News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

DJ: Drumuri Județene

Started by Ionut, October 10, 2011, 06:21:12 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alecu26

Oare va fi corelat cu autostrada?

Trebuia o reabilitare masiva a acestui drum de zeci de ani de zile. Tarnaveni fiind oras mort dpdv industrial, este o naveta masiva intre Tarnaveni si Tg Mures. Plus ca e cea mai scurta varianta de a ajunge din orase gen Sibiu, Alba, Deva etc...la Tg Mures.
Drumurile noastre POATE;

pasadia

Mno, oricata reabilitare ar face pe DJ-uri, va fi mai scurt pe autostrazile (A10 + A3 Campia Turzii - Ungheni) terminate. Sibiu - Ungheni, pe autostrada pe langa Alba Iulia inseamna cam 180km (deci 1h30min). Pe DN-urile si DJ-urile cele mai scurte inseamna acum 105km in 1h57min. Ok, reabilitate DJ-urile or mai scurta cu 10 minute, dar tot presupune sate cu limita de viteza si radar, curbe, traversat Medias si Tarnaveni, etc...

Nu zic sa nu-l faca, sa il faca pentru traficul local. Dar sa nu ne inchipuim ca traficul de medie distanta va mai folosi DJ-urile astea. ;)

adiarc

eu cred ca va mai ramane mult trafic ...si asta pentru ca,chiar eu,am uneori treaba in satele de pana la Medias si apoi intre Medias si Tarnaveni si Tarnaveni-Tg.Mures ...asadar oricat as dori sa folosesc autostrada nu voi putea...ca mine sunt destui
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

#1008
Trebuie facut. Zona de urcare, pe la Vila Vinea aluneca in continuu, si cate odata au fost alunecar atat de mari incat s-a oprit complet traficul....luni de zile...cred ca vreun an. Mai sunt zone muscate de Tarnava, poduri sunt efectiv pericol public. Chiar si numai pentru aceste motive trebuie facut.

Eu am o filosofie....odata cu investitiile in autostrazi, trebuie sa faci si drumurile colectoare intr-o oarecare masura....tocmai pentru al convinge chiar si pe unul de scurt si mediu parcurs sa foloseasca autostrada....decat sa mearga pe DN uri secundare si DJ uri prapadite.

Problema mare a acestui DJ, mai ales ca o parte din el e de fapt un fel de by pass al Tg Muresului (intri la Balauseri si iesi la Iernut), e ca (e cel putin impresia mea) trec pe el TIRuri foarte incarcate pt a evita rovigneta sau diferite controale ale ISCTR de pe DN. E incredibil cate odata cate TIRuri din astea sunt pe un DJ la ore ciudate.
Drumurile noastre POATE;

TibiV

Alecu,
cred ca este mai grav decat evitarea platii rovinietei/rovignetei...

Nu uita ca rovinieta este pe minim o zi (un TIR nu isi poate lua rovinitea de la 4 la 11 dimineata si dupa aia de la 13 la 19...)
Adica TIR-urile alea care merg pe DJ-uri nu cred ca marg pe acolo din motivul taxarii, caci dupa o ora sau doua trebuie sa revina pe DN...
Probabil merg pe traseul ala puri si simplu pentru ca experienta le-a aratat ca este mai rapid decat pe ruta clasica pe DN.
Ceea ce este mult mai grav.
Trist.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

rovigneta, supraincarcare, alte probleme cu actele, tahograf....
Drumurile noastre POATE;

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

^

Consiliul Judeţean Sibiu a câştigat două proiecte europene în valoare totală de aproximativ 240 mil. lei (peste 52 mil. euro) pentru reabilitarea şi modernizarea drumurilor judeţene DJ 106 Agnita-Sighişoara şi DJ 106B A1-Ocna Sibiului-Loamneş-Soroştin-Ţapu. Proiectele sunt finanţate în cadrul Programului Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 6, Prioritatea de investiţii 6.1 - Stimularea mobilităţii regionale prin conectarea nodurilor secundare şi terţiare la infrastructura TEN-T, inclusiv a nodurilor multimodale.

ZF

Harry

Ieri s-a aprobat finantarea  proiectului care are în vedere modernizarea drumului care duce către localitatea Corbu, aceast fapt fiind comunicat prin notificare din partea Comitetului de Monitorizare pentru finanțarea proiectelor depuse în cadrul Programului de Cooperare Transfrontalieră România – Bulgaria – Interreg V-A.



Proiectul ,,Silistra-Ecofriendly-Viable-Electrical-Navodari Transport" a fost depus în parteneriat cu Primăria Orașului Silistra (Bulgaria), în cadrul Programului de Cooperare Transfrontalieră România – Bulgaria – Interreg V-A, Orașul Năvodari fiind lider de proiect.



Prin implementarea acestui proiect se are în vedere modernizarea drumului care duce către localitatea Corbu, dat fiind faptul că acest drum este foarte important pentru toți năvodărenii, cu precădere pentru cei care lucrează pe Platforma Industrială Midia – Năvodari, fiind de o importanță reală și pentru toți agenții economici care își desfășoară activitatea în zonă, dar și pentru cei care sunt în trecere spre localitățile din nordul județului sau cei care se deplasează dinspre litoral spre Delta Dunării. Drumul va beneficia de un covor asfaltic nou pe o lungime de 3840 ml – drum ce se va reabilita si moderniza pe 4 benzi – fiind prevăzut cu piste de bicicliști moderne pe o parte și pe alta a drumului, cu elemente de siguranță rutieră, dar și cu stații de autobuz moderne. Totodată, în orașul Năvodari se vor monta alte 36 de stații de autobuz moderne - multimodale (autobuze si biciclete), cu panouri de informare, urmând a se executa, prin același proiect 7,2 km de noi piste de bicliști în diferite zone ale orașului, cu 2 sensuri de circulație.



Valoarea finală a proiectului, aprobată la finanțare din fonduri structurale este de 7.738.793,73 EUR, în acest buget fiind incluse și investițiile pe care orașul Silistra urmează a le realiza în cadrul proiectului, în speță, fiind vorba de reabilitarea infrastructurii existente in oras - strada Nikola Nikolai Y.Vaptsarov și construirea unei parcări ,,solare" folosind surse fotovoltaice.

Contribuția UAT Oraș Năvodari la realizarea proiectului va fi de doar 2 %.


florin74

http://www.fonduri-structurale.ro/stiri/19770/coltul-de-rai-din-curbura-carpatilor-va-deveni-mai-accesibil-prin-modernizarea-unui-traseu-rutier-de-peste-50-km-intre-judetele-brasov-si-covasna
"Este vorba despre finanțarea reabilitării unor porțiuni din DJ 131, apoi DJ 131B, precum și DJ 122, pe traseul DN 13-Măieruș-Apața-Ormeniș-Augustin-limita județe-Baraolt-Biborțeni-Malnaș-DN 12"


perfidus

Multumesc Hory, am evitat sa fac DJ665 Bumbesti-Novaci nestiind in ce stare este.
Din pacate ca pe multe DJ-uri trebuie mers cu grija, traficul este haotic, mai ales prin comune.

Nenea asta de aici ce vroia oare sa faca :( ?





Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

storm1980_25

100 de metri de drum in reabilitare de...5 ani. Cunosc zona, e oribil ce se intampla. Daca ai drum pe la vreun prieten de acolo si ai norocul sa te opreasca politia, pe langa faptul ca-ti iei amenda mai faci si cale intoarsa cu coada intre picioare.
https://alba24.ro/foto-santimbru-o-localitate-sub-blocada-italiana-semne-de-acces-interzis-amplasate-la-cererea-pizzaroti-635110.html

adiarc

Sursa Mediafax

"Drumul judeţean ce leagă Timişoara de Autostrada A1, prin localitatea Dumbrăviţa, va fi lărgit la patru benzi în cadrul unui proiect european în valoare de peste 17 milioane de euro, transmite corespondentul Mediafax.

Contractul pentru proiectul de modernizare şi lărgire la patru benzi a drumului judeţean 691 a fost semnat, marţi, de către reprezentanţii Consiliului Judeţean Timiş, beneficiarii finanţării, şi ai Agenţiei pentru Dezvoltare Regională Vest, la Timişoara. Proiectul, în valoare de peste 17 milioane de euro, este finanţat prin Regio - Programul Operaţional Regional 2014 – 2020, 14 milioane de euro fiind fonduri nerambursabile, iar restul contribuţia beneficiarului."

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

poplucian

Salut!
As dori sa merg pe DJ151 de la intersectia cu DN 17 langa Sintereag via Sarmasu si pana la Ludus la intersectia cu DN 15(aprox. 110km). Voi veni dinspre Vatra Dornei-Bistrita.
Pe google maps arata ca e bun DJ151, dar street view e din 2012.
Mentionez ca e un drum de concediu pentru a vedea cat mai indeaproape peisajele transilvanene, dar cu toate astea doresc sa am si masina intreaga.
Va multumesc!