Automotoare și rame electrice

Started by Ionut, October 12, 2016, 06:51:54 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

rizzuh

Quote from: frunzaverde on October 09, 2017, 07:40:50 PM
Practic, franele montate nu respecta procentul de franare din prospect si nu au reusit sa opreasca la semnal, si aproape a avut loc o coliziune din spate. De mai multe ori. La IC4 au rezolvat cat-de-cat problema, la IC2 nu, au considerat costurile prea mari - au decis sa le dea la gunoi.

Jesus... :o

Am citit in acel articol ca au avut probleme la franare pe sine alunecoase. Pai la noi cand o da viscolul de -20 grade si 2 metri de zapada, ce o sa faca cu astea? O sa franeze cu 5 blocuri inainte, ca sa poata opri la semnal? Mai ales ca la IC2 n-au remediat cat de cat problemele cu franele ca la IC4.

tom_sawyer

Daca au limitat Malaxele 700 la 80 km/h si le-au lasat in circulatie, nu ar putea face si cu astea la fel? Limitate le 80-100?

rizzuh

Probabil ca asta vor face. Dar oare o fi rentabil pentru Astra?

Phenol

Astra nu poate schimba sistemul de franare de exemplu, astfel sa poata circula in siguranta? Eventual schimbate si restul elementelor problematice?

rizzuh

Daca constructorul lor a zis ca-i prea scump sa repare problemele de franare, ce te face sa crezi ca poate Astra?

Earthchild


carutasul

La noi probabil nu e pericol, că merg mai incet :)

TibiV

Pai au limitare la 50-80 de la CFR Infra, asa ca pot sa franeze si cu "frana de mana"... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Neufunk

Sau, zic si eu, le-au cumparat cat sa aiba ce cerceta. Si chinezii faceau (si inca mai fac) asta intr-o perioada. Cumparau tot ce le pica pe mana (in serii restranse) strict pentru a putea cerceta solutiile utilizate, constructia, etc..

frunzaverde

Quote from: Neufunk on October 13, 2017, 08:05:02 PM
Sau, zic si eu, le-au cumparat cat sa aiba ce cerceta. Si chinezii faceau (si inca mai fac) asta intr-o perioada. Cumparau tot ce le pica pe mana (in serii restranse) strict pentru a putea cerceta solutiile utilizate, constructia, etc..

Posibil. Dar de ce-ai cumpara un asemenea ciuruc - sa inveti cum sa nu faci?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Alexandru.

#70
Daca ai posibilitatea sa cumperi un asemenea tren la pret de tramvai, prost sa fii sa nu o faci, mai ales ca esti si constructor de material rulant...Nu doar exploatezi, adaptezi la propriile nevoi, ca sa zic asa fara prea multe povesti  :D

Neufunk

Asta ma gandesc si eu.. daca le-au luat la pret de fier vechi + 1, prosti ar fi fost sa nu le fi cumparat pentru a le lua la subler.

Totusi, sunt cam multe.. Dar poate se bazeaza ca nu le pot utiliza aici si raman doar cu cele 3. 

Alexandru.

Voi ce stiti despre AUTORITATEA PENTRU REFORMA FEROVIARA? Trebuia sa lanseze in luna sept. o licitatie pentru achizitia a 100 de automotoare noi 
:D

http://arf.gov.ro/web/en/home/

tom_sawyer

#73
Un IC2 a fost vopsit deja in culorile Astra Transcarpatic (sursa forum trenuri).
Din primavara probabil va intra pe Bucuresti-Titu (vedeti topicul Operatori privati).

automotor IC2



Powered by API/PUM imgur uploader

myid



cand Pininfarina face o schema de vopsire, danezii o pastreaza, si te apuci sa shimbi schema de culori ca asa viseaza unii ca se face marketing.
by the way, schema asta de vopsire e oribila, si e caracteristica pentru Africa .
Serios, chiar ma gandeam ca o sa fie OK cu IC2-urile astea, chiar daca au probleme, oricum la noi o sa circule cu maxim 120km/h.