News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.



Vice33

Felicitari Rocklee pentru imagini. MAi este mult de facut, mai au baietii de construit...nu cred ca termină  Turdas-Pricaz pana in Dec 2018...poate toamna lui 2019, la cat mai au de facut. Tu ce crezi?


rocklee

imagini din arhiva personala .....dedicatie pentru alecu26 















Powered by API/PUM imgur uploader

cam atata pentru acum pana data vitoare

urmatorul popas la tunelul cf

enjoy

ioandorin

#2360

Vineri,20.10, se turna "la greu" stabilizant (?) pe pasajul  de la CET,era un dute-vino a camioanelor care descărcau in acel utilaj de nivelat.

perfidus

Quote from: NGC on October 03, 2017, 12:34:37 AM
Sa trecem aici acest SPF, pentru ca nu il mai trec in sinteza.

"Elaborare studiu de prefezabilitate pentru pasaj denivelat superior pe DN21 Km 105+500'"


^^ Anuntul asta a trecut neobservat, @NGC.
Am nevoie de o confirmare: este cumva intersectia DN21 cu DN3A si CF M800 de la Drajna? DN21 incepe de la Braila kilometrajul, cred ca acolo este.  In fiecare vara e nenorocire acolo pentru cine iese de pe A2. Sper sa se faca pasajul.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat


perfidus

Multumesc, nu aflasem inca despre acel topic. Deci in trei luni ar trebui sa avem o valoare de SF si sa intre pe avizare.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

grig73

Azi la ora 15:30 la pasaj CET Arad :














Powered by API/PUM imgur uploader

adiarc

podul peste Mures intre localitatile Radesti si DN1 - Sebes-Cluj,inainte de Aiud.

sunt 2 pile in Mures,3 deschideri si noua grinzi ( 3 pe fiecare deschidere ),toate deja la locul lor.

am cerut informatii si de la primarul comunei Radesti.Graficul este putin intarziat,datorita livrarii cu intarziere a grinzilor cu 20 de zile(Prebet Aiud),insa se mentine darea in trafic inainte de finalizarea totala,pana la sf anului.Scuzati calitatea pozelor,facute din mers.

culeea dinspre DN1















culeea dinspre Radesti



momentan atat.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

grig73

#2366
Ieri ora 15 nu se lucra. Explicabil deoarece vineri a plouat mult. Imagini cu lucrarile la racordul din partea de est la pasaj CET Arad




















Powered by API/PUM imgur uploader

grig73

Si, pentru cine nu isi mai aminteste cum va arata



Powered by API/PUM imgur uploader

mspescaru


marinul

Pe centura Oradea se face un nou pasaj :D



Primarul Ilie Bolojan a prezentat în cadrul conferinței de presă de azi, 30 octombrie 2017, proiectul de investiții privind amenajarea intersecției prin pasaj denivelat peste intersecţia dintre şoseaua de centură a Municipiului Oradea și strada Universității.

Alături de celelalte pasaje care au fost deja realizate pe centură (cele din dreptul DN 76 şi DN 79), acest proiect are în vedere atât fluidizarea traficului, cât și eliminarea unei zone cu potențial serios de accidente, soldate de multe ori chiar cu decese.

"În vederea realizării acestei investiții, Primăria Oradea a comandat un studiu de fezabilitate, finalizat deja de către o companie de proiectare din Cluj-Napoca. Urmează ca în ședința Consiliului Local de săptămâna viitoare, acest proiect să fie supus dezbaterii și aprobării. Vom avea astfel un  nou pasaj, asemănător cu cele realizate la ieșirea spre Arad și cea dinspre Nufărul, de-a lungul centurii și nu perpendicular pe centură. Lungimea pasajului va fi de aproximativ 1,1 km, inclusiv rampele acestuia. Valoarea investiției este estimată la aproximativ 7,7 milioane de euro", a precizat primarul Ilie Bolojan.

După aprobarea indicatorilor tehnico-economico, în a doua jumătate a lunii noiembrie se va trece la procedura de licitație proiectare și execuție, la pachet. După adjudecarea acestei lucrări, va urma o perioadă de trei luni de zile, necesară pentru realizarea proiectului tehnic propriu-zis, iar apoi încă 18 luni pentru lucrările efective. Acest lucru înseamnă că lucrările vor începe undeva în vara anului viitor, pentru ca spre sfârșitul anului 2019 - începutul anului 2020, în funcție de modul în care se vor derula lucrările, pasajul să fie pus în funcțiune.

Sub pasaj este prevăzută amenajarea unei treceri pentru  pietoni și a unei piste de biciclete.

"Practic sunt două construcții gemene, care au câte două benzi pe sens fiecare. Diferența de construcție dintre acest tip nou de pasaj și cele de 4 benzi este că practic vor fi două pasaje unul lângă altul, la mijloc existând o diferență de cca 1 m între ele, care să permită dilatațiile și contracțiile pe timp de iarnă-vară. Pasajul are trei deschideri cu o lungime totală de 80 m, iar spre Cartierul Europa va avea amplasate panouri antifonice, care le vor dubla pe cele existente", a explicat primarul Ilie Bolojan.

În ceea ce privește terenul pe care se va construi pasajul, primarul a completat: "Deja s-a adoptat o Hotărâre de Consiliu Local prin care municipiul intenționază să preia terenul pe care se va construi pasajul. După modelul aplicat la celelalte pasaje, avem deja realizată o discuție și un acord cu compania de drumuri și autostrăzi, deci nu există probleme din acest punct de vedere. Ar trebui ca, atât timp cât se derulează procedura de licitație și partea de proiectare, să apară și hotărârea de guvern prin care să ni se transfere amprenta acestui pasaj".

Lucrările urmează să fie finanțate din bugetul local sau din alte fonduri, dacă se va câștiga un proiect.