News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

mariansb

Doreii de la Selina n-au montat rosturile de dilatatie la podul de la Soimus si de vreo saptamana se circula alternativ pe cate o banda. Si vineri si luni am stat blocat vreo 5 minute





"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

pasadia

Probabil asta va fi solutia si la Aciliu, la vest de viaductul actual:



SURSA

adiarc

up-date viaductele in constructie din Sibiu

Piata Cibin













asadar , linie dreapta pt finalizare pana la sf.anului ( term.contractual aprilie 2016 )

dincolo , C.Suri Mici-Kogalniceanu

aici , in max o luna se poate circula

imi place f mult solutia aleasa pt panourile fonoabsorbante - transparente pe 75% din suprafata

















acesta din urma este pe fonduri europene si nu vad nici un impediment pt finalizarea pana la term.limita ( sf anului 2015 )

si o mica observatie - daca o autoritate locala poate finaliza asemenea proiecte intr-un an si ceva de zile ( procesul integral , cu tot cu licitatie si adjudecare+constructie ) , atunci , autoritatile centrale pot si ele....dispunand de resurse umane si financiare mai mari
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rocklee

adiarc ...la ultima intrebare ...greu de raspuns ...felicitari primariei din sibiu pentru ce a realizat ... :)

vancouver

Quote from: mariansb on October 12, 2015, 08:40:10 PM
Doreii de la Selina n-au montat rosturile de dilatatie la podul de la Soimus si de vreo saptamana se circula alternativ pe cate o banda. Si vineri si luni am stat blocat vreo 5 minute




Asa e procedura normala: intai se asterne asfaltul, fara a tine cont de rost, se asteapta intarirea, apoi se taie si se monteaza aparatele de preluare a dilatarilor. Varianta era sa inchida podul definitiv cateva zile, dupa asternerea stratului final de asfalt.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

rocklee

#1355
ai scapat usor :-[ ...zi un doamne ajuta :hug:   si mergi mai departe ...

alin_simeriaveche

De cand am ajuns in judetul Arad si ori de cate ori trebuie sa ajung in Arad de la Macea imi pun intrebarea: ce se intampla de nu se finalizeaza odata acel pasaj de pe centura din dreptul CET? traversarea acestei centuri e periculoasa. Multe vieti s-ar salva si mult timp ar scuti transportatorii. Ma gandesc acum....ce ar putea face API in sensul acesta?


horatiu.cosma

Am mai vazut stirea asta de vreo 2 luni. Nu stiu cum au vazut ei autostrada(o banda pe sens), dar na, poate la chinezi sunt alte normative(ori o banda pe sens, ori 50  :lol: ). Nu stiu daca e cea mai buna idee sa se lucreze in rau, banuiesc ca au murit o groaza de pesti in timpul constructiei.

Ionut

Aveti thread pentru drumurile altora. Aici vorbim doar de ce e in Romania. Multam!



stangabriel

Gataaaaaaa

http://observator.ro/stiri-live-podul-nou-de-la-agigea-deschis-oficial-340234.html

"astazi dimineata s-a deschis, oficial, circulatia pe noul pod rutier de peste Canalul Dunare-Marea Neagra, de la Agigea.
Primarul Carjaliu a anuntat ca are promisiuni din partea directorului APMC ca in cel mult o luna se va in functiune si breteaua catre DN 39A, care va usura accesul catre statiunile din nordul litoralului."

Nu vad trafic pe google maps.

TibiV

Harry,
ai vreo şansă să ajungi pe acolo ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura