Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare

Started by TibiV, July 15, 2016, 09:33:00 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mishu88

Quote from: adrian rosca on April 21, 2017, 05:26:24 PM
Azi s-a implinit fix un an de cand a fost postata pe SEAP licitatia pentru «Studiu de Fezabilitate pentru Modernizarea liniei CF Bucuresti Nord - Jilava - Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontiera»

Alles Gute zum Geburtstag!  >:(

Începutul... sfârșitului sau sfârșitul începutului?!

http://www.constructiv.ro/2017/06/baicons-impex-si-acciona-ingenieria-vor-face-studiul-de-fezabilitate-pentru-calea-ferata-bucuresti-giurgiu/

pasadia

La acest podet ieri erau lucrari destul de importante (macara, vreo 10 muncitori, etc...). Imi parea chiar ca era oprita circulatia CF omplet, parea ca inlocuiau intregul podet.

Stiu ca s-a mai lucrat acolo si in toamna trecuta, cred ca cineva chiar a pus poze. Dar nu stiu mai multe detalii si nu am oprit ieri sa fac poze.

Phenol

^^E inchisa circulatia intre Sercaia si Fagaras.

CFR infra nu spune nimica, dar CFR Calatori are un comunicat de presa cu anulari:

Quoteîn perioada 14 iunie (ora 08.00) - 21 iunie 2017 (ora 18.00), au loc lucrări întreHm Şercaia și staţia Făgăraş (pe secția Brașov – Făgăraș).

Sursa: cfrcalatori.ro

TibiV

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/videos/1625279480840247/

Quote
Bucureşti, 16 iunie 2017
Lucrări de buraj mecanizat și profilat piatră spartă în stația CF Băneasa
♦ Lucrările de buraj mecanizat și profilat piatră spartă sunt executate în linie curentă, pe aparatele de cale și diagonalele aferente prin refacerea nivelului şi a direcţiei căii, completare cu piatră spartă şi stabilizarea liniei.
Executant: Sucursala Regionala CF București - Secțiile L3 și SRLU
Perioadă de execuție: 12-22 iunie 2017
Utilaje speciale ale CFR SA:
♦ utilaj Plasser SP 1273 – rectifică nivelul căii prin buraj
♦ utilaj DGS D06N-451- stabilizare piatră spartă
♦ utilajul MP 150-019 – mașină de profilat prisma de piatră spartă
Scop: întreținerea infrastructurii feroviare pentru viteza de circulație a trenurilor cu 160 km/h
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Phenol

Agitatie mare pe santier, de maine se inchide linia Stana - Huedin si se va pune acest pod:



TibiV

Au pus deja podul, si inca intr-un "mare fel"...
Un time-lapse pentru care CFR Infra merita vorbe bune... ;)
https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/videos/1630690623632466/

Postarea completa este asa:
Quote
București, 21 iunie 2017
Modernizare poduri/podețe situate pe linia CF București-Episcopia Bihor (linia CF 300)
(Lot 3 Poduri/Podețe - SRCF Cluj)

♦ Obiective Lot 3 Poduri/Podețe: 6 podețe/1 pod
◘ 5 podețe situate între stațiile Stana – Huedin la km 543+830, 544+080, 544+677, 544+976, 545+100
◘ 1 podeț situat între stațiile Bratca – Șuncuiuș la km. 597+715
◘ 1 pod situat între stațiile Oradea Est – Oradea la km. 654+564

♦ Lucrări proiectate pentru execuție:

● Interval de stații Stana - Huedin
◘ podeț km 543+830 - podeț tubular realizat din elemente de beton armat prefabricat, cu secțiune circulară având diametrul de 2.2m
◘ podeț km 544+080 - podeț tubular realizat din elemente de beton armat prefabricat, cu secțiune circulară având diametrul de 2.2m
◘ podeț km 544+677 - podeț tubular realizat din elemente de beton armat prefabricat, cu secțiune circulară având diametrul de 2.2m
◘ podeț km 544+976 - pod cu suprastructura alcatuită din două tabliere din grinzi metalice înglobate în beton și calea pe prismă de balast, cu deschidere de 15 m, având infrastructurile fundate indirect pe piloți forați
◘ podeț km 545+100 - pod cu suprastructura alcătuită din două tabliere mixte cu secțiune casetată, cale sus în conlucrare cu cuvă de beton armat, cu deschidere de 26 m și două culee din beton armat cu fundații indirecte pe coloane încastrate în stratul portant

● Interval de stații Bratca - Șuncuiuș
◘ podeț km 597+715 - podeț realizat din elemente de beton armat prefabricat tip C1EN
● Interval de stații Oradea Est - Oradea
◘ pod km 651+564 - desființare podeț și refacerea terasamentului căii ferate
♦ Stadiul execuției: 42.58%

Interval Stana – Huedin
◘ podeț km 543+830 - 5%
◘ podeț km 544+080 - 15%
◘ podeț km 544+677 - 15%
◘ podeț km 544+976 - 35%
podeț km 545+100 - 60%
! 21.06.2017, ora 02.10 s-a reluat circulația trenurilor pe Firul 1 între Stana și Huedin, pe podul nou de la km 545+100

Interval Bratca – Șuncuiuș
◘ podeț km 597+715 - 96%

Interval Oradea Est – Oradea
◘ pod km 651+564 - 96%

♦ Executant: SOCIEDAD ANONIMA DE OBRAS Y SERVICIOS, COPASA
♦ Termen execuție Lot 3: 2015 - 2017/2018
♦ Video: Introducerea în cale a podului nou de la km 545+100, între stațiile Stana-Huedin

Doar ca se cam contrazic singuri... Ba este "podeț km 545+100 - 60%", ba este "Introducerea în cale a podului nou de la km 545+100"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Ionut, nu avem topic M1000....
Parca nu as baga o lucrare mica, "locala", pe "Coridorul Rin-Dunare-Constanta"...


https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1630062723695256
Quote
Stația Ploiești Sud, 20 iunie 2017
Execuție joncţiune (legătură) între firul I Ploiești Sud – Ramificație Ploiești Triaj (Brazi) și firul 2 Ploiești Triaj – Ploiești Sud (linia CF 304J)
Lucrări de suprastructură linii CF:
◘ demontarea suprastructurii existente între km 58+ 602,81 și km 58+700,35
◘ montare suprastructură pe noua joncțiune
◘ completare și balastarea liniei cu piatră spartă nouă
Lucrări de electrificare:
◘ dezechiparea și demontarea stâlpului existent la poziția km 58+647,42;
◘ montarea a doi stâlpi de sustinere a liniei de contact
◘ reîntregirea returului de tracțiune și de protecție, conform configurației circuitelor de cale.
♦ Executant: Sucursala Regionala CF București - Secția L6 și Centrul de Electrificare Ploiești
♦ Perioadă de execuție: 12-26 iunie 2017

♦ Stadiul actual:
◘ finalizare lucrări de suprastructură
◘ în execuție lucrările de electrificare - montare stâlpi și linie de contact
♦Această lucrare, executată în regie proprie de CFR Infrastructură, este o variantă provizorie de circulație la intrare în stația CF Ploiești Sud, pentru redirecționarea traficului la liniile 1-7 din stație, în perioada derulării lucrărilor de modernizare a podului de la km 56+560, de pe linia CF Brazi - Ploiești Sud, când accesul trenurilor va fi restricționat la liniile 8 și 9.
♦Inflexiunea este realizată de la km 58+602,81 (linia CF 304J, Ploiești Sud - Ploiești Triaj Marfă, firul II) până la km 58+700,35 (linia CF 300, Ploiești Sud - P.M. Ramificație Ploiești Triaj, firul I) prin două curbe de sens contrar, fiecare cu raza de 351 m și aliniament intermediar de 9,30 m.
Cred ca si-au angajat un fotograf adevarat...


















Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Pare ca au terminat lucrarile de pe M200, intre Sercaia si Mandra. Insa tot pe M200 mai exista cel putin o sincopa la Cunta (trecerea la nivel cu DJ care leaga Cunta de Drambar si mai departe spre Alba).

cristi5

#128
Poze de azi pe Stana-Huedin facute din automotorul TFC. Nu prea sunt intarzieri, 2 minute ieri, 4 azi...







Aici s-a terminat restrictia

StefanD_

#129
QuoteBucurești, 14 iulie 2017
♦ Secția CF Apahida - Dej-Călători în reparații pentru ridicarea restricțiilor de viteză!
Regionala CF Cluj a demarat programul de reparații și consolidare a infrastructurii feroviare pe secția Apahida - Jucu - Gherla - Iclod pentru ridicarea restricțiilor de viteză, sursa de finanțare a programului fiind asigurată din surse proprii și de la bugetul de stat. Lucrările de reparații pe intervalul Cluj - Apahida au fost finalizate în luna aprilie, viteza maximă de circulație a trenurilor pe acest interval fiind de 120 km/h.
Lucrările de reparații și consolidare sunt executate în regie proprie cu personalul SRCF Cluj (în proporție de 85%) și cu firme specializate (în proporție de 15%) și au drept scop restabilirea vitezei de circulație a trenurilor de călători la 100 km/h, lucrările fiind programate etapizat pe intervale de stații.
♦ Obiective - stadiul execuție
◘ Cluj – Apahida - lucrări finalizate
◘ Apahida - Jucu - Bonțida, fir I (km 0+727-16+300)
Etapa I: lucrări de înlocuire a prinderii și a traverselor din lemn la capetele de poduri, completarea prismei de piatră spartă, buraj de întreținere, consolidarea trecerilor la nivel, prin montare de dale din beton – finalizată
Etapa a II-a: lucrări de sudură și înlocuirea prinderii indirecte K cu prindere modernă elastică SKL între Apahida și Jucu – pregătire lansare licitație
◘ Apahida - Jucu, fir II (km 0+727-8+483)
Etapa I - în execuție lucrări de înlocuire a sistemului clasic de prindere șină-traversă cu sistem de prindere elastică KS SKL 24 – termen de finalizare august 2017
Etapa II - lucrări de sudură aluminotermică pentru refacerea căii fără joante - termen de finalizare septembrie 2017
◘ Stația Gherla
Etapa I - liniile 4 și 5 - s-au finalizat lucrările de refacere a prismei de patră spartă, de înlocuire a suprastructurii liniei I cu șină tip 49 pe traverse din beton, în execuție lucrări de reparații la peron, prin montare dale de beton
Etapa a II-a - lucrări la liniile 1, 2 și 3 - termen de finalizare octombrie 2017
◘ Gherla – Iclod, fir I - lucrări de înlocuire traverse din lemn, buraje de întreținere și completarea prismei de piatră spartă - în pregătire șantier de lucru, termen de finalizare octombrie 2017
◘ Iclod - Dej-Călători: semestrul I 2018
♦ Scop
◘ creșterea gradului de siguranță și a vitezei de circulație de la 50 km/h la 100 km/h, reducerea costurilor de operare și de întreținere a infrastructurii feroviare
♦ Perioadă de execuție
◘ iulie - octombrie 2017
♦ Executant
◘ Sucursala Regionala CF Cluj - Secția L7 Dej și SRLU Dej
◘ Firme specializate
În perioada de execuție a lucrărilor de reparații și consolidare, circulația trenurilor pe secția Apahida - Jucu - Gherla - Iclod se desfășoară alternativ pe câte un fir de circulație unde sunt deschise șantierele de lucru.

CFR Infrastructura pe Facebook




TibiV

#130
http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2017/3698-20-iulie-2017-cfr-sa-are-operationale-48-de-santiere-pe-reteaua-feroviara-in-valoare-totala-de-141-6-milioane-lei

Quote
COMUNICAT DE PRESĂ

CFR SA are operaționale 48 de șantiere pe rețeaua feroviară, în valoare totală de 141,6 milioane lei
București, 20 iulie 2017

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA are deschise la ora actuală 48 de șantiere feroviare pentru lucrări de întreţinere, reparaţii curente și capitale la infrastructura feroviară, în vederea ridicării restricțiilor de viteză și pentru îmbunătăţirea condiţiilor de călătorie. Valoare totală estimată a lucrărilor este de 141,6 milioane lei, sursa de finanţare fiind asigurată din fonduri proprii ale companiei și de la bugetul de stat.

În jumătatea de sud a țării, pe raza Regionalelor CF Galați, Constanța, Bucureşti, Craiova și Timișoara sunt operaționale 17 de șantiere pentru lucrări de reparații la linii, aparate de cale, poduri, podețe și clădiri de stații. Valoarea totală a contractelor aflate în derulare este de 35,5 milioane lei.
Secții de cale ferată în lucru:
- secția Videle-Ciolpani - lucrări de reparații, poduri, podețe și de consolidare terasament la km 53+220-53+260
- secția Giurgiu-Videle – reparații podeț de la km 53+570
- secțiile Racordare Buciumeni-Mogoșoaia și Chitila-Băneasa – lucrări de reparații și întreținere linii
- secțiile Chitila-Pitești, Vadu Lat – Zăvestreni și în stațiile Ghergani (linia II), București Nord (linia III Grivița), București Triaj (liniile 8D2 și 9D2) și București Grivița
- secția Videle-Orșova – reparații pod km 266+999
- secția Lainici-Pietrele Albe – reparații linii la km 101+875-104+000
- secția Măldăeni-Mihăești-Radomirești – reparații linii directe din stații
- secția Călimănești-Cozia – reparații linii km 312+700-313+100
- intervalul de stații Golești–Piatra Olt - reparații linii km 95+614-154+461 și în stațiile Ciolpani, Gălăteni, Caracal și Roșiori Nord în zona aparatelor de cale sau pe liniile directe
- intervalul de stații Banu Mărăcine-Malu Mare (fir I), Leu–Malu Mare (fir I), Vârciorova-Orșova (km 383+600-384+500) și în stațiile Filiași și Răcari - reparații linii directe și în zona aparatelor de cale
- stația CF Mangalia - reparații linie CF în curbă și înlocuirea traverselor de lemn cu travese de beton
- intervalul de stații Cataloi-Tulcea Mărfuri - reparații linie CF în curbă și înlocuirea traverselor de lemn cu travese de beton
- stația Timișoara Nord - lucrări de reparații tunel pietonal, spații de exploatare și holul caselor de bilete
- stațiile Brad și Petroșani - reparații capitale clădire
- secția Ilia-Lugoj - reparații și refacție parțială de traverse
- secția Orșova-Jimbolia – reparații capitale la podul d ela km 397+886

În centrul țării, pe raza Regionalei CF Brașov, sunt operaționale 12 de șantiere pentru lucrări de reparații la linii, la instalaţiile de dirijare a traficului (SCB/CED/BLA), aparate de cale, poduri, podețe și clădiri de stație. Valoarea totală a contractelor aflate în derulare este de 47,4 milioane lei.
Secții de cale ferată în lucru:
- în stațiile: Ghimbav, Ghimbav-Codlea, Codlea, Codlea-Dumbrăviţa, Dumbrăviţa-Vlădeni, Vlădeni-Brădet, Brădet, Şercaia,  Făgăraş-Voila, Voila, Voila-Ucea, Ucea, Ucea-Arpaş, Rastolita, Galautas, Subcetate Mures, Lazarea, Gheorghieni, Voslobeni, Brașov, Sighișoara, Alba Iulia, Augustin, Racoș, Rupea și pe distanțele Siculeni-Mihăileni, Miercurea Ciuc-Siculeni, Siculeni-Mădăraș, Timișu de Sus-Dârste, Racoș-Rupea - reparații la la instalaţiile de dirijare a traficului (SCB/CED/BLA)
- secția CF Miercurea Sibiului-Cunța (km 52+244-61+582) - reparații linie
- pod km 89+476 și podeț km101+727 între Brașov și Podu Olt - reparații infrastructură
- în stația Brașov - reparații clădire de călători și tunel pietonal
- stațiile Stânceni, Târgu Mureș Sud, Deda, Vânători, Sighișoara și pe intervalul Podu Olt-Tălmaciu-Selimbar de la km 372+000 la km 387+300
- între stațiile Sibiu și Copșa Mică - lucrări de reparații podeț și amenajare albie la podeț km 422+512

În partea de nord a țării, pe raza Regionalelor CF Cluj și Iași sunt operaționale 16 de șantiere pentru lucrări de reparații la linii, aparate de cale, poduri și tuneluri. Valoarea totală a contractelor aflate în derulare este de 58,7 milioane lei.

Secții de cale ferată în lucru:
- linia Valea Vișeului-Petrova – reparații capitale la tunel Runcu
- linia Iza-Vișeul de Jos – consolidare portal de ieșire tunel Drăgoioasa
- secția Apahida-Cluj Napoca – reparații pod km 493+018 (proiectare și execuție)
- secția Lăpușel-Baia Mare – reparații capitale la pod km 172+603
- secția Apahida-Jucu - reparații linie fir II de la km 0+727 la km 8+483
- secția Călărași Turda-Valea Florilor (fir I+II) și în stațiile Vadu Crișului, Tileag, Episcopia Bihor și Oradea – lucrări de consolidare linii și aparate de cale
- secția Pașcani-Iași – lucrări de refacție și ciuruire de la km52+000 la km 61+000
- secția Măgura Ilvei-Ilva Mare – lucrări de reparații prin înlocuire traverse de lemn și completare cu material mărunt de cale de la km 21+637 la km 22+050
- secția Ploiești-Vicșani - lucrări de reparații prin înlocuire traverse de lemn și completare cu material mărunt de cale linii din stațiile Vicșani și Dornești
- secția Prisaca Dornei-Câmpulung Est - lucrări de reparații prin înlocuire traverse de lemn și completare cu material mărunt de cale de la km 60+640 la km 61+050
- stația Suceava Nord – reparații clădire de călători

Menționăm că lucrările de reparaţii și consolidare a elementelor infrastructurii ferovare se vor executa în paralel cu asigurarea traficului în condiţii optime pe toate segmentele de cale ferată menţionate şi au drept scop îmbunătăţirea condiţiilor de călătorie prin creşterea vitezei de circulaţie şi a gradului de confort.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

^Pe pagina de FB a CFR Infrastructura sunt si niste poze atasate la comunicat:

RK Tunel Filesti, antreprenor Tunele Construct Cai Ferate SA (firma rezultata din divizarea Tunele SA Brasov):


Consolidare portal iesire tunel Dragoioasa, km. 53+264 - 54+004 linia CF 422 Salva - Viseul de Jos, intre statiile Iza - Viseul de Jos, antreprenor Sopmet SA:


La Dragoioasa se executa urmatoarele lucrari:

1. in exteriorul tunelului:
-lucrari de refacere, reparare si consolidarea coronamentului, timpanului, bandoului portalului iesire si a santului de deasupra coronamentului si a hidroizolatiei;
-repararea santului de deasupra iesirii tunelului de pe partea stanga;
-realizarea unui grilaj la intrarea in galerie;
-repararea paramentului aripei stanga intrare.
2. in interiorul tunelului:
-etansarea zonelor cu infiltratii punctuale prin injectii cu rasini in masa captuselii;
-rectificarea niveletei in profil in lung;
-realizarea a 3 nise noi pentru siguranta personalului de intretinere;
-realizarea unui canal de colectare si evacuare a apelor pe partea stanga;
-realizarea unei branchine noi;
-curatarea canalului lateral existent,

TibiV

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2017/3706-24-iulie-2017-lucrari-de-reparatii-fir-i-adjud-pufesti

Quote
Tronsonul feroviar Adjud – Pufești a intrat în reparații!
Bucureşti, 25 iulie 2017

Compania Naţională de Căi Ferate ,,CFR" SA vă informează că între stațiile Pufești și Adjud se execută lucrări de reparații la infrastructura feroviară pe firul I, între km 238+500 și km 240+500, în vederea redeschiderii traficului feroviar.

În perioada de execuție a lucrărilor de reparații la terasamentul căii ferate, pe o lungime de 2,8 km și la cele două poduri, circulația trenurilor pe intervalul de stații Adjud - Pufești se desfășoară doar pe firul II și cu restricție de viteză de 30 km/h în zona șantierului.

Programul de lucrări este structurat în două etape de execuție, în prima fiind cuprinse lucrările pentru refacerea terasamentului, protejarea taluzului și reparații la suprastructură, iar a doua etapă va cuprinde lucrările de săpături în albia râului pentru sistematizarea scurgerii, realizarea unor racordurilor noi și montarea unor grinzi de beton în zona taluzului pentru a stopa procesul de eroziune.

Scopul acestor lucrări este reluarea traficului feroviar pe ambele firede circulaţieîntre Adjud și Pufești, creşterea vitezei şi a gradului de confort.

Valoarea contractului încheiat cu SC VIOTOP SRL este de 1,7 mil lei, finanțarea lucrărilor fiind asigurată din fonduri proprii CFR. Termenul de finalizare a lucrărilor este 18 august 2017, iar pentru nerespectarea graficului de execuție sau a termenelor prevăzute în contract se vor percepe penalități.

Menționăm că aceste lucrări sunt cuprinse în programul anual de reparații și consolidare a infrastructurii feroviare derulat din fonduri proprii ale CFR SA în vederea îmbunătăţirii condiţiilor de circulație a trenurilor, prin creşterea vitezei şi a gradului de confort.

Aici este si o poza: https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1671891126179082
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

perfidus

http://www.gds.ro/Local/Dolj/2017-08-04/lucrari-de-modernizare-a-14-poduri-si-podete-feroviare-de-pe-raza-judetelor-arges,-olt,-dolj,-gorj,-mehedinti-si-sibiu/

QuoteCompania Naţională de Căi Ferate CFR SA și SC ARCADA COMPANY SA au semnat două contracte de lucrări, în valoare totală de 34,2 milioane de lei, pentru modernizarea a 14 poduri și podețe aflate pe raza județelor Argeș, Olt, Dolj, Gorj, Mehedinți și Sibiu.

Contractele de modernizare a celor 14 obiective feroviare sunt finanţate din fonduri alocate din cadrul POIM 2014-2020 şi de la bugetul de stat și au perioadă de implemetare (execuție+garanție) de 36 de luni (lotul I), respectiv 36 de luni (lotul III). Lucrările de modernizare, structurate pe cele două loturi, au drept scop dezvoltarea infrastructurii feroviare din sudul ţării, prin creşterea gradului de confortul şi îmbunătăţirea indicatorilor de siguranţă, pe următoarele intervale de stații:

Lotul I – 3 poduri și 2 podețe

Pod km 115+565 – între staţiile Măldăieni şi Mihăieşti (jud. Olt)

Pod km 200+306 – între staţiile Malu Mare şi Banu Mărăcine (jud. Dolj)

Pod km 99+523 – între staţiile Goleşti şi Piteşti (jud. Argeş)

Podeţ km 226+575 – între staţiile Balş şi Spineni (jud. Dolj)

Podeţ km 357+760 – între staţiile Valea Fratelui şi Turnu Roşu (jud. Sibiu)

Lotul III – 4 poduri și 5 podețe

Pod km 40+875 – între staţiile Bărbăteşti şi Jupăneşti (jud. Gorj)


Pod km 55+812 – între staţiile Pojogeni şi Copăcioasa (jud. Gorj)

Pod km 15+550 – între staţiile Jirov şi Corcova (jud. Mehedinţi)

Pod km 20+698 – între staţiile Corcova şi Motru Est (jud. Mehedinţi)

Podeţ km 286+035 – zona staţiei Filiaşi (jud. Dolj)

Podeţ km 279+884 – între staţiile Coţofeni şi Răcari (jud. Dolj)

Podeţ km 5+303 – zona staţiei Tânţăreni (jud. Gorj)

Podeţ km 6+592 – între staţiile Tânţăreni şi Gilort (jud. Gorj)

Podeţ km 6+939 – între staţiile Tânţăreni şi Gilort (jud. Gorj)

Compania menţionează faptul că prin modernizarea acestor obiective, CFR SA contribuie la dezvoltarea întregii reţele feroviare şi oferă operatorilor de transport servicii de calitate şi durate mai mici de călătorie sau de transport.

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

TibiV

Stie cineva de unde a "rasarit" in SEAP reparatia CF centura Bucuresti Nord ?!?!....  :o

Quote
Anunt de atribuire (sectoriale) numarul 180447/04.08.2017

OBIECTUL CONTRACTULUI
Lucrari de reparatii linia 301 Bb Mogosoaia – Racordare Pasarea fir II km 6+413 – 28+440 , liniile II , III Otopeni si III , IV Voluntari

Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Linia 301 Bb Mogosoaia – Racordare Pasarea fir II km 6+413 – 28+440 , statiile Otopeni si Voluntari

Lucrari de inlocuire dibluri la traversele de beton T13 , inlocuit traverse de beton T26 , inlocuire traverse de lemn speciale pe aparatele de cale , inlocuire traverse de lemn , inlocuit sina , inlocuit JIL- uri , inlocuit material metalic , sudura electrica conform Caiet de sarcini

Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1,503,542.06 RON

Tipul procedurii: Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Situatie de urgenta extrema survenita in urma unor evenimente care nu puteau fi prevazute de autoritatea contractanta, in conformitate cu conditiile stricte stabilite in directiva
Criterii de atribuire: Pretul cel mai scazut

DATA ATRIBUIRII CONTRACTULUI: 04.08.2017
NUMARUL DE OFERTE PRIMITE: 1
NUMARUL DE OFERTE ADMISIBILE: 1
NUMELE SI ADRESA OPERATORULUI ECONOMIC CARUIA I-A FOST ATRIBUIT CONTRACTUL: SC WIEBE ROMANIA SRL
Adresa postala: Str. Frumoasa , nr.11 , sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010985 , Romania , Tel. + 40 372113000 , Email: office@wiebe.ro , Fax: +40 213172995
INFORMATII PRIVIND VALOAREA CONTRACTULUI ESTIMAREA INITIALA A VALORII CONTRACTULUI
Valoarea: 1503558.74 Moneda: RON Fara TVA
VALOAREA TOTALA FINALA A CONTRACTULUI
Valoarea: 1503542.06 Moneda: RON Fara TVA
CONTRACTUL AR PUTEA FI SUBCONTRACTAT: Nu


S-au economisit 16,68 RON...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)