News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Sigur asta e varianta care se va face ?
Cu giratoriu suspendat ? Ar fi primul în România...
Abia aştept să văd minunea !...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

pana la urma fac giratoriu suspendat?
daca iese asa arata bine.
CB e desenata la 2 benzi si avem rampe din toate cele 4 directii...

Asa ar tb sa arate un nod de DX cand ai CF langa
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Putem face si topic separat in board-ul Bucurestiului daca s-a licitat macar sau sunt sanse sa il vedem in curand licitat.
Sau de fapt nu e nevoie de topic, putem discuta pe thread-ul CB (Centura Bucuresti).

NGC

^^^ A fost scos azi la licitatie, iar plansa este din documentatia pentru licitatie.
Daca e nevoie, pot pune plansa si in thread-ul DNCB.

Ionut

Da, pune te rog si pe threadul DNCB si discutam acolo, e un thread mult mai potrivit.

nirolf

Nu mă prind: Care e rolul celor 2 giratorii de la capete și a buclelor de întoarcere?

iuli

Si eu mi-am pus aceasi intrebare, dar m-am luminat pana la urma. Scoate din traficul din giratoriu. Cei care doresc doar sa intoarca nu mai e nevoie sa aglomereze sensul giratoriu degeaba. Eu zic ca e o idee buna.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

doryan93

Podul Dragos Voda din Oradea(care ar urma sa fie gata in luna Mai a acestui an):





Sursa

bogdymol

Un clip educativ despre constructia podului peste canalul Dunare-Marea Neagra de la Cernavoda:

http://www.youtube.com/v/WgPtcUum3uE
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele



alecu26

Drumurile noastre POATE;

TibiV

Din aceasta dupa-amiaza...

Quote
COMUNICAT DE PRESĂ
-03.04.2015-

Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România SA informează utilizatorii rețelei de drumuri naționale că ieri, 02.04.2015, s-au finalizat lucrările de reparații la podul peste Dunăre de la Giurgiu. Acestea au constat în eliminarea deficiențelor existente, și anume gropi și suprafața neregulată a carosabilului, prin turnarea a 100 tone asfalt pe o suprafață de 1000 m2, în vederea asigurării siguranței traficului rutier.

Menționăm că odată cu demararea lucrărilor de reabilitare, in a doua jumătate a lunii aprilie a.c., respectiv înlocuirea integrală a sistemului rutier (plăci betonate și straturi asfaltice), se va circula pe o singură bandă ce va fi in permanență supravegheată de Anteprenor pentru asigurarea condițiilor de siguranță a circulației.

Contractul de reabilitare a Podului peste Dunăre în sensul Giurgiu - Ruse a fost atribuit în luna octombrie 2014 Asocierii Collini Lavori S.p.A. - Tecnic Consulting Engineering, iar în luna noiembrie 2014 s-a dat ordinul de începere a lucrărilor. Contractul are o perioada de 16 luni, investiția fiind finanțată din Fondul European de Dezvoltare Regională prin POS-T 2007 - 2013. Din cele 16 luni, 2 luni reprezintă perioada de proiectare, care s-a încheiat la sfârșitul lunii ianuarie 2015. Precizăm că lucrările de reabilitare urmează a fi finalizate până la data de 31 decembrie 2015. 

Potrivit contractului, în afară de lucrările de reparare și consolidare a podului, se vor realiza și lucrari de reabilitare a drumului pana la punctul de acces vamal. Potrivit contractului, (FIDIC galben), responsabilitatea proiectării îi revine în totalitate antreprenorului, având o perioadă de garanție de 2 ani. 

Starea carosabilului după efectuarea lucrărilor de reparații poate fi consultată accesând materialul video disponibil la următoarea adresă: http://cnadnr.ro/video/ 

CNADNR SA
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

yetiman

la mine, daca deschid linkul catre video, imaginea e cu capul in jos....  :D
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu