[DJ] Ce-am mai văzut din mers în Craiova

Started by Ionut, October 01, 2016, 09:00:20 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

CristiM

"Românului îi e greu până se apucă de treabă că de lăsat îndată se lasă"   Ion Creanga

perfidus

Se va remedia, cel mai probabil prin demontarea unei ferme si ajustarea ei. Si in alte locuri a trebuit sa mai ajusteze la fata locului niste elemente de contravantuire, se vede intr-una din pozele de aici facute acum aproape doua luni. In a doua poza se vede diferenta de nivel la varful fermelor ce a trebuit corectata prin diverse artificii.





Greseli de genul asta sunt aproape inevitabile intr-o lucrare mare. Ce ma intriga pe mine este ca sunt tinute de multe ori ascunse (chiar si de ochii inginerului care supravegheaza lucrarea) sau prezentate intr-o lumina optimista ("se rezolva cat ai zice peste") pana cineva le scoate la lumina si apoi se rezolva dar sub presiune si abia cand incepe sa puta.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

perfidus

Din raspunsul dat de Inspectoratul de Stat in Constructii gazetarilor de la GdS, reiese ca in locul cu pricina este prevazut in proiect un rost de dilatatie dar proiectul structurii metalice a fost implementat defectuos. S-au solicitat remedieri ale structurii prin dispozitie de santier prin care sa se stabileasca si daca siguranta in exploatare a fost pusa in pericol.
Important este ca structura de beton nu are legatura cu situatia, deci nu s-a miscat fundatia (nicu nu cred ca avea cum, avand in vedere ca sunt piloti forati la 30m adancime si cu diamentru de 1.08-1.2m.



Sursa
http://www.gds.ro/Local/2017-08-10/oficial-stadionul-din-craiova,-probleme-cu-structura-metalica/
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

perfidus

De la inaugurarea stadionului nu am mai pus poze. Poate ceva mai tarziu.
Am gasit un articol in romania-insider.com, cu poze ale arenei sportive din Craiova de pe FB Compania Nationala de Investitii.









Titlul este pompos: New EUR 52 mln football stadium inaugurated in Romania

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Harry

In dimineata zilei de ieri lantul francez de magazine de bricolaj Leroy Merlin a deschis al doilea magazin din Craiova.

Acesta este amplasat pe Calea Severinului, nr.36 A si are o suprafata construita totala de 11.400 mp, dintre care 578 mp o reprezinta zona de depozitare, iar 9.400 mp zona de vanzari. Noul magazin este deservit de 400 de locuri de parcare.








perfidus

^ Acest "nou" magazin e de fapt rebranduirea fostului magazin de bricolaj Baumax, inchis de mai mult timp. Este bine venit, oricum.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Harry

Desi a fost avizat initial in anul 2016, abia in acest an vor fi demarate lucrarile la noul discoutn amrket Penny din Craiova. Acesta va fi amplasat pe strada Amaradia, la numarul 28.

Magazinul va fi construit pe un teren in suprafata de aproximativ 5.000 mp.


perfidus

Incep lucrarile la investitia de 100 M € a grupului CLARIANT (Elvetia) in Craiova.

QuoteGROUNDBREAKING FOR CLARIANT'S SUNLIQUID® CELLULOSIC ETHANOL PLANT IN ROMANIA

Construction of the plant will provide a whole range of benefits for the surrounding region of Craiova. It will allow local farmers to industrially market straw for the first time, which was previously practically unutilized agricultural residue. During the construction phase of the new plant, several hundred construction workers will be employed from locally based companies wherever possible. After completion, the plant is expected to provide around 300 permanent jobs in supporting industries serving the site, and in the transportation and storage of the feedstock. The plant itself will employ a workforce of between 100 and 120. Clariant plans to recruit its workforce locally, and provide training both in its own laboratories in Planegg near Munich and at the pre-commercial sunliquid plant in Straubing, Bavaria. sunliquid – a sustainable and advanced biofuel Cellulosic ethanol is an advanced, sustainable and practically carbon-neutral biofuel.It is produced from agricultural residue such as wheat straw and corn stover which is supplied by farmers. The straw is converted into cellulosic sugars. This is followed by fermentation to produce cellulosic ethanol. By using plant residues, cellulosic ethanol can extend the current production of biofuels to new feedstock and contributes to optimizing the efficiency and sustainability of biofuels.



Comunicatul oficial
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

adymartianul


dr4qul4

Oho, au heliport.
Intrebarea este daca au si culaor de zbor pt el, ca e cam aproape de aeroport
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adymartianul

Daca au pentru actualul spital, trebuie sa aiba si pentru cel nou.
Din cate am inteles, si Judeteanul avea heliport pe acoperis, dar urgentele sunt la parter, + ca nu se stie daca mai rezista structura  :lol:

davyl

#26
^
Ca unul care locuieste foarte aproape de noul spital, pot sa spun ca in mod sigur vor avea culoar liber de zbor, intrucat vad cum zborurile regulate pe Aeroportul Craiova, trec cumva ceva mai departe de axa dintre noul spital si aeroport.

Si asa ar fi si normal pentru un spital care va deservi 5 judete: Mehedinti, Gorj, Dolj, Valcea si Olt.

davyl

#27
^^
Referitor la cat de bine sta la capitolul structura, vechiul spital judetean, vechea expertiza privind rezistenta la seisme, propune ranforsarea spitalului sau (si) chiar daramarea a 1-2 etaje superioare pentru ca structura sa reziste optim in cazul unui seism major.

Daca vor construi viitorul spital regional se vor gandi si ce vor face cu vechiul spital, avand in vedere cele mentionate mai sus.

dr4qul4

#28
Nu este atat de simplu cu obtinerea unui culoar de zbor!
Si nu conteaza ca are heliport. Daca nu ati vazut elicoptere care aterizeaza, inseamna ca nu are culoar de zbor aprobat.
De exemplu, in Bucuresti, Municipalul (SUUB) avea platforma langa parcare. Avea chiar si vopseaua data. Insa nu aveau instalatie de semnalizare. Cand am vrut sa facem instalatia de semnalizare, am aflat ca nu exista culoar de zbor. Si mai ales ca nu se poate obtine deoarece este prea aproape de strada principala si curentii de aer genereaza nu stiu ce probleme (ar tb oprita circulatia la fiecare aterizare si decolare).
Pe acoperisul cladirilor este mai simplu de obtinut culoarul de zbor, insa ai nevoie de expertizarea si consolidarea cladirii, si de montarea unui lift si alte modificari pentru a prelua repede pacientii.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Harry

Hmm. Interesant. In Constanta ambele heliporturi medicale sunt foarte aproape de cladiri. Cel de la judetean e la sub 50 de m de case. unele de prin anii '30. Am un prieten care sta langa si cand aterizeaza elicopterele parca esti in episodul ala din Bundy cand Al se mutase pe aeroport :)))