Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare

Started by TibiV, July 15, 2016, 09:33:00 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

florin74

Nu as zice dupa ce cozi au fost la trezorerie. Ca de obicei in ultimele zile din decembrie se plateste cam cat in jumatate de an, chiar mai bine. Au fost sufocati de OP-uri. 2 zile a trebuit sa astept sa imi intre banii de la o primarie, cand in mod normal o zi dura. M-am bagat degeaba in primar, ca mi-a aratat OP-ul  :lol:

NGC

Am mai spus cele de mai jos de mai multe ori, dar in privat.
Si la CNAIR si la CFR facturile apar in general in aceeasi zi sau ziua urmatoare, dar platile pot aparea si cu o intarziere de 1-2 saptamani.
Stati linistiti ca oricum va anunt cand sunt plati care ne intereseaza si care pot fi verificate de oricine. Nu are rost sa va spun deocamdata "pe surse". ;)

florin74

Deficitul in decembrie a crescut cu 2% din PIB. Deci s-a facturat si platit la greu.

teoneo

Am facut ieri (15.01) cateva poze cu podul de la Ludus (Bogata) de peste raul Mures (linia 405).

Sensul dinspre Ludus, spre Bogata (Targu-Mures).
Undeva in dreapta, la aprox 200m e traseul viitoarei autostrazi (lot Astaldi, nu apare in cadru).







teoneo

Am urcat pe pod.


vedere spre Bogata (Targu-Mures)


Apoi, ne intoarcem spre vest, spre Ludus.



teoneo

Vedere catre podul CF Ludus-Bogata, de pe amplasamentul viitoarei autostrazi A3 (Tg-Mures - Campia-Turzii).


alecu26

Drumurile noastre POATE;

teoneo

@alecu26: Astaldi trebuie sa faca 3 poduri peste Mures.
In locatia in care am fost ar trebui sa fie al 2-lea pod, dar aici nu au facut nimic, dupa cum se vede (am pus poze si pe thread-ul Autostrada A3).
In mesajul postat de colegul ludus la sfarsitul lui noiembrie'16 se vad lucrarile la al 3-lea pod (ii zic asa, la cel dinspre Ludus si Chetani).
Incerc sa vizitez si celelalte locatii.

teoneo

Penultima poza facuta de pe malul raului e facuta de pe traseul proiectat al autostrazii (se vad bulgarii de pamant dupa ce Astaldi a defrisat si nivelat malul).
In postarea aceasta, facuta de pe podul CF, se vede malul drept (in stanga in poza, apa curge spre fotograf). Nu au intrat inca cu nimic in albie.

AlexxC

http://m.hotnews.ro/stire/21589842
Mehedinţi: Peste 2,4 milioane lei pentru lucrări de reabilitare a unui tronson al unei magistrale feroviare
Balota-Simian

Cuneo

CFR SA demareaza modernizarea liniei Craiova – Drobeta Turnu Severin – Caransebes

CFR SA a desemnat Asocierea Acciona Ingenieria –Baicons Impex SRL castigatoarea procedurii de licitatie publica pentru elaborarea studiului de fezabilitate privind reabilitarea liniei Craiova – Drobeta Turnu Severin – Caransebes.
Proiectul vizeaza modernizarea liniei ca linie dubla electrificata in sistem de alimentare 25 kV controlata de un sistem care sa asigure cerintele de interoperabilitate specificate in normele STI, cresterea vitezei de circulatie la 120 – 160 km/h pentru trenurile de calatori si 100 – 120 km/h pentru trenurile de marfa, introducerea sistemului de siguranta ERTMS (ETCS nevel II si GSM-R), lucrari civile in statii si cresterea capacitatii de tranzit national si international.
Sursa de finantare este asigurata din fonduri nerambursabile CEF, in proportie de 85% si 15% fonduri de la bugetul de stat, iar valoarea totala estimata a contractului este de 41,9 mil lei (9,3 mil euro) fara TVA.
Sectiunea de cale ferata Craiova – Drobeta Turnu Severin – Caransebes, inclusa in programul de modernizare a tronsonului feroviar Arad – Timisoara – Caransebes – Craiova – Calafat, este parte componenta a Coridorului Orient/Est-Mediteranean (IV – ramura sudica).
Finalizarea acestei proceduri asigura pregatirea pentru demararea, in toamna acestui an, a activitatilor de constructie pe traseul Arad – Caransebes – Craiova – Calafat.

http://clubferoviar.ro/cfr-sa-demareaza-modernizarea-liniei-craiova-drobeta-turnu-severin-caransebes/

Phenol

Revin cu un update de pe santierul de langa Halta Jebuc.

Pana nu demult, nici eu nu stiam despre ce lucrari este vorba, insa dupa ultima vizita m-am lamurit:

La 16 iulie aparea urmatorul anunt pe pagina de Facebook a CFR infrastructura:

QuoteBucurești, 16 iulie 2016
Proiect de reabilitare poduri, podeţe şi tuneluri de cale ferată
17 obiective - SRCF Cluj
Obiective feroviare:
Tunel km 239+679-239+731, între stațiile Bocicoi - Valea Vişeului, jud. Maramureş (Tunel Stânca);
Tunel km 598+930 - 599+201, între stațiile Bratca-Şuncuiuş, jud. Bihor (Tunel Bălnaca).
Pod km 0+658, CF 416, între stațiile Dej Călători - Dej Tr., Jud. Cluj;
Pod km 3+889, CF 412, între stațiile Apahida și Jucu, jud. Cluj;
Pod km 8+239, CF 416, între stațiile Dej Triaj-Reteag, jud. Bistriţa Năsăud;
Pod Km 93+386, CF 412, între stațiile Răstoci și Letca, jud. Sălaj;
Podeț Km 490+628, CF 300, între stațiile Apahida-Cluj Napoca Est, jud. Cluj.
Pod Km 651+564, între stațiile Oradea Est – Oradea, jud. Bihor;
Podeț Km 544+080, între stațiile Stana – Huedin, jud. Sălaj;
Podeț Km 544+677, între stațiile Stana – Huedin, jud. Sălaj;

Podeț Km 597+715, între stațiile Bratca-Șuncuiuș, jud. Bihor;
Podeț Km 543+830, între stațiile Stana – Huedin, jud. Sălaj;
Podeț Km 544+976, între stațiile Stana – Huedin, jud. Sălaj;
Podeț Km 545+100, între stațiile Stana – Huedin, jud. Sălaj.

Podeț Km 41+719, CF 416B, între stațiile Feldru - Ilva Mică, jud. Bistriţa Năsăud;
Pod Km 47+128, CF 3418A, între stațiile Măgheruș-Sărățel, jud. Bistriţa Năsăud;
Podeț Km 23+210, CF 422, între stațiile Teciu-Fiad, jud. Bistriţa Năsăud.
Obiectivele investiţiei:
Reabilitarea a 17 obiective feroviare - 2 tuneluri 6 poduri şi 9 podeţe– aflate pe liniile CF Bucureşti-Ep. Bihor, Sighetul Marmaţiei – Valea Vişeului, Dej C. - Beclean pe Someș, Apahida – Baia Mare, Beclean - Ilva Mica, Beclean-Sărățel şi Salva - Vişeu de Jos.
Scop:
- creşterea gradului de siguranţă a traficului feroviar de mărfuri şi de pasageri
- îmbunătăţirea confortului călătorilor şi a eficacităţii traficului pe calea ferată;
- ridicarea restricţiilor de tonaj/gabarit;
- creşterea vitezei de circulaţie.
Finanţare:
- fonduri de coeziune (85%) şi buget de stat (15%)

Sursa: CFR Infrastructura

Pe intervalul Stana - Huedin sunt enumerate 5 podeturi care vor intra in reparatii, momentan se lucreaza la ultimele doua.

Phenol

In vizita mea am pornit din Halta Jebuc pe jos spre santier, pe google maps se vede clar traseul CF, dar si podetele in stadiul incipient al lucrarii.



Intrarea masinilor grei pe terasament de pe DJ:





Sinele tot pe marginea terasamentului sunt:





La al doilea podet nu s-a lucrat mult, dar nici vremea nu era pe partea noastra:



Paraul care trece sub CF, inghetat in acest moment:


Phenol

Al doilea podet:



Aici chiar s-a lucrat. Dupa cum am dedus, podetul se reconstruieste total, doar ca asta este la vreo 5 m mai jos decat sinele, probabil deaceea e posibil sa lucreze fara sa inchida circulatia.



Jos, se vad piloti forati care au fost introdusi in timpul ultimei postari:





Santierul de pe partea cealalta:



In zona santierului trenurile au limitare de 15 km/h:



Asta se poate verifica si din BAR de Cluj, pentru decada 11-20 Februarie 2017, in lista restrictiilor pe linia 300 e trecut cu Nr crt 180.

Pozele sunt din 28.01, atunci nu se lucra deloc. In data de 6 Februarie pe la ora 16.00 erau cateva muncitori pe santier, insa schimbare mare nu am observat de la vizita din ianuarie.


Pentru lucrarile respective (nu numai pentru aceste podete) termene de nu am gasit. Are cineva informatii?