News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pasadia

Quote from: alexV on July 31, 2017, 01:07:06 PM
La primmul pod, Turda, [...]
Am mentionat podu asta fiindca autoritaile poate credeau ca se face drumu de legatura A3 - DN 1Turda si nu mai trece nimeni pe podu afectat. Slabe sanse sa fie gata drumu legatura mai repede de 2 ani.

Eu acolo, sincer sa fiu, nu inteleg nici de ce nu e adusa la un standard cat de cat normal acea strada Armatei/ str. 22 Decembrie, cea care face legatura directa dinspre nodul de autostrada pana in centru Turdei traversand zona industriala.

Harry

Pod Midia Navodari

LĂRGIRE ȘI ASFALTARE POD ECLUZĂ – finanțarea se acordă pentru reabilitarea, lărgirea și asfaltarea tramei stradale și a podului rutier din proximitatea Ecluzei Năvodari pe o lungime de aproximativ 1,300 ml.

Valoarea totală a proiectului este estimată la 2.579.345,48 lei. suma fiind aprobată la finanțare.

adi

daca e vacanta e rost de mers pe drumuri mai frumoase, adica DN 10 Brasov - Buzau : mai exact lacul siriu si mirifcul viaduct Stanca Teherau ce a tinut inchis trasficul pt mai multe luni....
si dupa o curba, hopa si indicatorul cu viaductul:


pai ia sa vedem ce e cu acest viaductu, si ne oprim sa il vedem si pe el si stanca Teherau si lacul Siriu:


hmm

deci trebuie sa vedem mai mult, asa ca am gasit o cale de acces sub viaduct






si ajungem si in zona cu alunerarea:



versantul e stabil, dar a fugit nitel pamantul...





TibiV

Super poze !
:cheers:

Poate ne spun specialistii cat de ingrijoratoare este situatia...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

slartibartfast

Rămânând în zonă; în timp ce podul Mărăcineni așteaptă rezolvarea contestațiilor pentru efectuarea unor lucrări importante de reparații, o posibilă variantă (pentru traficul ușor, cel puțin) în caz de închidere a acestuia a fost podul Vadu Pașii. Închis tot în 2005 în urma inundațiilor, reparația lui a trenat, deși licitația e făcută și contractul atribuit, pentru că podul feroviar de alături este monument istoric și nu se știa dacă e sau nu nevoie de aviz de la Ministerul Culturii. După ce avizul MC a fost primit în sfârșit astă primăvară, a început să întârzie avizul de la Ministerul Transporturilor. CJBZ a tot amenințat în perioada asta că va construi un pod nou. În cele din urmă, a sosit și avizul de la MT și teoretic pot în sfârșit în toamna asta să înceapă lucrările și la el.

vancouver

Quote from: TibiV on August 07, 2017, 10:36:14 PM
Super poze !
:cheers:

Poate ne spun specialistii cat de ingrijoratoare este situatia...

Aparent nu este nici o problema, sunt doar niste placi ornamentale care s-au desprins - adica torni un beton de 5-10 cm direct peste pamant in zona de munte, doar nu crezi ca o sa tina asa ceva... Structura podului nou este probabil fundata pe piloti forati, la o adancime de 20-30-40 m in stânca si din poze nu rezulta ca viaductul in sine ar fi miscat macar vreun milimetru.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

cristi5

Poate cineva sa-mi dea o estimare de stadiu fizic la pasajele CF de la Arad? Nu am gasit in Situatia proiectelor la CNAIR. Pun pe harta 70% orientativ deocamdata.

grig73

Pasajul nord circa 70% iar cel din est 30 %

rio tinto

Eu sunt curios daca dintre atatea poduri pe lotul 1 si 2, contructorii ne vor face surpriza unui pod suspendat cu cabluri. Ar fi frumos daca am vedea asa ceva la trecerea peste raul Sebes sau Mures inainte de Alba Iulia fiind unele dintre cele mai lungi de pe intreg A10.
Podul peste Tisa de pe M43 langa Mako e cochet si da bine

vancouver

#2244
Podul peste Tisa de pe M43 nu este suspendat, ci hobanat. Exista si la noi unul asemanator, pe A3 langa Ploiesti, peste DN1. Si desigur cele 4 hobanate mari, mai cunoscute: Vidin-Calafat, Bucuresti Basarab, DNCB Otopeni si DN39 Agigea. Suspendat vom avea probabil la Braila peste Dunare.

Oricum asta e alta discutie, poate muta @Ionut postarile pe "Poduri" si putem continua acolo.

PS. @Ionut, te rog cand muti postari, lasa un mesaj scurt pe subiectul de pe care muti, ca sa stie participantii ca nu ai sters postarile, ci doar le-ai mutat. E neplacut ca discutii intregi sa dispara pur si simplu.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

rocklee

#2245
am  trecut in seara aceasta pe langa pasajul de la turdas ....si m-am oprit si am facut cateva cadere ...le pun aici pentru ca e vorba de un pasaj rutier si nu e incadrat intrun fotoreportaj cf ....imaginile sunt de salaba calitate pentru ca era seara si inorat ...








rizzuh

Quote from: vancouver on August 17, 2017, 12:36:20 AM
Si desigur cele 4 hobanate mari, mai cunoscute: Vidin-Calafat, Bucuresti Basarab, DNCB Otopeni si DN39 Agigea.

La Agigea sunt 2 hobanate (deci 5 in total). Ala de pe DN39 e cel vechi, nu uita de podul nou ;)

vancouver

Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

TibiV

Quote from: rocklee on August 17, 2017, 12:48:23 AM
... imaginile sunt de salaba calitate pentru ca era seara si inorat ...
Mancal-ar tata de rocklee... ;)
:lol: :lol: :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Tavi

Quote from: rizzuh on August 17, 2017, 12:48:48 AM
Quote from: vancouver on August 17, 2017, 12:36:20 AM
Si desigur cele 4 hobanate mari, mai cunoscute: Vidin-Calafat, Bucuresti Basarab, DNCB Otopeni si DN39 Agigea.

La Agigea sunt 2 hobanate (deci 5 in total). Ala de pe DN39 e cel vechi, nu uita de podul nou ;)
Ar fi si cel unde A3 traverseaza DN1 in Barcanesti? Sau nu se poate considera "mare"?