Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare

Started by TibiV, July 15, 2016, 09:33:00 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Harry

Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA a atribuit contractul de Lucrari de reparatie pentru ridicare restrictii de viteza (linii curente, directe si linii statii) – linia 813A Agigea Ecluza – Agigea Sud, Ferry Boat, Constanta Port Zona A, Constanta Port Zona B, Constanta Port Mol V catre SC EURO CONSTRUCT SA Constanta pentru suma de 1.228.644,41 lei + TVA.

TibiV

Viitor de aur CFR Infra are !...

Parca au citit ultima postare a lui frunzaverde la "Automotoare"... :D

Asa ca au dat azi un mega-komunikat...
http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2017/3781-06-septembrie-2017-cfr-sa-a-alocat-in-primul-semestru-al-acestui-an-500-miliane-de-lei-pentru-lucrari-de-reparatii-la-infrastructura-feroviara

Quote
CFR SA  a alocat în primul semestru al acestui an 500 milioane de lei pentru lucrări de reparații la infrastructura feroviara

Bucureşti, 06 septembrie 2017

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a alocat, în primul semestru al acestui an, 500 de milioane de lei pentru programul de întreținere, reparații curente și reparații capitale la infrastructura feroviară publică, finanțat din surse proprii ale companiei și din fonduri de la bugetul de stat.

Programul de întreținere, reparații curente și reparații capitale, finanțat din alocațiile de la bugetul de stat, în valoare totală de 196.152.000 lei, și din surse proprii ale companiei, în valoare totală de 295.532.000 milioane lei, cuprinde 284 de proiecte structurate la nivelul celor 8 regionale de cale ferată pe o gamă complexă de lucrări la linii, terasamente, poduri, podețe, tuneluri, instalații și treceri la nivel.

La capitolul întreținere și reparații curente s-au semnat în prima jumătate a acestui an 47 de contracte de lucrări, 30 de proiecte sunt în evaluare, 12 proiecte sunt în curs de licitație, iar alte 10 proiecte au fost transmise pentru validare și urmează a fi lansate pe SEAP.

La capitolul reparații capitale, care cuprinde lucrări multianuale, s-au alocat surse financiare pentru continuarea a 62 de lucrări contractate în anii anteriori, 10 dintre acestea fiind finalizate în al II-lea trimestru, au fost semnate 12 noi contracte de lucrări, 10 proiecte sunt în licitație, fiind demarate de asemenea alte 101 proiecte, care la ora actuală se află în diferite etape de implementare. La acest capitol, un accent deosebit s-a pus pe prioritizarea proiectelor de modernizare a 74 de treceri la nivel cu calea ferată de pe întreaga rețea feroviară.

"Investițiile financiare alocate de companie pentru acest program asigură continuitate în graficul de execuție a lucrărilor multianuale, iar prin lucrările anuale derulate pe rețeaua feroviară reușim să menținem un ritm constant în strategia companiei de îmbunătățire a capacităților de exploatare oferite operatorilor de transport de călători și de marfă execuția, strategie care vizează creșterea vitezei de circulație și a gradului de siguranță pe infrastructura feroviară publică", a declarat Marius CHIPER, director general al CFR SA.

Menționăm faptul că programul de întreținere, reparații curente și reparații capitale nu afectează continuitatea graficului de circulație a trenurilor de călători și de marfă, lucrări fiind executate prin asigurarea condiţiilor optime de trafic pe întreaga rețea feroviară.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

#137
Quote from: mishu88 on June 15, 2017, 12:00:36 PM
Quote from: adrian rosca on April 21, 2017, 05:26:24 PM
Azi s-a implinit fix un an de cand a fost postata pe SEAP licitatia pentru «Studiu de Fezabilitate pentru Modernizarea liniei CF Bucuresti Nord - Jilava - Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontiera»

Alles Gute zum Geburtstag!  >:(

Începutul... sfârșitului sau sfârșitul începutului?!

http://www.constructiv.ro/2017/06/baicons-impex-si-acciona-ingenieria-vor-face-studiul-de-fezabilitate-pentru-calea-ferata-bucuresti-giurgiu/

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2017/3832-22-septemebrie-2017-cfr-sa-a-semnat-contractul-pentru-elaborarea-studiul-de-fezabilitate-pe-tronsonul-bucuresti-nord-jilava-giurgiu-nord-frontiera-inclusiv-podul-gradistea

Quote
CFR SA a semnat contractul pentru elaborarea studiul de fezabilitate pe tronsonul Bucureşti Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Frontieră, inclusiv Podul Grădiștea

Bucureşti, 22 septembrie 2017

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA și Asocierea BAICONS IMPEX S.R.L.- ACCIONA INGENIERIA S.A.au semnat contractul de elaborare a studiului de fezabilitate pentru modernizarea liniei Bucureşti Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Frontieră, inclusiv Podul de la Grădiștea.

Studiul de fezabilitate va prezenta varianta optimă de traseu şi planificarea activităților proiectului tehnic printr-o soluție de execuție a lucrărilor pe 2 loturi:
- lucrări la podul peste râul Argeș, între stațiile Vidra și Grădiștea (lot I);
- lucrări la infrastructura de cale ferată între stațiile CF București Nord şi Giurgiu Nord, până la Frontieră (lot II).

În prima etapă se va realiza documentația tehnico-economică (termen 9 luni) pentru lansarea procedurii de proiectare și execuție a lucrărilor în vederea redeschiderii circulației pe Podul Grădiștea, iar în etapa a doua vor fi stabilite soluțiile pentru întregul proiect de modernizare a liniei București Nord - Giurgiu Nord - Fontieră.

Sursa de finanţare pentru realizarea studiului de fezabilitate este asigurată din fonduri externe nerambursabile, prin Programul Operaţional Infrastructură Mare. Valoarea totală a contractului este de 7.950.000 RON (fără TVA) și are o durată de implementare de 18 luni.

Obiectivul general al proiectului este modernizarea liniei CF Bucureşti Nord – Jilava – Giurgiu Nord - Frontieră la standarde europene, îmbunătăţirea confortului și a siguranţei feroviare, reducerea timpului de călătorie prin creşterea vitezei de circulaţie pe întregul tronson, creşterea traficului de marfă de tranzit, precum și prin asigurarea legăturilor/conexiunilor feroviare aferente segmentelor Jilava - Bucureşti Progresu și Giurgiu Nord - Giurgiu Oraş.

Deci podul de la Gradistea va fi un lot separat...
Foarte bine, ca acolo este dandanaua cea mai mare.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

WOW, la 12 ani dupa caderea unui pod pe o magistrala feroviara s-a reusit semnarea unui contract pentru un studiu de fezabilitate pentru refacerea podului ....  :lol:

Sa raportam acest "succes cincinal" (pardon doisprezecenal) la NORMALITATE: ATUNCI CAND ARE LOC UN EVENIMENT NATURAL GRAV CARE DISTRUGE INFRASTRUCTURA ESENTIALA A UNEI TARI, SE FACE PE LOC UN PLAN DE URGENTA, SE DEBLOCHEAZA BANI DIN FONDUL DE URGENTA AL UNEI TARI (sau se cer bani de la alte tari, daca nu sunt destui) SI IN 2-3 LUNI SE FACE UN PLAN DE REFACERE. APOI, TOT CU FONDURI DE URGENTA, FARA NICI O LICITATIE, O FIRMA CU EXPERIENTA ESTE NUMITA SA EXECUTE LUCRAREA, EVENTUAL CU AJUTOR DE LA ARMATA, DE LA CFR, etc.. In maxim 5-6 luni se reia circulatia. Pentru toate astea bani erau destui, sigur ne ajuta si UE, si SIGUR NU ERA NEVOIE DE LICITATIE.

CAND E VORBA SA FURAM SAU SA FACEM CEVA NEAUTORIZAT (cu spaga) SUNTEM CAMPIONI. CAND E VORBA SA FACEM CEVA NORMAL, SA CONSTRUIM CEVA PENTRU BUNASTAREA NOASTRA, ATUNCI FACEM IN PANTALONI DE FRICA SI NE INVARTIM CU ANII IN JURUL COZII.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

GDPR

Ba pardon, la noi se deviaza trenurile pe la Videle si gata, raportam ca problema e rezolvata, tovarasi.

Ionut

CFR SA modernizeaza 71 de treceri la nivel cu aproape 23 milioane lei



,,CFR SA are in program pentru anul în curs modernizarea, din surse proprii, a unui numar de 71 de treceri la nivel cu calea ferata pentru care a prevazut 22,771 milioane de lei. In 2018 compania intentioneaza sa aloce inca 40 de milioane de lei pentru lucrari similare", a declarat, la 27 septembrie Viorel Scurtu, director Exploatare in cadrul CFR SA la audierile din Comisia pentru transporturi din Camera Deputatilor, informeaza Agerpres.

,,Pentru acest an, CFR SA si-a propus doua tipuri de programe. Avand in vedere ca beneficiem de mai multe tipuri de finantari pe programul de investitii finantate din surse proprii ale companiei, ne-am propus modernizarea unui numar de 71 de treceri la nivel pentru acest an, alocand din bugetul propriu o suma de 22,771 milioane lei. In continuarea acestui program pe care l-am conceput pe programul de investitii din surse proprii, evaluam ca pentru anul 2018, daca bugetul va fi asa cum il previzionam, sa alocam inca 40 de milioane de lei pe modernizari de treceri la nivel. Modernizarile pe care ni le propunem tin atat de modernizarea partii carosabile prin elemente care sa imbunatateasca circulatia rutiera, cat si prin elemente de siguranta care sa existe la intersectia de trafic feroviar cu rutier", a precizat Scurtu.

Cu ajutorul fondurilor europene, CFR SA deruleaza un program de modernizare a trecerilor la nivel cu calea ferata din fonduri europene, aici fiind prevazuta modernizarea unui numar de 150 de treceri la nivel echipate cu indicatoare rutiere.

,,Sunt 5.080 de treceri la nivel cu calea ferata total, din care 3.493 sunt treceri la nivel doar cu indicatoare rutiere, iar 1.587 sunt treceri la nivel cu protectie activa cum le spunem noi, care includ treceri la nivel cu bariera mecanica pazita, treceri la nivel cu bariera cu semnalizare luminoasa acustica. Treceri la nivel cu sistem manual de protectie, deci cu bariere pazite, sunt 469, treceri la nivel cu sistem de protectie cu avertizare sonora sau bariera automata sau mecanica, deci chiar daca au semnalizare sonora au si personal, sunt 35, pentru diferite situatii pe care le impune siguranta circulației. Sisteme de bariera automate cu avertizare si cumpene sunt 182 si bariere protejate cu sisteme automate de avertizare numai cu lumini si semnalizare acustica sunt 889", a detaliat Scurtu.

ClubFeroviar.ro




Ce nu e clar/nu se spune:
1. aia 40 milioane pentru 2018 vor fi sau nu... ca nu stim ce buget aprobat va fi
2. programul de modernizare treceri CF din fonduri UE este BLOCAT

Scurtu NU a precizat exact detalii despre motivele pentru care este blocat. Personal, nu am inteles motivele, nestiind clar proiectul. Si n-am mai apucat sa intreb nimic.

GDPR

CFR a actualizat tabelul cu contractele in derulare la nivel central: http://www.cfr.ro/files/omti/central/a4fe.pdf , modificarile fata de situatia precedenta fiind marcate cu rosu.

De notat ca avem doua proiecte ajunse la stadiul de 100%: Modernizarea staţiei de cale ferată Târgu Mureş si ,,Lucrări de reabilitare poduri și podețe și tuneluri de cale ferată SRCF Cluj" Lot 1 – Tuneluri

NGC

Quote from: adrian rosca on September 29, 2017, 08:35:26 PM
CFR a actualizat tabelul cu contractele in derulare la nivel central [...], modificarile fata de situatia precedenta fiind marcate cu rosu.

Or fi citind forumul? Or fi preluat marcarea cu rosu din sinteza licitatiilor? :D

TibiV

#143
Sunt convins ca da....
Le este mult mai usor sa preia niste date profi gata facute... :D

Imi imaginez discutie in birourile din Dinicu Golescu:

Mai, trebuie sa dam situatia lunara ! Stie cineva care este stadiul lucrarilor sau luam tot de pe PUM ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Quote from: TibiV on September 30, 2017, 10:56:32 PM
Stie cineva care este stadiul lucrarilor sau luam tot de pe PUM ?... [/i]

:lol:

Traiasca NGC! :cheers:
Pare simplu ce face, dar e o munca (aproape) titanica. Probabil are si ajutoare. El stie, e bine ca face.

Phenol

S-a terminat vacanta si pentru studenti :).

Revin cu un update de la Stana.

Prima data, repostez harta cu locatiile podurilor in lucru:



Situatia lucrarilor din 14 August(podul X1):







Podul pentru firul II era deja aproape gata, dar nu prea era miscare pe santier.

Pe 10 Septembrie firul II era inca scos pe portiuni bune, semn ca se lucreaza la majoritatea podurilor din contract.








Phenol

Mai departe pana la trecerea de CF firul II inca era scos:






Phenol

Fiind duminica am dat o fuga pana la Stana weekendul trecut:

Undeva intre podurile X5 si X4:





Surpriza: firul II este pus la loc, ma gandesc ca vor sa deschida traficului




Phenol

Sina e pus la loc si mai departe:







Prefabricate pentru podul X3: