Automotoare și rame electrice

Started by Ionut, October 12, 2016, 06:51:54 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

Alexandru.

 :lol: Va spun eu > 0 accidente si nicio decizie a autoritatilor daneze prin care aceste trenuri sa fie interzise pe calea ferata. Restul sunt povesti prin care se incearca inducerea in eroare a celor care nu se informeaza ;) Eu nu spun ca aceste trenuri nu ar fi cu probleme, insa nu inteleg vehementa unora ( defapt o inteleg dar mna...  :lol: ). Este strict problema, asumata de altfel, a celor de la Astra daca tot la 2 drumuri trenurile vor deveni nefunctionale.  ;)

ghrt

Pe acest principiu hai să scoatem ITPul la autoturisme!!! Este strict problema unora dacă tot la 2 drumuri vor rămâne în pană în trafic!!!
Cont (aproape) inactiv.


cristi5

Quote from: Alexandru. on December 03, 2017, 05:46:30 PM
strict problema, asumata de altfel, a celor de la Astra daca tot la 2 drumuri trenurile vor deveni nefunctionale. 

Nu e asa chiar daca nu te gandesti la accident:

Rotile aplatizate de la franare strica sina pe care merg si altii.

Orice defectiune cu calarori la bord ii lasa pe acestia pe drumuri si blocheaza calea pentru alti operatori.

Alexandru.

 :lol: Ok, cedez! Ce texte aveti, ce mod pervers de a pune problema  :lol:...

frunzaverde

Quote from: Alexandru. on December 03, 2017, 05:46:30 PM
:lol: Va spun eu > 0 accidente

Doua accidente grave (cu raport de accident publicat de Havarikomission, echivalentul AGIFER-AFER): unul la Esbjerg, celalalt la    Marslev. In ambele cazuri, vina a fost clar atribuita sistemului de franare insuficient construit pentru a asigura standardele de bloc daneze; deci "nu tin franele", un defect care nu permite omologarea. In ambele cazuri intreaga serie IC2/IC4 a primit interdictie temporara. Din fericire nu a produs morti, dar intr-unul din cazuri, au lipsit 100 m si 2 secunde.

Peste 2700 de alte incidente care nu justifica raport de accident, investigate de multiple dati de organismele de competenta  Trafikstyrelsen. Raportul Trafikstyrelsen descrie IC2-urile si IC4-urile ca "en alvorlig risiko for jernbanesikkerheden" - un risc sever pentru siguranta cailor ferate. Raporturi de siguranta peste raporturi de siguranta care spun toate ca defectele sunt extrem de grave: https://www.trafikstyrelsen.dk/~/media/Dokumenter/02%20NYHEDER/Jernbanesikkerhed/2014/DSBs%20risikovurdering.pdf

Quote from: Alexandru. on December 03, 2017, 05:46:30 PM
si nicio decizie a autoritatilor daneze prin care aceste trenuri sa fie interzise pe calea ferata.

Ba da. In 2014, s-a decis ca IC2 si IC4 (in nomenclatura oficiala daneza, bazata pe litere, MP si MG) sa nu fie primite spre omologare, ci sa circule in regim de teste cu calatori (cu asesor designat). IC4 cu modificarile facute in 2014-2016 au primit omologare restransa (cu restrictii severe) pe perioada temporara. Circulatia IC2 (si IC4 fara modificari) nu mai e permisa de la 31 decembrie 2016.

Quote from: Alexandru. on December 03, 2017, 05:46:30 PM
Restul sunt povesti prin care se incearca inducerea in eroare a celor care nu se informeaza

Tu esti cel dezinformat. Iti pun urmatoarea structura ajutatoare:

1. IC2 si IC4 sunt acelasi tren; difera exclusiv lungimea segmentelor (2 sau 4). Oficial, s-a avut intentia ca MP si MG sa aiba aceiasi omologare.
2. Trenurile nu pot asigura nivelul de siguranta si standardul de operare necesar in Danemarca; designul lor e un dezastru, de la motoare la boghiuri si partea electrica.
3. Ca urmare, DSB a trimis toate trenurile IC2 si o parte din trenurile IC4 la casat si le-a sters din registrul oficial, cu pierderi contabile uriase. Casarea IC2 si IC4 pune DSB in risc de faliment.
4. De la ghena de gunoi (unele incepusera sa fie grafitate legal) le-a cules Astra: https://www.fyens.dk/Fredericia/IC2-tog-bliver-samlet-bag-kreativt-hus-Fut-fut-fut-nu-males-toget/artikel/3167776)

Apropo de informatie, atat eu cat si Cristi putem citi daneza fluent (si norvegiana si suedeza, ultima putand-o amandoi vorbi fluent).

Quote from: Alexandru. on December 03, 2017, 10:56:16 PM
:lol: Ok, cedez! Ce texte aveti, ce mod pervers de a pune problema  :lol:...

Ne acuzi de perversitate? A apara gunoaie date la topit, carora nu le merge frana, cumparate din ghena de un nene cu aere de dubios, date la vopsit si apoi... na, mergeti cu luxtorpeda Astra cum se numeste?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!


rizzuh

Quote from: Alexandru. on December 03, 2017, 05:06:01 PM
Nu te supara, in cate accidente au fost implicate aceste trenuri in DEN? Poate imi postati si o adresa unde pot vedea decizia prin care autoritatile daneze au interzis circulatia acestor trenuri pe liniile de cale ferata de acolo! :| ;)

Trebuia ca Danezii sa astepte sa fie un accident ca sa ia masuri? Asta e punctul la care se retrag din circulatie, cand mor oamenii??! :o

Iar despre interzicere in DK, nu sunt familiar cu organismele lor feriovare, dar:
https://www.dsb.dk/om-dsb/presse/pressemeddelelser/resultatet-for-1.-halvar-blev-et-underskud-for-skat-pa-447-mio.-kr.-efter-nedskrivning-af-ic2-fladen-og-5-ic4-togsat/

QuoteIC2-togsættene lever ikke op til de krav til stabilitet, som er en forudsætning for anvendelse i togdriften. Samtidig reduceres afhængigheden af både IC4 og IC2 med de planlagte materielinvesteringer – i første omgang nye el-lokomotiver. Alle 23 IC2-togsæt udfases derfor straks, og der foretages en nedskrivning af de 23 togsæt og af 5 IC4-togsæt

Cu un Google Translate:

QuoteThe IC2 train sets do not meet the requirements for stability, which are a prerequisite for use in the train operation. At the same time, the dependence on both IC4 and IC2 is reduced with the planned stock investments - initially new electric locomotives. All 23 IC2 train sets are therefore phased out and the 23 train sets and 5 IC4 train sets are written down

Deci le-au retras din circulatie si le-au trimis la casat. Mai conteaza daca au fost in mod expres interzise in circulatie in conditiile in care toate au fost trimise la casat?

cristi5

#128
http://www.contributors.ro/administratie/infrastructura-administratie/pericolul-pe-ro%C8%9Bi-de-fier-%E2%80%93-epilog/

Astra nu a cerut autorizarea/omologarea,  nici nu l-a dat in judecata pe dl. Craciun. Foarte bine ca a urmarit subiectul. Unele argumente folosite in disputa lui cu Astra le-am discutat si noi aici.

https://mihaialexandrucraciun.construim-romania.ro/2017/11/26/pericolul-pe-roti-de-fier-iii-un-raspuns-pentru-valer-blidar/

Alexandru.

Probleme si la Desiro  :(( :D

http://www.grupul.ro/cfr-remarul/

CFR pune în pericol viața călătorilor

În timp ce CFR Marfă e anchetată de Comisia Europeană pentru că a primit ajutoare de stat, CFR Călători pune în pericol viața pasagerilor. Potrivit unui document intrat în posesia GIP, trenurile Săgeata Albastră vor fi cârpite cu piese vechi sau de proveniență dubioasă, ca urmare a unui contract suspect.

În urma unei licitații organizate în august 2017, CFR Călători a încheiat un contract cadru cu firma Remarul 16 Februarie SA pentru revizia capitală a automotoarelor Desiro (Săgeata Albastră). Nu este vorba așadar despre simple reparații, ci despre reparații care presupun riscuri majore pentru viața călătorilor (clasa de risc 1A): reparații la sistemul de frânare, înlocuirea geamurilor, înlocuirea stingătoarelor de incendii, înlocuirea articulațiilor dintre vagoane, reparații la rezervoarele de combustibil etc. Oferta cu care Remarul a câștigat acest contract este una fără legătură cu realitatea.

Remarul, firmă abonată la contracte cu CFR, a câștigat licitația pentru repararea trenurilor Săgeata Albastră anunțând că piesele pe care le va folosi la reparații au prețuri și de 17 ori mai mici decât prețul de listă al unicilor producători ai pieselor respective. Astfel, Remarul a anunțat că va folosi:
– supape de frânare urgență în valoare de 308 euro, deși prețul real al acestora este 1.533 euro (unicul producător este firma Knorr Bremse);
– geamuri laterale la cabina de conducere în valoare de 66 euro, deși prețul real al acestora este 583 euro (unicul producător este firma Glastrosch);
– manometre de 37 euro, deși prețul real al acestora este 272 euro (unicul producător este firma Knorr Bremse);
– capace cuplă electrică de 33 euro, deși prețul real al acestora este 587 euro (unicul producător este firma Voith);
– regulatoare de presiune de 219 euro, deși prețul real al acestora este 725 euro (unicul producător este firma Knorr Bremse).

Mai multe exemple pot fi găsite în acest tabel.

Așadar, fie piesele pe care le va folosi Remarul sunt second-hand, fie nu sunt originale. De fapt, Remarul ar fi trebuit exclusă din start de la această licitație din mai multe motive:
– Remarul se află în litigiu cu CFR Călători SA în urma unui contract încheiat în 2014, CFR acuzând Remarul de încălcarea obligațiilor care îi reveneau prin contract.
– Tot CFR Călători a depus în 2013 o plângere penală împotriva Remarul pe motiv că aceasta din urmă i-ar fi vândut în anul 2007 vagoane care conțineau azbest, substanță cancerigenă interzisă în întreaga lume. Vagoanele construite cu azbest de Remarul au circulat câțiva ani, expunând mii de călători îmbolnăvirii, azbestul fiind descoperit abia în momentul în care vagoanele au intrat în reparații.
– Remarul se află în conflit de interese, acesta făcând parte din Grupul Transferoviar, care este principalul concurent pe piață al CFR Călători.

La prețul mare al biletelor și la întârzierile uriașe, CFR Călători mai adaugă ceva: pericolul de moarte.

pasadia

Mugur Ciuvica aducand ca dovada un document care nu poarta nici un antet, nici un emitent. Mda, buna dovada...

TibiV

Evident este de la o firma care a pierdut licitatia...

Daca stim cine a facut RK la 57 de automotoare, atunci stim si cine a scris "plangerea"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Alexandru.

#132
Softronic Hyperion2 dupa revizie :  :gj:





Alexandru.

  :o :D :)


AFTER running its final diesel-operated services at the end of 2017, Netherlands Railways (NS) has sold its last remaining DMUs to a Romanian operator.



http://www.railjournal.com/index.php/rolling-stock/final-ns-dmus-sold-to-romanian-operator.html

Sorinus

Cine e Ferotrans? Si de ce vrea sa le plimbe goale pe M600?