DJ: Drumuri Județene

Started by Ionut, October 10, 2011, 06:21:12 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

adiarc

Lucrarile avanseaza in ritm bun pe DJ 107 B ( spre Bogatu Roman,Brosteni,Jud.SB )...antrepenor Prodial.









langa avem groapa de imprumut pt terasament...si se vede clar de ce dealurile transilvanene aluneca atat de usor...ca mamaliga,dupa ce le tai......un strat superficial de pamant si in rest argila care permite f.putin infiltrarea apei,de multe ori inegal sau chiar deloc,rezultand planurile de alunecare



momentan atat.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

mopy

salut,
stie cineva care e starea DJ665 Novaci - Polovragi ?

dr4qul4

Am trecut pe acolo acum 3 ani si era perfect. Vad ca inca e trecut cu albastru pe Harta Calitatii Drumurilor (varianta OSM), pe care ti-o recomand.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Hercule

Confirm si eu (vazut anul trecut).
Deșteaptă-te române!

perfidus

Inclusiv portiunea DJ665 ce porneste din DN66 la Curtisoara (Iezureni) si pana la Novaci este in stare buna (desi e reabilitat dinainte de 2011). Si merita din plin ocolul prin satele Olteniei de sub munte, se merge mai incet dar drumul este foarte placut. Dincolo de Polovragi la fel  poti merge linistit pana la Horezu, prin Vaideeni - locuri superbe.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

strainu

Pe DJ601, în Bolintin, se asfaltează porțiunea dintre Mega Image și ieșirea din localitate spre Malu Spart. Din păcate se pune un strat gros de beton peste cel deja existent și bineînțeles că se lasă și niște margini generoase față de vechiul drum - o să fie o plăcere să te intersectezi cu un tir acolo.
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

GDPR

Vrem dezvoltare regională, dar nu suntem în stare să ,,legăm" două drumuri

Consiliul Judeţean Caraş – Severin pare că nu se grăbeşte să rezolve problema drumului dus prin munţi de CJ Hunedoara, până la limita dintre judeţe, drum care şi acum se termină în pădure, la propriu.
...

În decembrie, anul trecut, într-un comunicat al ADR Vest, DJ 684 Voislova – Rusca Montană – Ruşchiţa apărea ca proiect pentru care se intenţionează accesarea de bani europeni de către CJ Caraş – Severin având în ,,coada" titlului şi formularea "conexiune cu judeţul Hunedoara". Între timp, această parte a titlului proiectului a dispărut.

Şeful direcţiei de drumuri judeţene din cadrul CJ Caraş – Severin, Martin Motolan, spune că proiectul pentru drumul amintit are două ,,hopuri" mari de trecut, pe lângă punctajul minim pentru a fi declarat eligibil: sincronizarea cu CJ Timiş pentru ,,braţul principal" şi adoptarea unui proiect de hotărâre de guvern pentru ,,braţul secundar", cel care face legătura cu drumul asfaltat care acum se termină în pădure. ,,Drumul principal duce, de fapt, spre limita cu judeţul Timiş. Nu vrem să păţim cum au păţit colegii de la CJ Hunedoara care au dus un drum judeţean până la limita cu judeţul Caraş, iar acum drumul se termină în pădure. Vrem să depunem proiectul nostru simultan cu cel pe care-l are CJ Timiş, pentru ca drumurile să se conecteze efectiv. Probabil acest lucru va fi posibil în cel de-al treilea apel de proiecte, în 2018, după ce se constată câţi bani rămân în urma licitaţiilor făcute pentru proiectele depuse pe primele două apeluri ( pe axa 6.1 – n. red.). ,,Braţul" de care vorbiţi dumneavoastră (despre care vorbea, de fapt, fostul vice al CJ Caraş – n.red.) e drum forestier şi e nevoie de o hotărâre de guvern pentru a putea fi reclasificat drept drum judeţean", explică Martin Motolan.

Preşedintele CJ Hunedoara, Mircea Bobora, spune că a abordat, la rându-i problema, în cadrul unei întrevederi cu reprezentanţi ai consiliilor judeţene din Regiunea Vest. ,,A fost o discuţie preliminară. Urmează să abordăm în detaliu această problemă la finele lunii iunie, pe parcursul unei noi întrevederi", adaugă Bobora.

Evz.ro

mopy

Salut,
Vreau sa ajung de la Rm.Valcea la Curtea de Arges, (am vazut ca DN73C e extrem de rau), asa as merge pe: Rm.Valcea - Milcoiu, apoi pe DJ678A pana la Burlusi - Curtea de Arges.
Stie cineva starea drumului DJ678A, si apoi  segmentul de drum Burlusi - Curtea de Arges?

dr4qul4

DJ678A are asfalt bun. Dar este ingust si cam trece prin sate (vei da de vaci pe traseu). De la Tigveni la CUrtea de Arges DN73C are gropi, dar cu atentie, poti merge linistit.
Poti merge si pe Rm Valcea-Curtea de Arges. Drumul este rau doar la Piatra (este cazut si are si gropi mari pe o portiune de 2-3 km). Doar sa nu o iei pe acolo pe ploaie sau noaptea.
Ziua insa poti ocoli fara probleme gropile, asta daca nu ai vreo masina cu garda joasa.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

GDPR

Constructorii au finalizat asfaltarea drumului judeţean 687 M, dintre satul Cinciş şi intersecţia cu DJ 687 A, respectiv drumul de acces spre Mnăstirea Prislop. Lucrările au început în toamna anului 2016, iar porţiunea care necesita modernizare era un drum forestier de circa patru kilometri, aproape impracticabil, cu rang de drum judeţean, dar care în prezent poate fi folosit ca scurtătură de şoferi. ,,Drumul modernizat va contribui semnificativ la dezvoltarea turismului atât în zona Lacului Cinciş, cât şi în apropierea Mânăstirii Prislop", informa Consiliul Judeţean Hunedoara, în noiembrie 2016. Conducerea instituţiei anunţa la acea vreme că şoseaua urma să fie realizată până la finalul anului trecut, însă termenul a fost prelungit. Noua şosea este asfaltată şi lărgită la două benzi, iar în prezent drumarii mai efectueazîă doar finisajele.

Adevarul.ro

adiarc

#880
ca o pura coincidenta,de fiecare data cand se aproprie alegerile,Dj Tarnaveni-Ungheni,apare ca fiind in iminenta intrare in reabilitare pe fonduri europene..de fapt au mai trecut ( s-au mai pierdut ),inca trei ani din actualul exercitiu financiar,cel mai probabil ultimul exercitiu in actuala forma a UE.

Este un drum destul de circulat cu trafic apropiat de DN...practic cea mai scurta,dar si cea mai intortocheata ruta Sibiu-Tg.Mures

realitatea o arata pozele de mai jos,insa doar pe o portiune de cativa km arata asa jalnic ( Vila Vinea-Cerghid )











"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Horațiu 87



A început asfaltarea pe drumul de pământ Tomeşti - Păun. Va fi gata luna viitoare

A început asfaltarea legăturii dintre cele mai importante drumuri naţionale din Iaşi. DJ 248D Tomeşti - Păun era, până de curând, unul din ultimele drumuri judeţene de pământ din Iaşi. Acesta face legătura dintre DN 28 (Iaşi - Albiţa) şi DN 24 (Iaşi - Vaslui). Reabilitarea acestui tronson se va încheia peste aproximativ o lună.
Ieri a început asfaltarea pri­mei jumătăţi din segmentul de drum care leagă localităţile Tomeşti şi Păun, drum care până acum a fost amenajat şi pietruit, o bună parte din el fiind de pământ, efectiv impracticabil chiar şi de către maşinile de te­ren, pe porţiunile din zona îm­pădurită de la limita comunelor Tomeşti şi Bârnova.
Este vorba de un kilometru din drumul judeţean 248D, care va fi asfaltat în aceste zile, porţiunea dinspre Păun urmând a fi amenajată, pregătită şi asfaltată în perioada următoare. La debutul turnării asfaltului a fost prezent şi pre­şedintele CJ Iaşi, Maricel Popa, care însă a plecat repede, fără să mai controleze consistenţa covorului asfaltic, cum a făcut cu alte ocazii.
Daniel Achiţei, şeful Direc­ţiei Judeţene de Administrare a Drumurilor şi Podurilor, - în sarcina căreia se află reabilitarea acestei căi rutiere -, ne-a declarat că cealaltă jumătate de drum va trebui să mai aştepte bitumul cu care urmează să fie acoperită. Motivul întârzierii îl constituie lucrările la reţeaua de canalizare şi la fundaţia drumului, care încă nu sunt încheiate.  Totuşi, directorul DJADP a estimat că reabilitarea tronsonului se va încheia peste o lună. 

http://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/a-inceput-asfaltarea-pe-drumul-de-pamant-tomesti-paun-va-fi-gata-luna-viitoare--160339.html

dumbravaandrei

Ala trebuia facut cu fundatie cu tot ca in 3 luni il fac tirurile cu era....
Macar bine ca se face ceva...

GDPR

Nou pod peste Valea Șaeș pe DJ106

În cursul zilei de 18 mai, au fost recepționate lucrările pentru Pod din beton armat peste Valea Șaeș pe DJ106 lim. Jud. Sibiu-Apold-Sighișoara-(DN13) km 88+962, jud. Mureș.
Lucrările pentru construcția acestuia au început în luna august 2015 și au fost executate de SC PRODIAL SRL din Sibiu. Valoarea totală a contractului este de aproximativ 2,4 milioane lei, fără TVA. Amplasamentul este situat pe drumul județean DJ106, în vecinătatea localității Apold, județul Mureș.
Podul vechi cu structură metalică și o vechime de 111 ani a fost conservat în imediata vecinătate a podului nou și poate fi în continuare folosit de către pietoni.
Podul nou a fost executat pe amplasamentul podului metalic existent, menținându-se același traseu. Au fost îmbunătățite elementele geometrice și de gabarit. Acesta are o deschidere de 21,80 m și o lungime totală de 30,90 m. Lățimea părții carosabile este de 7,80 m. De o parte și de alta a părții carosabile sunt trotuare în lățime de 1,50 m. Pe toată perioada de execuție a lucrărilor, circulația a fost deviată pe o variantă provizorie realizată din tuburi prefabricate.

Punctul.ro

Granata06

România lucrului prost făcut: drum de 15 milioane de euro construit cu materiale second hand

Campania ,,România lucrului prost făcut" continuă cu un caz din judeţul Vaslui, acolo unde cea mai importantă investiţie de infrastructură realizată după Revoluţie s-a dovedit a fi un fiasco, pentru că firma care a făcut lucrările a folosit materiale luate din alte lucrări dezafectate.

Cea mai importantă arteră rutieră construită în Vaslui în ultimii 28 de ani, Drumul Judeţean  (DJ) 244 B Creţeştii de Sus - Murgeni, care străbate judeţul de la nord la sud, s-a dovedit a fi o investiţie realizată defectuos, în ciuda fondurilor alocate.

Mai multe pe: http://adevarul.ro/locale/vaslui/romania-lucrului-prost-facut-drumde-15-milioane-euro-construit-materiale-second-hand-1_5926b53e5ab6550cb86ee33e/index.html