imprumutul 23.840 de la BEI.

Licitatia "Servicii de proiectare - "Reabilitare pod pe DN 24, km 105+678 la Crasna"" a fost pana la urma lansata in 04.10.2007 si a fost atribuita in 06.03.2008 catre POD PROIECT contra 48.500,00 RON fara TVA, dar nu stiu sa se fi finalizat contractul.

marius_ar

QuoteLicitația pentru pasajul de la CET a fost anulată!
...
Astfel, conform informațiilor primite de la CNADNR, procedura de licitaţie deschisă organizată pentru atribuirea contractului "Finalizarea lucrărilor, rest de executat aferente obiectivului <<Pasaj denivelat pe Varianta de Ocolire Arad peste liniile CF Brad – CF Curtici – DJ 709B>>" a fost iniţiată prin publicarea în SEAP a anunţului de participare  din 10 decembrie 2015. Şedinţa de deschidere a ofertelor a avut loc 9 mai 2016, iar în 12 iulie autoritatea contractantă a transmis operatorilor implicaţi în procedură comunicările privind rezultatul procedurii de atribuire.

"Potrivit raportului procedurii aprobat de către directorul general, comisia de evaluare a anulat procedura de licitaţie deschisă organizată pentru atribuirea contractului, în conformitate cu prevederile art. 209 alin 1 lit a) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificările şi completările ulterioare, deoarece au fost depuse numai oferte inacceptabile şi/sau neconforme".
...
Articolul complet: http://www.aradon.ro/licitatia-pentru-pasajul-de-la-cet-a-fost-anulata/1667952

GDPR

#1868
^Pe SEAP apare ca fiind inca in desfasurare. ?!?!?!

clau

Nu pot sa cred! Sa se anuleze o lucrare de 1-2 luni( pasajul CET Arad) care sta de 5 ani la 80% gata... Bataie de joc!

Horațiu 87

Pe Podul de la Giurgiu se circula acum pe ambele sensuri.
Lucrarile la partea carosabila au fost finalizate. Trebuie doar sa fie trasate marcajele.
Va ramane un singur punct de lucru mobil, care se va muta periodic pentru a minimiza disconfortul soferilor. Acesta va executa lucrari de sablare si vopsitorie a tablierului metalic.
Este prima reabilitare majora de la darea in folosita a Podului de la Giurgiu,
in 1954.

















foto si info preluate de pe fb MT

NGC

Quote from: marius_ar on July 22, 2016, 07:28:28 PM
QuoteLicitația pentru pasajul de la CET a fost anulată!
...
Astfel, conform informațiilor primite de la CNADNR, procedura de licitaţie deschisă organizată pentru atribuirea contractului "Finalizarea lucrărilor, rest de executat aferente obiectivului <<Pasaj denivelat pe Varianta de Ocolire Arad peste liniile CF Brad – CF Curtici – DJ 709B>>" a fost iniţiată prin publicarea în SEAP a anunţului de participare  din 10 decembrie 2015. Şedinţa de deschidere a ofertelor a avut loc 9 mai 2016, iar în 12 iulie autoritatea contractantă a transmis operatorilor implicaţi în procedură comunicările privind rezultatul procedurii de atribuire.

"Potrivit raportului procedurii aprobat de către directorul general, comisia de evaluare a anulat procedura de licitaţie deschisă organizată pentru atribuirea contractului, în conformitate cu prevederile art. 209 alin 1 lit a) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificările şi completările ulterioare, deoarece au fost depuse numai oferte inacceptabile şi/sau neconforme".
...
Articolul complet: http://www.aradon.ro/licitatia-pentru-pasajul-de-la-cet-a-fost-anulata/1667952

Quote from: adrian rosca on July 22, 2016, 08:21:57 PM
^Pe SEAP apare ca fiind inca in desfasurare. ?!?!?!

Exista cel putin 2 motive pentru care inca nu apare anulata in SEAP.

1) 10 zile pentru contestarea anularii procedurii.

2) Articolul 98, alineatul 2 din HG 925/2006 (normele de aplicare a OUG 34/2006).
Quote(2) In cazul in care procedura de atribuire a fost anulata conform prevederilor art. 209 din ordonanta de urgenta, autoritatea contractanta are obligatia transmiterii spre publicare, in termen de cel mult 48 de zile de la emiterea deciziei de anulare, a unui anunt specific in acest sens.

Acel alineat este prea permisiv, dar sa vedem ce ne aduce luna August. ;)

Oricum, va tin la curent cand stim ceva sigur.

ioandorin

...cred că mă pun să organizez..."sărbătoarea vecinilor...pasajului" ăsta nenorocit ! Între un mic si o bere mai punem câte o lopată de umplutură la rampă, apoi de asfalt ! Asa poate se termină înainte de...decembrie 2018 !


cristi5

#1874
In legatura cu pasajele din Arad, acum 2 ani erau niste panouri mari pe care scria ca guvernul de atunci a taiat finantarea. Cred ca era scris si numele partidului, conflictul politic in jurul pasajelor era destul de clar.

Asa ca intreb: e posibil ca o licitatie sa fie pregatita prost in mod intentionat pentru a fi anulata si a face lucrurile sa treneze? Ca apoi cand un partid prieten respectivului functionar vine la putere sa se rezolve totul ca prin farmec pt a arata virilitatea administrativa a noii guvernari?

In alta ordine de idei inteleg ca nu mai e mult de lucru la pasaje... Nu exista alternative la licitatie? Ca asa o putem tine tot intr-o anulare.

Observatia e valabila si pt alte poduri (Gilau spre exemplu). Sunt puncte ideale de blocaj, sta infrastructura nefolosita de ambele parti. De-aia sunt aruncate in aer la razboi. Poate ar trebui sa existe prevederi care sa faciliteze contractarea lor, asa incat cetateanul platitor de taxe sa nu treaca ani de zile pe langa santierul podului, injurand statul care n-a fost capabil sa il termine.