Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

nenea_hartia


radutm

frumos proiect. la timisoara se vorbeste de 20 de ani de pasaje peste calea ferata dar nu se intampla nimic, pe motiv ca nu sunt bani...bine ca la sibiu se poate
cont inchis

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

bogdymol

Podul de la Viperesti din drona. Pod auto din lemn suspendat.





sursa: facebook.com/trafictube
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Harry

Administraţia portuară are în vedere realizarea unui nou pod rutier. Acesta este vital pentru dezvoltarea insulei artificiale din mjlocul portului.
Valoarea proiectului se ridica la peste 36 milioane de euro, investiţia urmând a fi cofinanţată din bani europeni.
Podul va avea o lungime totală de 590 de metri şi va supratraversa atât canalul dintre insulă şi port cât şi reţeaua de cale ferată. Certificatul de urbanism şi toate autorizaţiile necesare au fost deja eliberate, urmând ca mai multe detalii să fie anunţate după finalizarea masterplanului portuar.





doryan93

#831
Primăria Sibiu a semnat la începutul acestei săptămâni un contract în valoare de 4,6 miloane de lei, fără TVA, pentru lucrările de reabilitare a viaductului din Vasile Aaron, dar și pentru reconfigurarea circulației în zonă.Contractul a fost atribuit, în urma unei licitații, asocierii formată din firmele Construcții SA, Sinecon SA și Geiger Transilvania.Contractul de lucrări prevede și reconfigurarea circulației, prin crearea unui nou sens giratoriu și a unui parc (zonă verde), precum și refacerea iluminatului public din zonă.


Sursa

adiarc

super...acel viaduct trebuia pensionat
In aceasi nota pozitiva , vreau sa mentionez ca am primit un raspuns de la Primaria Sibiu si a fost dat ordinul de incepere a lucrarilor pt viaductul din zona Calea Suri Mici intersectie cu Str Caramidariei,,,....super veste...e un proiect de anvergura f.util pt aerisirea traficului in zona industriala de Vest..mai ales la orele de varf 
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


ciprebbe

Probe pe linia ferată de pe podul Calafat-Vidin.

QuotePodul Calafat-Vidin a trepidat pentru prima data sub roţile unui tren. O garnitură a ajuns marţi, în jurul orei 11:00, din România în Bulgaria, la Vidin. Călătoria a fost una de probă şi a decurs fără probleme.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

NGC

Sursa: SEAP
Numar anunt de participare: 150611 / 26.04.2014

Proiectare si executie pentru reabilitare "Podul de la Giurgiu, peste Dunare, pe DN5 km 64+884" - inclusiv drumul de acces de la iesirea din vama pana la intrarea pe pod

Contractul este unul de tip proiectare si executie, iar lucrarile principale din cadrul acestui contract constau in:
- Reparare si consolidare pod
- Reparare si consolidare drum si rampa de acces pod
- Reabilitare parcari existente si drumuri in incinta punctului de vama
- Realizarea unei parcari noi in incinta punctului de vama
- Reabilitare drum de acces in incinta vama
- Realizarea unui sens giratoriu.

Valoarea estimata a contractului de 71.863.053,83 RON, fara TVA, include si suma de 5.985.043,83 RON fara TVA reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute in procent de 9,3% din valoarea estimata a lucrarilor (fara cheltuieli diverse si neprevazute, organizare de santier, sume provizionate).

Durata contractului este de 40 luni incepand de la data ordinului de incepere a lucrarilor (2 luni perioada de proiectare + 14 luni perioada de constructie + 23 luni perioada de notificare a defectiunilor + 1 luna perioada de finalizare a lucrarilor, inclusiv emiterea certificatului de receptie finala).

Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.06.2014 11:59.

nitz

Am trecut ieri prin Agigea si am facut cateva poze cu telefonul. La podul vechi se inlocuiesc hobanele. Traficul e oprit noaptea, si in diminetile de marti, joi si sambata.




Tirurile trec cu bacul - spre surprinderea mea se misca destul de repede, latimea canalului e relativ mica. Atunci cand podul se redeschide circulatiei, pe la 1pm, se formeaza o coada mare de masini si uneori bacul e mai rapid!

In timp ce fotografiam bacul am surprins si trafic de barje pe canal.




In departare, spre port, se vede in constructie noul pod de la Agigea, la capatul lui A4.



Nu pot sa nu remarc cat de mult s-a investit in canal, excavarile in zona Murfatlar - Agigea sunt enorme. E destul de putin folosit, cateva barje pe zi, dar nu e chiar abandonat.


Budrick

Topic dedicat pentru podul hobanat de la Agigea:
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=295.0

In caz de aveti imagini noi, asteptam sa le postati.

doryan93

#838
Potrivit reprezentanţilor Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, pe 30 Aprilie, 1 si 4 Mai se sistează încasarea tarifelor de trecere pentru utilizarea podului peste Dunăre, la Feteşti - Cernavodă, pe ambele sensuri de mers, pentru fluidizarea traficului. Astfel, în 30 aprilie, încasarea taxei pentru utilizarea podului peste Dunăre va fi suspendată între orele 12.00 şi 24.00, în 1 mai, de la miezul nopţii şi până la ora 16.00, iar în 4 mai, între orele 7.00 şi 24.00.
Sursa

adiarc

au inceput lucrarile la viaductul din Sibiu , din cartierul V.Aron , iesirea spre Agnita.
Viaductul are 4 benzi si se lucreaza pe doua dintre ele , pt a se putea circula pe celelalte 2
Antrepenori Sinecon+Geiger
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura