Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vancouver

#1665
Implenia pare sa fie cea mai mare firma de constructii din Elvetia. Recent a cumparat parti importante din Bilfinger Berger. Posibil ca oferta de la Arad sa fie facuta de o fosta divizie a Bilfinger, acum integrata in Implenia. (http://www.bilfinger.com/presse/pressenotizen/artikel/article/ausrichtung-auf-engineering-und-services-bilfinger-verkauft-division-construction-an-implenia/)
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

iuli

Da, sunt firme serioase si au lucrat pana acum calitativ. Dar Tehnodomus a mai aratat ca nu are logistica necesara. Stadionul UTA intarziat pentru ca a trebuit sa faca malul Begai in Timisoara. Abia dupa ce au terminat proiectul asta au reinceput stadionul. Acum, daca castiga cum isi mai impart prioritatile?
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

clau

La pasajul asta e de lucru 2-3 luni maxim...

aditd

#1668
Si pana la urma Uta si pasajul sunt in acelasi oras. Mai duci un muncitor/utilaj de la un santier la altul (daca chiar e lipsa)

alin_simeriaveche

Speram ca pana la sfarsitul anului sa se atribuie si sa se semneze. De obicei pe astfel de lucrari nu prea se bat in contestatii

NGC


Denis

Imi poate explica cineva de ce autostrada ocoleste cu totul Municipiul Iasi? Nu s-a gasit un traseu mai bun?

Allex

^
nu e topicul potrivit pt intrebare. Vezi ca ti-am raspuns aici
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova


GDPR

http://www.b365.ro/cnadnr-mentine-restrictia-pentru-autovehiculele-de-peste-5-tone-de-pe-podul-agigea_250033.html

Pana la urma se lucreaza acolo, sau in continuare lucrarea e sistata din cauza neintelegerilor cu antreprenorul?

NGC

Quote from: NGC20 on May 06, 2016, 08:46:09 PM
Quote from: NGC20 on March 09, 2016, 10:15:55 PM
^^^ Nu cred ca am scapat asa usor pentru "Proiectare si executie Pasaj Suprateran pe DJ602 Centura Bucuresti - Domnesti".

[...]

cutter: "Va informez, dragi cetateni, ca astazi ar trebui sa se faca comunicarea cistigatorului de la pasajul Domnesti. De astazi ar trebui sa curga cele 10 zile, dupa care, daca nu mai contesta nimeni procedura, ramine definitiv cistigatorul licitatiei.

Nu va grabiti, pentru ca s-a contestat.

alecu26

la CNSC banuiesc.

Sincer, singura solutie care o vad la contestatiile astea, poate ne cineste cineva, e inundarea pietei cu proiecte.

Toate firmele se lupta pana la ultima picatura, sansa pentru orice proiectel. Din pacate nu exista nici un proiect suficient de matur pentru a fi lansat.
Drumurile noastre POATE;

TibiV

http://gov.ro/ro/guvernul/sedinte-guvern/informatie-de-presa-privind-proiectele-de-acte-normative-care-ar-putea-fi-incluse-in-sedinta-guvernului-romaniei-din-18-05-2016

Quote
INFORMAŢIE DE PRESĂ privind proiectele de acte normative care ar putea fi incluse în şedinţa Guvernului României din 18.05.2016

.....
6. PROIECT DE HOTĂRÂRE privind modificarea Hotărârii Guvernului nr. 626/2013 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Podul rutier peste Olt la Slatina, pe DN 65 km 48+570", judeţul Olt

Proiectul poate fi consultat la adresa:

http://www.sgg.ro/acte-normative/docs/2016/05/kj1rw4xcm5y7pqb3n296.pdf
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

ce pod e asta? unde e? e nou? Sa inteleg ca este SF si urmeaza si urmatoarele faze?
Drumurile noastre POATE;

florin74

#1679
E podul actual. Altul nu fac.  :lol: Este DALI, se consolideaza ca este nevoie

http://www.romania-actualitati.ro/podul_peste_olt_de_la_slatina_in_reabilitare_din_2016-79644


Ce lucrări vor fi executate
Reabilitarea podului peste Olt de la Slatina se va realiza după un procedeu tehnic asemănător celui de la Podul Giurgiu- Ruse însă pe perioada lucrărilor traficul rutier va fi închis pe ambele sensuri și deviat aproximativ 33 kilometri pe o rută ocolitoare
,,Tablierelor metalice li se va reface protecția anticorozivă dupa curațare la luciu metalic. Placa din beton armat existentă se va demola pe toată lungimea podului dupa ce se vor demonta toate elementele metalice care au legatura directă cu aceasta (parapet directional, dulapi metalici pentru trotuar, etc.)  Se va reface calea pe pod dupa realizarea unui sistem de hidroizolatie modern. Se vor reface rosturile de dilatatie de pe pile si culee și se vor monta bariere de siguranta de tip greu la marginea partii carosabile si vor fi reabilitati parapetii pietonali. Se va reface sistemul de iluminat pe pod." , conform indicatorilor tehnici.

Ruta ocolitoare
Pe toata durata de reabilitare a podului traficul va fi deviat, astfel:
În localitatea Ganeasa, DN 65, traficul se va devia pe drumul national   DN 64, pe o lungime de aproximativ 15 km, până în localitatea Strejești. Din DN 64, (unde se va amenaja o intersectie de tip giratoriu) traficul va fi deviat pe drumul judetean DJ 546G, pe o lungime de 5.7 km. Din drumul judetean DJ 546 G, traficul va fi deviat pe drumul judetean DJ 546, pe o lungime de 12,2 km, revenind în drumul national DN 65, în municipiul Slatina.

După realizarea lucrărilor la pod drumurile folosite ca variante de circulație, în funcție de degradarile înregistrate se vor repara.