News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

[B] Magistrala M7 Bragadiru-Voluntari

Started by Ionut, November 09, 2011, 06:51:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sab

90 de secunde este posibil si pentru metroul clasic.
Dezavantajul light metro este ca iti trebuie garnituri dedicate, adica nu poti sa aduci o rama de pe liniile de metrou standard cand ai rame defecte, in revizie, etc.

SocrateGaby

Quote from: minisoferul on April 05, 2021, 03:46:25 PMUrmare a adresei dumneavoastră, înregistrată la Metrorex cu numărul ..........2021, vă comunicăm următoarele:

            Realizarea Magistralei 7 de metrou - Bragadiru – Alexandriei – Colentina – Voluntari este propusă în Strategia de Dezvoltare a Metroului din București 2016-2030 și reprezintă un proiect pe termen lung, cu următorul traseu plănuit: Bragadiru, Șos. Alexandriei, Calea Rahovei, Bd. Regina Maria, Piața Unirii, Bd. C. Coposu, Str. Mântuleasa, Calea Moșilor, Piața Obor, Șos. Colentina, Str. Afumați, Voluntari Centru, Șoseaua de Centură Nord-Est.

Implementarea Magistralei 7- Bragadiru – Voluntari implică realizarea unui traseu de metrou cu o lungime totală de aproximativ 26 km cale dublă, a 27 de stații de metrou, precum și a două depouri. Aceasta este prevăzută a fi finalizată după anul 2030, fiind inclusă pe lista proiectelor strategice de investiții ce urmează a fi pregătite și atribuite în Parteneriat Public Privat (PPP).

Vă mulțumim pentru interesul acordat dezvoltării actualei rețele de metrou și vă asigurăm că obiectivul nostru principal este de a oferi clienților noștri o rețea de transport în comun sustenabilă, rapidă, eficientă și eficace pentru nevoia de deplasare a populației.



Orice companie de stat care se ocupa de proiecte de infrastructura in Romania sa mai lase lozinca asta stupida cu parteneriat public privat . Nu exista firme estrem de bogate care sa aiba un interes economic atat de mare pentru un proiect de infrastructura. Daca exista un interes asa de mare la firme sa arunce cu banii ca la nebuni cu posibilitatea de a intra in colaps de ce nu au investit Renault in Sibiu -Pitesti  de exemplu?   
Statul sa nu se mai joace cu lizinicle acelea de fraieri , iar romanul de rand sa nu mai puna bot la orice vrajeala de 2 lei , ca na cei de la putere o fac si din amatorism si pentru ca romanul de rand pune botul la vrajeala.

Ionut

PPP = nu se face = nu acum = mai vorbim = FNI veghează pentru dvs.