News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

[PH] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Ploiesti

Started by Ionut, September 27, 2016, 03:29:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rota

Coloană pe 10 kilometri la intrarea pe Centura de Vest, din cauza noului sens giratoriu

Circulaţia se desfăşoară cu dificultate, luni dimineaţa, pe DN 1, la intrarea pe Centura de Vest a Ploieştiului, sensul de mers spre Bucureşti, din cauza unui sens giratoriu nou construit, care nu poate prelua valorile mari de trafic. Coloana de maşini are peste 10 kilometri.

Sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Hef

Si eu sunt un "beneficiar" al cozilor de weekned la acel giratoriu.
Acum intreb si eu, de ce au mai facut pasajul peste DN1, care este la 500 m spre Brasov, si care ar putea fi folosit pentru a nu mai "taia DN1" cand intri in Ploiesti?

voicul

Intradevar acest giratoriu nu trebuia sa existe si sa se foloseasca acel pasaj.

Acum doar trebuie presiune pentru o bretea separata pe sensul BV-B.

stangabriel

Si o banda pe sensul Bucuresti - Ploiesti(spatii comerciale. Acum imi pare sa se iese si mai greu din Ploiesti, doar pentru ca se intra in giratoriu incet dinspre Bucuresti si nu se vede intentia soferului, majoritatea nu semnalizeaza dreapta spre Ploiesti.

voicul

Nu e de vina giratoriu. E o problema cu pasiuna romanilor de a face coada!
Oare cum va fi de sarbatori?




Powered by API/PUM imgur uploader

Cristi N

#66
Nu stiu daca a mai fost facut vreun reportaj despre poiectul reconstructiei pasajului "Podul de lemn" asa ca o sa fac si o mica introducere.
Lucrarea face legatura intre strada Depoului si strada Marin Mehedinteanu, practic este o varianta alternativa a pasajului din zona Garii de Sud. Maps
Indicatorii tehnico-economici: link
Vedere din intersectia Depoului x Stindardului/Mimiului:

Panoul de santier vazut de aproape:

Monstrul odihnindu-se:

Putin offtopic, placuta de identificare a carligului:

Sa revenim ontopic, culeea dinspre str. Depoului partial turnata:

Detaliu stanga:

Detaliu dreapta:

Acum ne mutam pe partea opusa unde suntem in aproximativ acelasi stadiu. Jumatatea dreapta a culeii Mimiului si vedere spre Gara de Sud:

In final, coltul stang al aceleiasi culei cu vedere spre Triaj-ul Ploiesti si organizarea de santier:


Cristi N

La aproximativ 3 luni distanta am mai facut o vizita la santierul "Podul de Lemn" din Ploiesti. Pozele sunt facute duminica, 8 Decembrie in jur de ora 15.
Poza este facuta stand cu spatele la intersectia Depoului x Stindardului si undeva la 1 km in fata este Gara de Sud.

Ne apropiem.

Acum sunt in dreptul podului, in coltul dreapta jos se vad cateva armaturi ale culeii. Cred ca dupa pod vor latii strada in zona podului, se vede au curatat zona si au amenajat o platforma.

Ne intoarcem 90* spre dreapta pentru o imagine de ansamblu si vedem ceva progrese. Sunt curios daca au fost acrobati care sa traverseze.  :D











Nu m-am gandit sa fac un zoom pe imbinarea grinzilor care este facuta cu suruburi.



voicul

Nu trebuia interzis sa se faca stanga de pe DN1 spre Ploiesti aici?

Dan_s

A fost închisă acea intrare in momentul in care a fost finalizat sensul giratoriu de la benzinaria Lukoil. Acum sunt parapeti din beton in acea zona. Probabil gmaps nu a fost actualizat.

stangabriel

https://www.observatorulph.ro/eveniment/2569900-trafic-blocat-la-iesirea-din-ploiesti-spre-targoviste-pana-la-1-iunie-se-repara-podul-din-zona-fabricii-de-bere

Primăria Municipiului Ploiești, prin Direcţia Tehnic, Investiţii, va executa lucrări de întreţinere/reparaţii, inclusiv rosturi de dilataţie, la pasajul de pe strada Gheorghe Grigore Cantacuzino, la ieşirea din Ploieşti spre Târgovişte – DN72, în perioada 20-30 mai 2020.

Astfel, municipalitatea informează cetăţenii că, pe perioada lucrărilor, se vor institui restricţii de circulaţie (închidere), iar, în acest context, se vor putea folosi următoarele rute ocolitoare:

pentru relaţia Ploieşti – Târgovişte, ieşirea din Ploieşti se va face pe Şoseaua Vestului, dreapta pe strada Mărăşeşti care intersectează DN1 la km 61+475 dr. şi spre Braşov până la km 63+675 dr., se coboară breteaua pasajului, se intră în strada Gh. Grigore Cantacuzino şi stânga spre Târgovişte;
pentru relaţia Târgovişte – Ploieşti DN1 km 61+475se va accesa breteaua pasajului suprateran de pe DN1 km 63+675, se va vira la stânga spre Ploieşti.
Facem precizarea că, pentru restricţiile de trafic menţionate s-a întocmit Managementul de Trafic care a fost avizat de Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A. şi de Biroul Poliţiei Rutiere a Municipiului Ploieşti. Municipalitatea îşi cere scuze pentru disconfortul creat şi le mulţumeşte cetățenilor pentru înţelegere.

Dan_s

A inceput montajul structurii metalice la noul "Pod de lemn"









Cristi N

#72
Vad ca am cam tras chiulul de la santierul Podului de lemn, ultimul reportaj l-am facut in Decembrie anul trecut.  O:-)

Incepem timid cu ceva stocuri de prefabricate din beton vazute dinspre intersectia: Depoului x Stindardului. (GPS)


Am intrat pe Depoului, mergem spre Gara de Sud, iar "Podul de Lemn" este pe dreapta in zona utilajului galben. (GPS)


Am ajuns indreptul podului, bai cata monstru au facut astia, sigur nu trece trenul si pe deasupra? (GPS)


Si cam asa arata str. Depoului spre Gara de Sud dupa Podul de Lemn. Nu stiu daca zidul de sprijin din stanga chiar era necesar dar astea-s detalii deja. (GPS)


Podul va avea trotuare pietonale in consola cam de 2m latime atat pe stanga. (GPS)


Cat si pe dreapta. E chiar decent, sunt multe strazi care nu au trotuare asa de late. (GPS)


Placa de racordare deocamda e facuta din niste prefabricate dar totul va trebui inaltat destul de mult pana se ajunge la cota. (GPS)


Toate prinderile sunt facute cu suruburi de tipul asta. (GPS)


Si cu astfel de placi: (GPS)


De pe niste schele suspendate atat pe partea dreapta. (GPS)


Cat si pe stanga: (GPS)


Cristi N

Str Depoului fiind mai jos, iar CF-ul si mai jos a fost nevoie de niste ziduri de sprijin din blocuri de beton. Blocurile astea au un soi de nut si feder, iar inspre CF avem si o evacuare de ape din infiltratii. (GPS)


Detaliu evacuare ape pluviale si limita CF. La cum arata gardul ala tind sa cred ca toata zona asta e de fapt curtea  omului din dreapta. (GPS)


Celalalt zid de sprijin din blocuri de beton va fi  mult mai mic. (GPS)


Deocamdata podul sta pe niste sprijiniri temporare, probabil abia dupa ce termina toate suruburile o sa dispara si sprijinirile astea. (GPS)


Presupun ca de tepi astia va fi prinsa armatura si totul va fi monolitizat intr-o placa de beton. (GPS)


Si de incheiere inca o poza cu tepi. :D (GPS)


Powered by API/PUM imgur uploader

Dan_s

Stadiu actual al noului "Pod de lemn"


Sursa SkySpirit