Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Vice33

La podul rutier peste CF din primul set de la iesirea din Danes structura metalica se va folosi pentru suprastructura din mijloc, peste aliniamentul CF...? Nu am inteles de ce nu se folosesc grinzi la fel ca pe zonele laterale ale pasajului...?

La fel si la celalalt pod de langa Dumbraveni, vor folosi la fel structura metalica pe mijloc?

alecu26

Deschiderea e prea mare....podul fiind oblic. Oricum acolo s-a exagerat deschiderea podului, pe motiv ca doar acea solutie exista in sertarele proiectantului si alt pod cu deschidere asa mare nu aveau proiectat. Asa ca au facut copy paste la un POD DE CF de 70 de metri.

Pentru administratiile judetene va fi criminala intretinerea lui. In Romania nu se mai foloseste Solutia asta pe DN-uri de 50 de ani (Grinda cu zabrele cale jos). Ganditi-va la toata gheata si sarea si zapada improscata pe structura metalica. Ganditiva la toate suruburile care fac imbinarea structurii si care trebuie verificate si stranse periodic. La fel si vopsitul ei.

Cel putin aici CNAIR a pus piciorul in prag si a zis ca asa ceva pe DN uri nu va accepta niciodata, si chiar cu interventii in sus, proiectantul CFR ului si CFR ul nu au reusit sa impuna solutia copy paste.
Drumurile noastre POATE;

NGC

Quote from: NGC on September 14, 2017, 12:31:45 AM
Ofertele pentru "Execu?ie lucrari pentru obiectivul ,,Pasaj denivelat pe centura de ocolire Arad (DN7 km 540+248) peste CF Arad - Bucuresti" (finalizare lucrari rest de executat)":

   33,273,726.38 RON fara TVA    Valoare estimata
1. ? RON fara TVA    Asocierea HOLTEX GRUP INVEST SRL - CAPITAL INVEST SRL
2. ? RON fara TVA    IMPLENIA BAUGESELLSCHAFT MBH
3. ? RON fara TVA    Asocierea SYLC CON TRANS SRL - OPR ASFALT SRL - OBRAS PUBLICAS Y REGADIOS SA
4. ? RON fara TVA    Asocierea FREYROM SA - PROCONS GROUP SRL

Nu gasesc acum unde, dar parca am mai scris undeva ca in 24.11.2017 a inceput etapa de evaluare financiara.

Intre timp, in aceasta etapa au descalificat asocierea condusa de SYLC CON TRANS si acestia au contestat descalificarea.

NGC

Apropo de pasajele de la Arad, are cineva poze actuale de la celalalt pasaj, adica de la cel care este in lucru?

JohannDB

#2434
Pasajul CET Arad....., am trecut vineri seara pe lângă el: se lucrează la capetele de acces de jos (de conectare la centura Aradului) rampele sunt "cam" gata (fiind deja aproape întuneric nu am putut vedea starea asfaltului (dacă este finalizat cu stratul de uzură). Balustradele sunt puse pe toată lungimea... Urmează parapeții de protecție. Ar mai fi de lucru, dacă se țin de trebă, cam o lună, o lună jumate-două...Am avut noroc de barieră ridicată cu vreo câteva minute înainte de-a ajunge eu și totuși am travesat destul de încet pentru a "face ochhi" mari la ceea ce a mai avansat la pod...
   În schimb cel de pe linia Deva-Arad... >:( >:( >:( >:(

Kidu

Nu stiu ce sa spun insa eu in ultimele zile cand am trecut prin zona pasajului de la CET mi s-a parut ca activitatea este zero si nu cred ca impedimentul a fost vremea pentru ca la noi in zona iarna este mai "moale" si rar sunt temperaturi care sa te impiedice sa lucrezi in constructii.

alexandru_m

^^

La pasajul CET Arad (sau CF Curtici, cum vreti) intr-adevar nu se mai lucreaza de pe la inceputul anului. Inclusiv ieri am trecut pe acolo la pranz si nu era nici un muncitor pe santier.

Rampele imi par ca sunt la stadiu de balast stabilizat, iar balustradele sunt montate pe ceva mai mult de jumatate din lungime, dar pe un singur sens.

JohannDB

E bine că ați trecut pe lumina zilei pe la acest pasaj (eu am trecut când era destul de întuneric).... Așa se face că nu am putut vedea balustradele că nu sunt pe ambele părți; pe rampele de acces, nu sunt balustrade.... Dar că iar au luat..."pauză" asta nu mai e normal...

alexandru_m

Depinde si din ce parte vii. Daca circuli de la Nadlac spre Deva esti cu ochii mari la intersectia cu DJ-ul si la hartoapele de la caile ferate si cand in sfarsit ai scapat de toate si ridici ochii vezi balustrada care a fost inceputa din capatul catre Deva si pare completa. Cat despre rampe, noaptea se vede ceva uniform si de culoare inchisa si speranta din suflet iti sopteste in ureche " Uite asfalt, mai e putin..."  :lol:

Oricum interesant de studiat si legatura cauza-efect. Cat timp acest pasaj a fost blocat sensul giratoriu aflat la cateva sute de metri distanta nu parea sa aiba vreun sens, insa odata cu deblocarea lucrarilor la pasaj au inceput brusc si subit lucrari la amenajarea unor viitoare centre logistice acolo.

Este vorba despre sensul giratoriu de la intersectia cu strada Campul Linistii, la Vest de pasajul peste CF.

Si nu, nu este o pura coincidenta, stiu precis ca s'au facut asta toamna achizitiile de teren pentru unele din viitoarele logistici.

Kidu

#2439
Se pare ca iarasi s-au oprit lucrarile la acest pasaj. Motivul invocat ar fi lipsa banilor. Nu am o sursa oficiala doar ce se vorbeste prin targ insa dupa cum va spuneam de lucrat nu mai lucreaza nimeni.

Vice33

Sursa: AradOnline

Pentru cititorii noștri am realizat o vizită pe șantierul de la pasajul CET și am stat de vorbă cu directorul DRDP Timișoara despre stadiul lucrării

,,Lucrările la pasajul peste calea ferată Brad – Curtici se desfășoară respectând normativele privind calitatea lucrărilor în construcții, iar acestea sunt condiționate inclusiv de factorii climatici. Spre exemplu, turnarea de beton nu se recomandă a se realiza sub temperaturi de 5 grade Celsius, iar așternerea stratului de asfalt se recomandă a se face la temperaturi de peste 10 grade Celsius. Aceste elemente nu au fost întrunite până la această dată. Ținând cont de condițiile meteo, se execută anumite tipuri de lucrări cum ar fi lucrările la parapetul pietonal, curățare banchete cuzineți, protecție culei și pile sau lucrări de protecție a conductei de gaz", ne-a declarat directorul DRDP Timișoara, Cristian Ispravnic.


Hercule

Un mic update de pe podul din Turda: se circula la semafor pe o singura banda. Din ce am putut remarca din mers, s-au inmultit blocurile de beton puse pe margine. In schimb desprinderea trotuarului s-a accentuat, dupa cum se poate vedea in pozele de mai jos (estimat dupa inclinarea blocurilor de beton).

Coada unde m-am oprit eu (dinspre Turda spre autostrada) era de aprox 850 metri dar dupa mine au s-au mai pus si altii. Am stat de 4 ori la semafor, in total vreo 12 minute.


Semaforul.


Partea cu probleme.












Cateva poze de pe partea dreapta, unde situatia e inca buna.






Update anterior aici.

Powered by API/PUM imgur uploader
Deșteaptă-te române!

voicul

Conteaza evident unde vrei sa ajungi, dar stiti de varianta asta
Oricat de ocolita pare ... cred ca bate cele 12 minute sau mai mult pe care le poti astepta la semafor.

Hercule

Varianta ta este exact pe la semafor, se vede dupa culoarea rosie. Ar mai fi varianta directa prin str Armatei + str 22 Decembrie, dar drumul e praf pe acolo.

PS. Destinatia este intotdeauna aceeasi: spre autostrada.
Deșteaptă-te române!

pasadia

Cat timp e considerat praf, mie imi convine. In ultimele 4 luni am folosit mai desStr. Armatei decat podul ala. Niciodata nu a durat 12 minute.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk