News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

sebba

s-ar putea sa fie inca o data baieti destepti si sa nu puna taxa ptr cei din Calafat, sa incurajeze traficul local
au mai facut bulgarii chestii destepte, n-ar fi prima data
Sailing away! S/Y Haimana

mariansb

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

iuli

^^^

>:(
Tipic idioţenie românească. Păi dacă nu eşti capabil să îmbunătăţeşti infrastructura să încasezi mai mulţi bani atunci mai bine nu mai încasezi deloc. Exact în perioada când tu ai maxim de trafic şi ai încasa cei mai mulţi bani laşi liber la trafic... De aia statul nu va fi performant precum o companie privată!  :(
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

cst08

subscriu cu Iuli , trb sa investeasca in o bariera invizibila cu citirea placutelor de inmatriculare si n posibilitati de plata!!

dr4qul4

Iar sistemul exista si se foloseste pentru rovinieta. Totusi, tb sa puna la punct si ce se intampla cu masinile inmatriculate afara.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

sebba

iuli, ca statul nu e performant, asta e clar, dar nu prea pot pune un semn de egalitate intre performanta si companie privata
a fi companie privata nu inseamna neaparat a fi si performant
problema, neperformanta, vine din alta parte, nu din faptul ca nu e privatizat sistemul

ptr mine, la fel, e o dovada de prostie, dar nu as cauta rezolvarea strict in privatizare, mai ales in cea propovaduita de sistem, care nu prea as numi-o privatizare (acolo unde zic ei ca s-a facut)
Sailing away! S/Y Haimana

Redox

Dar sa pun alfel problema, vi se pare normal sa se plateasca o taxa pentru traversarea unui pod? Mie nu. Cu ce este mai spicial podul asta ca sa necesite plata unei taxe de traversare?

Ionut

WTF?! Cum sa nu fie normal sa taxezi trecerea pe un astfel de pod?! Cred ca nu ai trecut niciodata pe-acolo sa vezi cum e. Ca ineptii din CNADNR iau banii aia si ii arunca pe geam si nu investesc in pod, asa cum e normal, e altceva! Dar sa spui ca nu trebuie pusa o taxa prin care sa intretii un astfel de pod e o prostie, pardon.

Redox

Care "astfel de pod"?, e un pod oarecare si esti nevoit sa treci pe acolo pentru ca nu ai alta varianta. Tocmai, pentru ca CNADNR nu reinvestesc banii in pod taxa nu isi are rostul. Alti au poduri mult mai lungi si mult mai bine intretinute fara a fi taxate, la noi... nu are rost discutia.

tonică

in genere asta este opinia publica in Romania...chiar si cei interesati de autostrazi viseaza si isi doresc cate 8 benzi pe sens din sat in sat cu noduri din poarta in poarta insa cand e vorba de cine plateste intretinerea lor au un singur refren: statul! Statul vazut asa, ca o entitate nedefinita de unde e de preferat sa iei cat se poate dar sa nu dai nimic. Ne dorim autostrazi dar nu si taxe pe ele. Ne dorim poduri dar de intretinut sa le intretina altii, nu stim cine si in mare nici nu ne prea intereseaza astfel de detalii. Stam cu ochii beliti la ce poduri si sosele vedem in afara tarii nescrasnind cand e vorba sa le platim insa cand ajungem in tara pe de o parte incepem sa ne plangem ca sunt taxele prea mari iar mai apoi ca ducem lipsa de infrastructura.
Taxele sunt pentru mentinerea acestei infrastructuri. Cel putin teoretic. De vrem s-o folosim trebuie sa ne si ingrijim de ea in vreun fel ,nu? Ca e taxa prea mare, ca banii nu ajung de fapt la tinta si se pierd in hatisuri birocratice, sau ca in loc sa fie folositi cum trebuie dispar in buzunare de care va trebui sa ne plangem mai apoi dna-ului e alta treaba. Si tine de politic si de administrativ. Care la randul lor nu sunt asa, niste ozn-uri, sunt si ele dependente direct de noi. Caci daca pe noi de doare-n dos de ceva anume trebuie sa fim constienti ca si pe cei care au parghiile conducerii ii va durea de doua ori mai tare in acelasi dos.
Se poate discuta despre sistemul de taxare ori despre marimea taxei dar nu si despre disparitia ei caci astfel nici nu vom avea dreptul sa ne lamentam cand podurile de pe dunare vor arata precum cel de la agigea de ex....

sebba

problema nu e ca sunt taxe, problema e ca sunt taxe care le platim degeaba
si a doua problema e ca la noi doar taxele se aliniaza la "normele" externe, productivitatea, munca, cinstea, corectitudinea, nu sunt incurajate
iar dau in altele, o sa (mai) deschid o discutie, si pe tema asta, la mine pe spontan.ro, ca sa nu intram aici in detalii offtopic. E prea mare mizeria ca sa o putem tine doar in sfera acestui forum
Sailing away! S/Y Haimana



MRS

Se misca astia in reluare...  >:(





+ sincronizare defectuoasa la semafoare = 15 min asteptare la dus/ 20 la intors.






A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...