News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

marius_ar

^^^ Asa e, dar se circula mult mai bine pe cel din Micalaca.
Am fost si eu in Gradiste azi si mi-a luat 5-10 minute sa il traversez.

Pasajul Micalaca, azi, din tramvai:
http://www.youtube.com/v/2GqLorvVk5s

iuli

Multumiri sebba si marius_ar.
Bine ca reabiliteaza si pasajul din Gradiste, cu toate ca nu de mult iarasi cica l-au reabilitat, nu? Acum vreo 3 ani parca...
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

sebba

mda, cam asa, 2-3 ani, dar nu a fost mare diferenta before/after, mai ales la liniile de tramvai si la "valuri"
sper ca de data asta sa le faca bine

offtopic: aradenii, cand ne vedem la o bere? sa mai punem tara la cale si fara keyboard ;)
Sailing away! S/Y Haimana

nirolf

QuotePodul de la Agigea, minat de rectificarea bugetară

Lucrările la două poduri de maximă importanţă pentru infrastructura de transport, anume  cel de la Agigea peste canalul Dunăre-Marea Neagră şi cel de la Giurgeni-Vadul Oii peste Dunăre, au fost oprite sau înce­tinite la maximum după ce Guvernul a amputat bugetul Mi­nis­terului Transporturilor la rectificarea din luna august. Finanţarea lucrărilor este asigurată parţial dintr-un credit acordat de către Banca Europeană de Reconstrucţii şi Dezvoltare (BERD) pentru repararea unui total de zece poduri importante din Dobrogea. Cele două poduri au fost incluse într-un singur lot cu cel de la Cernavodă, aici însă lucrările fiind încheiate. Reparaţiile nu pot continua deoarece în urma rectificării bugetului ministerului va fi redusă partea de cofinanţare a proiectului ce trebuie asigurată de România, afirmă constructori ce men­ţionează discuţii purtate cu directori ai CNADNR. Lucrările ar trebui terminate până la finele anului curent, dar par departe de punctul lor final.

Deoarece există pericolul distrugerii podului de la Agigea- nereparat niciodată substanţial de la deschiderea sa în 1983 - conducerea CNADNR a decis să asigure siguranţa traficului li­mi­tând la maxim 5 tone greu­tatea vehiculelor care îl traver­sează. ,,Săptămânal se rup 40 de sârme din toroane. Riscul este prăbuşirea podului", afirmă un constructor ce a discutat pro­blema cu directori din CNADNR.

Ruperea toroanelor a fost stopată după introducerea unor restricţii dure de viteză şi încărcare a vehiculelor pe pod, a afirmat recent la un post de televiziune directorul general al CNADNR. Întrebat de ,,România liberă" despre oprirea lucrărilor la cele zece poduri, Mircea Pop nu a negat informaţia, măr­ginindu-se să precizeze doar: ,,Avem discuţii cu Ministerul Finanţelor. Peste o săptămână vom şti proiectele  (care vor fi afectate de tăierea cofinanţărilor - n.r.)". Firma care face reparaţia podurilor de la Agigea şi Vadul Oii este Bilfinger Berger Austria. La finele lui  2010 compania austriacă a câştigat două contracte în valoare de 12,7 milioane euro, finanţate în proporţie de 57% de către BERD, pentru reparaţia acestora.

Articolul complet.

tonică

iete si 'minunea'... ;)
Fcc a updatat siteul cu imagini noi din septembrie din care se vede cum s-or lipit bcatile de puzzle intr-un dita'mai frumusete de pod:









Sa fie intr-un ceas bun si la iarna sa-l vedem terminat...

sebba

multumim ptr update!
cum devine utilizabil cum ma duc sa vad Sofia! abia astept, n-am mai fost p-acolo din '90 :)
Sailing away! S/Y Haimana

Ionut

Arata OK, nu cred ca e gata anul asta... :(

davyl

#232
Ionut, ce te face sa crezi asta? Eu sunt, personal, putin mai optimist. S-ar parea ca toamna asta va fi lunga si calduroasa, deci ar fi sanse ca vremea sa fie de partea lor.

Pe de alta parte, orice intarziere ar duce la pierderea fondurilor europene, care au fost prelungite deja si nu cred ca mai suporta o alta prelungire, deci ar avea tot interesul sa termine cat mai repede...

Dintr-o informatie aflata pe site-ul constructorului reiese ca pe 13 septembrie a avut loc o vizita a mai multor ambasadori din diferite tari europene. Din foto oficiala facuta atunci eu vad ca sunt aproape unite cele 2 tari prin acest pod:



ciprebbe

in poza asta erau 3 "gauri" intre cele 2 tari, la ora actuala mai este 1.
Mai e mult pana sa il finalizeze...nu cred ca le ajung 3 luni sa il finalizeze.... sa dea domnul...insa pana atunci sunt de acord cu ionut
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

tonică

poza-i mai veche decat celelalte postate de ei pe site care la randul lor sunt mai vechi decat data la care au fost postate. La ora actuala mai sunt in jur de 3 bucati de 'puzzle', intre pb11 si pb 12.
Eu am incredere ca vor termina podul tocmai din cauza banilor despre care pomenea si davyl, a riscului sa nu mai poata primi banii. Plus ca intr-acest caz spre fericirea tuturor guvernul roman nu mai are ce fonduri taia.. ;)

realistul

Salutare tuturor. Sunt nou pe aici dar foarte interesat de lucrarile de infrastructura. De la ultimul ,,puzzle" pana la finalizarea cailor de rulare totusi mai e ceva nu? La acest pod nu se face suprabetonare, hidroizolatie si apoi ce mai urmeaza?

davyl

Poze noi 24 septembrie 2012!



















Avanseaza, avanseza: hidroizolatie, lucrari cale ferata...  8)

udar

#237
mai tineti minte acest pod de unde este ?



asta a fost acum 6 saptamani


tonică

Tot de la podul de la calafat-vidin:






davyl

Quote from: udar on September 30, 2012, 10:25:33 PM
mai tineti minte acest pod de unde este ?



asta a fost acum 6 saptamani


La Oradea?
Daca ghicim, ce primim?  :lol: